XXL Nutrition

Te gespierde armen, wat te doen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Direct stoppen met KT ! Je hebt waarschijnlijk het armicus overdrevicus giganticus groticus. Als je nu door gaat met trainen valt je kneuter er af.
 
minder gaan ukken bo
 
nie teveel wanke.. dont know if this is a troll :D
 
Minder hard drukken tijdens het afvegen van je poepert wil ook nog wel eens helpen.
 
We hebben hier van doen met de Nederlandse versie van the situation, haha
 
Direct stoppen met KT ! Je hebt waarschijnlijk het armicus overdrevicus giganticus groticus. Als je nu door gaat met trainen valt je kneuter er af.

Lees ik nou steeds dezelfde topics over en over, of valt je kneuter bij praktisch alles wat je doet eraf? Want ik blijf dit steeds weer opnieuw lezen. Ik begin me zorgen te maken. (srs)
 
Ik denk dat je op het verkeerde forum zit, vriend. Er is hier niemand bang dat z'n armen te gespierd worden. Eerder het tegenovergestelde effect waardoor je je armen altijd te klein blijft vinden in de spiegel.
 
pics or gtfo
 
Ja? Kan je al lijntjes zien meid, en vinden je vriendinnen het niet mooi meer? Iets minder vaak op de trilplaat staan, en een keer minder per week naar pilates. Dan komt het wel goed.
 
Ik denk dat je op het verkeerde forum zit, vriend. Er is hier niemand bang dat z'n armen te gespierd worden. Eerder het tegenovergestelde effect waardoor je je armen altijd te klein blijft vinden in de spiegel.
Gek om te zeggen Trench maar mee eens

+1
 
Hallo,
Ik had een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik bodybuild nu bijna 2 jaar en in verhouding met de rest van mijn lichaam vind ik mijn armen te gespierd/groot. Ik train mijn biceps en tricpes al enige tijd niet meer afzonderlijk, maar bij borst- en rugoefeningen ontkom je er niet aan. Ik ben bang dat mijn armen blijven groeien terwijl ik dat juist niet wil. Ze worden nu zo groot dat ik het lelijk begin te vinden. Wat kan ik hieraan doen? Moet ik ze juist wel trainen maar met een andere intensiteit?

Alvast bedankt.

Mooie 1e post hier.

Stop met je armen apart te trainen, en wissel rukken af met links en rechts.
 
ik denk dat je op het verkeerde forum zit, vriend. Er is hier niemand bang dat z'n armen te gespierd worden. Eerder het tegenovergestelde effect waardoor je je armen altijd te klein blijft vinden in de spiegel.

+1
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De rest loopt gewoon zwaar achter
 
Lees ik nou steeds dezelfde topics over en over, of valt je kneuter bij praktisch alles wat je doet eraf? Want ik blijf dit steeds weer opnieuw lezen. Ik begin me zorgen te maken. (srs)

Zelfde topics gok ik
 
We kunnen naar het ziekenhuis gaan en onze armen ruilen?
 
Back
Naar boven