Fitness Seller

TB500 ervaringen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dutchman

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 jan 2020
Berichten
683
Waardering
740
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Ik heb al heel wat jaartjes een slechte schouder.
Nu merk ik de laatste tijd dat de klachten serieus gaan toenemen.

Slijmbeurs is het niet, ben al bij de orthopeed geweest en er zijn foto's gemaakt.

Nu las ik dat TB500 bij gewrichtsklachten serieus verbetering zou kunnen geven.
Iemand hier ervaringen mee?

Mag ook via pb.
 
Ik raad je eerder DMSO aan. En dan de 99,9% pure variant. Zorgt ervoor dat de bloedvaten verwijden, pijn afneemt en zwellingen / ontstekingen weggaan. Heeft mij erg geholpen.
 
Ik heb niet echt veel kennis van TB500. Maar zover ik heb begrepen is het een beetje hit or miss. Don't quote me, maar volgens mij heeft het ook niet perse echt negatieve side effects dus baat het niet dan schaadt het niet. Ik geloof wel dat je IM of subq moet injecteren op de spot zelf waar de pijn zit. th0maz heeft hier volgens mij wel wat ervaring mee.

Je hebt ook nog BPC-157 wat een soortgelijke peptide is. Zou ook moeten werken, maar wat het concrete verschil is weet ik zo niet. Misschien dat Galen hier wat literatuur over heeft. Van wat ik heb gelezen zijn het veelal anekdotische ervaringen van relatief lichte pijntjes, dus het zou net zo goed kunnen dat de rust het gewoon opgelost heeft in plaats van zo'n Chinese badkuip chemical.
 
Bij mij heeft tb-500 geen ene fuck gedaan voor een schouderblessure. Ik geloof dat Strive4muscle er wel baat bij heeft gehad voor een knieblessure.
 
Bij mij heeft tb-500 geen ene fuck gedaan voor een schouderblessure. Ik geloof dat Strive4muscle er wel baat bij heeft gehad voor een knieblessure.
Ik heb het icm met bpc-157 gebruikt en kon wel duidelijk verschil merken in het herstelproces, maar daar is ook alles mee gezegd.

Je zult dus toch serieus het probleem moeten gaan achterhalen en ook mobiliteitwerk / opwarm oefeningen in je trainingen gaan toepassen anders loop je er binnen een mum van tijd weer tegen aan.
 
Voor mij was blesure voorkant schouder, idd meer werk voor rear delts. Nu ik daar een aantal maanden op gefocused heb, samen met stretchen om ruimte te maken is het een stuk beheersbaarder geworden.
 
Ik heb niet echt veel kennis van TB500. Maar zover ik heb begrepen is het een beetje hit or miss. Don't quote me, maar volgens mij heeft het ook niet perse echt negatieve side effects dus baat het niet dan schaadt het niet. Ik geloof wel dat je IM of subq moet injecteren op de spot zelf waar de pijn zit. th0maz heeft hier volgens mij wel wat ervaring mee.

Je hebt ook nog BPC-157 wat een soortgelijke peptide is. Zou ook moeten werken, maar wat het concrete verschil is weet ik zo niet. Misschien dat Galen hier wat literatuur over heeft. Van wat ik heb gelezen zijn het veelal anekdotische ervaringen van relatief lichte pijntjes, dus het zou net zo goed kunnen dat de rust het gewoon opgelost heeft in plaats van zo'n Chinese badkuip chemical.
Ik heb alleen ervaring met BPC-157. Heeft bij mij alleen geholpen met mijn elleboogblessure. Deed helaas niets voor mijn knie en aanhechting van mijn bicep. Var en NPP hebben ook wel wat klachten voor mij opgelost.

Persoonlijk zou ik sowieso altijd gaan voor BPC-157, gezien het feit hier meer onderzoek is naar gedaan. Weliswaar op ratten, maar toch.
 
Ben nu bezig met een combinatie Ashwagandha en Boswellia.
Voorlopig lijkt het positief. Minder klachten.
Mocht dit niet succesvol zijn denk ik dat het een combinatie Deca/Anavar gaat worden.
 
Back
Naar boven