MuscleMeat

Taurine

Bezoekers in dit topic

Henkloos

Cool Novice
Lid geworden
24 aug 2011
Berichten
144
Waardering
4
Lengte
1m87
Massa
70kg
Vetpercentage
16%
Hallo,

Ik heb deze Taurinecapsules gekregen:
http://www.bodyenfitshop.nl/taurine/olimp-supplements

Nou heb ik hier een aantal vragen over:
Heeft iemand ervaring met deze capsules? Of soortgelijke producten.
Ik mag op dit moment niet trainen omdat ik een blessure aan mijn schouder heb, maar als ik bijvoorbeeld een dipje heb op mijn werk of moe ben, kan ik deze capsules dan nemen met direct resultaat?
Zijn ze schadelijk?
 
Hoe reageer je op bijv RedBull.. Daar zit dacht 1000mg taurine in een blikje.
1 capsule van hun bevat 1500 mg taurine + een eventueel placebo effect.

Het Europese wetenschappelijk comité voor voedselveiligheid heeft geen gegevens kunnen vinden die de veiligheid van energiedrankjes met taurine in twijfel trekt, maar concludeert ook dat er niet veel informatie over beschikbaar is..


En btw.. trainen met een schouderblessure is gewoon NOT DONE!!!
 
Hij zegt ook niet dat 'ie wil trainen met een schouderblessure ;)

Zoals Falcor al zegt, het zit ook in Red Bull ( onder andere ). Dus geen bezwaar om het onder werktijd tegen de dip te gebruiken.
 
ik persoonlijk krijg er neit een energy boost van, wel tijdens trainen een iets betere pomp en khad geen last van de sides van epistane , zou het niet alleen gebruiken om energie van te krijgen.
 
Hoe reageer je op bijv RedBull.. Daar zit dacht 1000mg taurine in een blikje.
1 capsule van hun bevat 1500 mg taurine + een eventueel placebo effect.

Het Europese wetenschappelijk comité voor voedselveiligheid heeft geen gegevens kunnen vinden die de veiligheid van energiedrankjes met taurine in twijfel trekt, maar concludeert ook dat er niet veel informatie over beschikbaar is..


En btw.. trainen met een schouderblessure is gewoon NOT DONE!!!

Precies! Ik ga niet trainen.. Krijg donderdag aanstaande een echo van beide schouders, mocht daar geen resultaat uitkomen moet ik een MRI of kijkoperatie.. Lig nu al 3 weken stil met trainen!
 
Back
Naar boven