1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

    Opt-in   Meer info

    Ontzet Notitie

TDEE Activiteit

Discussie in 'Vetverlies en Conditietraining' gestart door Imran, 14 sep 2018 om 02:21.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

  1. Imran

    Imran Novice Topic Starter

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    0
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    93kg
    Vetpercentage:
    25%
    Ik weeg momenteel 93 KG met een lichaamsvet van 23-25%. Ik probeer mijn maintanance calorieën uit te rekenen via TDEE en ik moet een activiteit level invoeren.

    Ik doe momenteel push - pull - legs. Ik begin iedere workout met 5x5 zwaar gewicht met 3 minuten rust en daarna elke oefening 2 minuten rust tussen elke set.

    Voorbeeld Push:

    Bench Press 5x5
    Incline Machine Press 3 x 12
    Flyes 4 x 12
    Dips (Tricep) 4 x 10
    Skull Crushers 3 x 10
    Shoulder Press DB 3 x 10
    Shoulder Raise 3 x 15

    Voorbeeld Pull:

    TBar Row 4 x 8-10
    Lat Pull Down 3 x 10
    Single Arm Cable Row 4 x 15
    Chin up 3 x 10
    Pull over 3 x 12
    Hyper Extension 4 x 12
    Barbell Curls 3 x 8
    Hammer Curls 3 x 12
    Incline Curls 3 x 15

    Legs
    Squat 5 x 5
    Leg Extension 4 x 12
    Leg Curls 4 x 12
    Calf raises 4 x 15
    Leg Raises 3 x 15
    Laying Leg raises 3 x 15
    Weighted Cable Crunch 3 x 10
    Oblique Twist 3 x 12
    Russian Twist 3 x 15

    Ik loop na iedere workout en op mijn 1 vrije dag ongeveer 10 KM in 1 uur en 30 minuten waarmee ik via MapMyWalk 1000 calorieën verbrand.

    Wat is mijn activiteit factor? Ik wil mijn metabolisme zo hoog mogelijk houden en toch 0,5 - 1 kg per week afvallen.
     
  2. imnewhere

    imnewhere Competitive Bodybuilder

    Berichten:
    1.511
    Leuk Bevonden:
    694
    Geslacht:
    Man
    Karma:
    56.966
    Activiteitsfactor is niet alleen afhankelijk van de trainingen die je doet, maar ook wat voor werk je doet, doe je alles met de fiets of de auto, etc, etc, etc....
     

Deel Deze Pagina

  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie