Fitness Seller

Tbol beginner info

Bezoekers in dit topic

Mrv88

Novice
Lid geworden
26 sep 2017
Berichten
15
Waardering
5
Lengte
1m88
Massa
67kg
Vetpercentage
4%
Hallo

Ik ben marvin ben 29jaar weeg op het moment 67kilo met een zeeeeer laag vet percentage oftewel de bekende ectomorph, heb ong zo'n 10jaar ervaring met trainen, op mijn hoogtepunt heb ik 88kilo gewogen maar door een blessure (spit) getraint te hebben tijdens een deadlift kon ik 2week niet lopen en was te bang om de draad weer op te pakken, nu 8jaar later wil ik de draad graag weer oppakken en ben ik nu weer 3week aant trainen, kwa kcal zit ik aardig in de goeie richting ong 3500kcal per dag maar kwa eiwitten zit ik er nog iets onder ong 30/40gr teweinig op dagelijkse basis, ik train nu eerst weer 3x in de week met split schemas dus mndag borst enz en woensdag benen enz en vrijdag rug enz, nu zijn er wat mensen om me heen die annys gebruiken en praten daar ook met mij over, nu ben ik best nieuwsgierig en heb ik zelf al het een en ander uitgepluist, mijn keuze zal als ik ga gebruiken vallen op tbol oftewel turinabol, orale steroide.

Nu weet ik dat de anabool niet voor een verhoogde bloeddruk zal zorgen en geen water retentie heeft en geen oesteogeen aanmaakt maar het schopt je hormoon balans wel in de war, nu heb ik 2 vragen en hoop dat iemand serieus wil reageren en mee wil discuseren.

Hoe erg zal deze anabool me zaakje in de war schoppen? Want lees dat de meeste niet eens nakuren na een tbol only kuur.

En de 2e hoe zit het met de bekende dip na de kuur?, want tbol zorgt zoals staat bescheven alleen voor droge massa, iemand die me hier wat over kan vertellen?

Alle reacties worden zeer op prijs gestelt
 
Hallo

Ik ben marvin ben 29jaar weeg op het moment 67kilo met een zeeeeer laag vet percentage oftewel de bekende ectomorph, heb ong zo'n 10jaar ervaring met trainen, op mijn hoogtepunt heb ik 88kilo gewogen maar door een blessure (spit) getraint te hebben tijdens een deadlift kon ik 2week niet lopen en was te bang om de draad weer op te pakken, nu 8jaar later wil ik de draad graag weer oppakken en ben ik nu weer 3week aant trainen, kwa kcal zit ik aardig in de goeie richting ong 3500kcal per dag maar kwa eiwitten zit ik er nog iets onder ong 30/40gr teweinig op dagelijkse basis, ik train nu eerst weer 3x in de week met split schemas dus mndag borst enz en woensdag benen enz en vrijdag rug enz, nu zijn er wat mensen om me heen die annys gebruiken en praten daar ook met mij over, nu ben ik best nieuwsgierig en heb ik zelf al het een en ander uitgepluist, mijn keuze zal als ik ga gebruiken vallen op tbol oftewel turinabol, orale steroide.

Nu weet ik dat de anabool niet voor een verhoogde bloeddruk zal zorgen en geen water retentie heeft en geen oesteogeen aanmaakt maar het schopt je hormoon balans wel in de war, nu heb ik 2 vragen en hoop dat iemand serieus wil reageren en mee wil discuseren.

Hoe erg zal deze anabool me zaakje in de war schoppen? Want lees dat de meeste niet eens nakuren na een tbol only kuur.

En de 2e hoe zit het met de bekende dip na de kuur?, want tbol zorgt zoals staat bescheven alleen voor droge massa, iemand die me hier wat over kan vertellen?

Alle reacties worden zeer op prijs gestelt

Wat heeft droge massa te maken met het niet krijgen van een dip?
 
Wat heeft droge massa te maken met het niet krijgen van een dip?
Geen idee bedoel ook niet echt dat dat er wat mee te maken heeft, maar wat ik meer bedoel ik dat je droge massa opbouwt en dat houd na de kuur, integenstelling tot andere middelen die water retentie hebben wat vervaagt na een kuur en dat heb je dan niet met tbol
 
Mijn angsten hiermee zijn:

Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat me zaakje me heilig is ;) dus vandaar de vraag hoe het zit met de hormoon onbalans.

En wat de dip betreft bedoel ik meer met wat kan ik verwachten van die dip met tbol only, ook al is het persoons verschillend
 
Mijn angsten hiermee zijn:

Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat me zaakje me heilig is ;) dus vandaar de vraag hoe het zit met de hormoon onbalans.

