AndroidHealthClinic

Te dunne benen.

Bezoekers in dit topic

Ik heb ook dunne benen, maar sinds ik ze op een apparte dag train (samen met buik, dat wel) groeien ze veel beter.
Daarvoor deed ik ze met schouders....
 
Ik zit 5 dagen per week op school. Ik heb dus niet altijd de tijd om naar de gym te gaan.

Wat is dat voor een stom excuus. Ik zit ook op school en ik kan ook 6 tot 7 dagen trainen. Dus als ge dat wilt, dan gaat dat allemaal er komt alleen een planning bij kijken...
 
Wat is dat voor een stom excuus. Ik zit ook op school en ik kan ook 6 tot 7 dagen trainen. Dus als ge dat wilt, dan gaat dat allemaal er komt alleen een planning bij kijken...


Eens. Het is maar net hoe graag je het wilt. Maar alsnog 6 tot 7 dagen trainen is overkill.
 
pappies
 
Laatst bewerkt:
Ehm,
Ik ben 1.70, weeg 60kg

BP: 37.5kg 3x8
Deadlift 72.5kg 3x8
Squat: 50kg 3x8
MP: 30kg 3x8
BOR: 37.5kg 3x8

Tis niet egt geweldig, maar voor mij is het toch wel max.

Oke, dan zie ik het zo:

Veel meer eten, je weegt zeer weinig. En 5x5 gaat jouw goed doen. Als je die max 3x8'en een porbeert te 5x5'en dan kan je aanvoelen of het lukt. Download het schema van www.stronglifts.com en vul hem in. Succes.
 
Oke, dan zie ik het zo:

Veel meer eten, je weegt zeer weinig. En 5x5 gaat jouw goed doen. Als je die max 3x8'en een porbeert te 5x5'en dan kan je aanvoelen of het lukt. Download het schema van www.stronglifts.com en vul hem in. Succes.


Aanvoelen of wat lukt?
 
Die gewichten voor het 5x5 schema;)
 
Ik lette niet op tijd toen ik dat schema deed, gewoon wanneer het goed voelde. Denk rond de 30 sec ofzo.
 
Back
Naar boven