En wat de dip betreft bedoel ik meer met wat kan ik verwachten van die dip met tbol only, ook al is het persoons verschillend
het is altijd een gok, al wordt tbol als relatief mild/veilig gezien.

is het geen mogelijkheid om er eerst wat gewicht aan te plakken zonder middelen? 67kg bij 1m88 is wel heel mager
 
het is altijd een gok, al wordt tbol als relatief mild/veilig gezien.

is het geen mogelijkheid om er eerst wat gewicht aan te plakken zonder middelen? 67kg bij 1m88 is wel heel mager
Indd 67 kilo is heel mager bij een lengte van 1,88, ik ga ook zeker niet gelijk beginnen met steroids maar wil gwn het een en ander uitzoeken, en tijdens mijn onderzoek ben ik op tbol uitgekomen, ik wil sws eerst weer 75kg wegen voordat ik uberhaupt aan die dingen denk, maar ben gwn geinteresseert in de hormoon onbalans en de dip de rest is mij al vrij duidelijk zegmaar
 
Indd 67 kilo is heel mager bij een lengte van 1,88, ik ga ook zeker niet gelijk beginnen met steroids maar wil gwn het een en ander uitzoeken, en tijdens mijn onderzoek ben ik op tbol uitgekomen, ik wil sws eerst weer 75kg wegen voordat ik uberhaupt aan die dingen denk, maar ben gwn geinteresseert in de hormoon onbalans en de dip de rest is mij al vrij duidelijk zegmaar
tja, een dikke dip kan zomaar net zoals helemaal geen dip. Kuren is een soort gok als het aankomt op herstel
 
tja, een dikke dip kan zomaar net zoals helemaal geen dip. Kuren is een soort gok als het aankomt op herstel
Daar heb ik wat aan bedankt, en hoe zit het met de hormoon onbalans?
???

Zoals ik het lees, denk je er nu al aan toch :p

Jij hebt vanochtend bijdehandjes door je brinta gedaan hahahahaha nee grapje, ik bedoel dan ook voor dat ik eraan begin :D
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Daar heb ik wat aan bedankt, en hoe zit het met de hormoon onbalans?


Jij hebt vanochtend bijdehandjes door je brinta gedaan hahahahaha nee grapje, ik bedoel dan ook voor dat ik eraan begin :D

Snap ik, standaard 1x p.w. die bijdehandjes (smaken op zich goed, de reacties erop lopen nog weleens uiteen) :cool:
 
het moment dat je tbol gaat innemen gaat er 'onbalans' ontstaan. tot en met je laatste dosering inclusief een korte periode (normaal gezien) zal er een onbalans zijn. Je lichaam herstelt dat onbalans nadien ( met een nakuur help je dat proces te versnellen)
 
Wat ik al weet van de dipjes zijn dat je kracht verliest wat je verkregen hebt door annys en je gegainde massa moeilijk kan behouden door het kracht verlies en je misschien wel depri kan worden door testronen onbalans

In wat voor mate word je testronen beinvloed door een tbol only kuur? Tis nu zo dat ik elke dag wil ne.ken of het nu ochten middag of avond is, mijn angst hierin is dat ik in libido achteruit ga, en weet dat je test productie op 0 komt, hoe erg word dit beinvloed tijdens en na de kuur en hoelang zou het mogelijk duren voordat ik me eigen balans weer heb met een nakuur en alleen een tbol kuur van 5/6 week
 
Als je echt bang bent daarvoor, kan je hcg er bij nemen.
Is niet gebruikelijk bij zo'n kuurtje, maar in principe kan het geen kwaad.
 
Zou eerst weer naturel trug gaan naar die 88 kilo en dan pas de tbol pakken.
 
Word eerst weer 2.5/3jaar ploeteren bloed zweet en tranen maar terug naar die 88kilo wil ik sws, ben ook niet echt te spreken over me lichaam maargoed ik kan er niks aan doen, als ik 100kg vet ingespoten krijg en ga een week op bed liggen met chips en pizzas dan ben ik einde vd week weer terug bij af het enige wat mij doet aankomen is trainen, en dan is het niet zo dat ik "denk" dat ik veel eet ik doe het ook in het verleden at ik slecht zoals 3x pizza op een dag en savonds mac of kfc en subway enz en groeide er gwn goed op hahahaha maar heb nu een huis en een dochter dus zoveel investeren in buiten de deur eten red ik niet meer maar mijn huidige eet patroon is:
Sochtens rond 06:00 beginnen met een bord brinta wat ong op een 700kcal komt, 08:00 4 plakken bruin brood met pindakaas, 10:00 weer 4plakken brood met pindakaas, 12u gekookte maaltijd van gister (pasta/rijst/aardappels met overal groente en kip bij) dan om 14:00 2bananen met nog een snack naar keuze uit de automaat op werk 16:00 2 plakken brood met pindakaas, 18:00 avond eten 20:00 chips of ander eten, 10:00 bamisoep 10:30 pitten tot wekker en zelfde ritueel volgen
 
Zet gewoon 500mg test.

Zou eerst minimaal 3 maand trainen dat je zeker bent dat je je voeding en training vol kan houden voor je aan de aas gaat.

Aas is geen compensatie voor slechte voeding en voeding is in 99.99% van de gevallen de oorzaak van weinig wegen.
 
Je moet nogal wat vet achterover drukken. Drie maal pindakaas, en een zak chips. :o
 
Laatst bewerkt:
Zet gewoon 500mg test.

Zou eerst minimaal 3 maand trainen dat je zeker bent dat je je voeding en training vol kan houden voor je aan de aas gaat.

Aas is geen compensatie voor slechte voeding en voeding is in 99.99% van de gevallen de oorzaak van weinig wegen.

Dit.
 
Back
Naar boven