MuscleMeat

Te grote benen ?!? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Hey bro's ik had vandaag een disussie met me me trainingspartner het gaat om het volgende.Ik ben een tijdje geleden gestopt me benen te trainen, simpelweg omdat ze te groot werden ,ik liep al raar door me benen.Maar ik ben ook gek op mooie kleren (vooral dure) en ik was het gewoon zat om elke mooie broek die ik net een maand droeg weer voorgoed op te bergen.

Mijn benen zijn genetisch al heel goed, ik heb nooit problemen gehad met me massa op me benen.Ik vroeg vandaag aan me trainingsbuddy wat er gaat gebeuren met me massa op me benen als ik stop met trainen van me benen.

Hij zei dat me benen wel grootte en massa gaan verliezen, maar dat me benen toch wel gespierd blijven vanwege mijn kuren en het vele eten.Klopt dat???????

Hoef ik me geen zorgen te maken over me benen?????:lifter:
 
pff..precies zou ik het niet weten..maar het lijkt me idd logisch dat je benen massa en kracht zullen gaan verliezen als je ze niet meer traint, het lijkt me niet logisch dat ze gespierd blijven ondanks het kuren en eten omdat ze toch die prikkel missen die ze van het trainen krijgen, ik zal altijd mijn benen blijven trainen, misschien als ze te groot zouden worden in verhouding met mijn bovenlijf iets minder aandacht eraan besteden en het meer op een onderhouds-niveau houden, maar ik zou ze altijd blijven trainen al was het alleen maar voor het gevoel... :D
 
Benen te groot????? Kan dat??? :D


Als je ze niet traint verliezen ze massa
Het al oude "If you don't us it, you'll lose it"

Je kan idd wel overstappen op een onderhoudsschema bv 1x per 14dgn oid.
 
JA in verhouding bedoelt hij denk ik! Dat heb ik ook. Heb al stevige poten van mezelf.
 
je kan dan toch gewoon je benen niet op massa trainen wel gewoon een benen dag doen en dan alleen een setje of zes extentions doen en de hams wel. dan hoef je eceht niet bang te zijn dat ze ontzettend zullen groeien. niet trainen lijkt me nooit goed!!!
 
idd, gewoon bijhouden met bijvoorbeeld minder intensiteit. maar totaal negeren? geen goed plan
 
heb zelf ook wel dat mijn benen in verhouding wel aardig groot zijn, naja begint nu bij te trekken....

maar ja ik heb er schijt op...

Ik vind dat bodybuilding, het maximaal ontwikkelen van je lichaam is..

Dus als je benen goed groeien, doorgaan en zorgen dat de rest bijtrekt ipv benen minder te gaan trainen
 
volgens mij gaat het er bij hem niet om dat ze uit verhouding zijn, maar dat ie ze niet nog groter wil. Dus dan zou je over moeten gaan op een onderhoudsschema voor de benen.
 
bodybuilding gaat niet om wat je 'minder of niet traint omdat ze te groot zijn', maar het gaat om hoe je de rest op hetzelfde niveau dan je benen kan krijgen.

dus benen blijven doen, trouwens ben je consequent met jezelf, dan moet je keuzes maken. wil je groot zijn? dan zullen je kleren eraan moeten geloven vind ik.
 
Hoe doe je dan een onderhouds schema voor je benen?
 
Originally posted by Vinny
Hoe doe je dan een onderhouds schema voor je benen?

gewoon bijhouden. niet te zwaar gaan. zie de post van the_ur.
is een mooi voorbeeldje. of met minder zware gewcihetn gaan squatten. zolang je de spieren stimuleert maar zodanig dat je ze niet zwaar traint.
 
ik heb een bovenbeen van 61 cm, en kuiten van 44 cm...Mijn arm is 31 cm, dus die moet nogal wat groeien :P
 
ik heb ze nooit opgemeten, maar in ieder geval ze zijn groot, ben al me boxerschorts uitgegroeid, en als ik een spijkerbroek aan heb zie je de vorm gewoon uitsteken, vooral bij dat gedeelte bij de knieen.
 
haha! ik ook, heb je net al je boxer's in de was, en je hebt er maar 1 schone en dan past die niet >.<
 
Het nadeel als je benen groter worden is dat ze gaan schuren, heb dit nou zelf ook en dat is niet fijn :( hoop dat het na het droog trainen minder is.



Groeten bigboy25.
 
mja ik kan me werkbroeken niet meer aan ...me bovenbenen knellen... das wel leuk maar nu hek geen werkbroeken meer..

kep net toevallig ff gemeten: biceps 39 cm kuiten 38 cm en bovenbenen 58 cm. volgensmij toch redelijk in verhouding.

mijn quads zijn wel groot maar mijn hams en billen wat minder.. dus nu train ik me quads wat minder... kweenie of jouw hamstrings ook 'te groot ' zijn.. want als ik je post lees heb je t de heletijd over je quadriceps

dus tenzij je vindt dat je hams en billen ook te groot zijn zouk zeggen.. zoek daar wat oefeningen voor :)

succes :thumb:
 
Originally posted by Spike
bodybuilding gaat niet om wat je 'minder of niet traint omdat ze te groot zijn', maar het gaat om hoe je de rest op hetzelfde niveau dan je benen kan krijgen.

dus benen blijven doen, trouwens ben je consequent met jezelf, dan moet je keuzes maken. wil je groot zijn? dan zullen je kleren eraan moeten geloven vind ik.

juist spike zoiets probeerde ik dus ook te zeggen in mijn post...

alleen breng jij het iets beter :D
 
Originally posted by Frenkpie
mja ik kan me werkbroeken niet meer aan ...me bovenbenen knellen... das wel leuk maar nu hek geen werkbroeken meer..

kep net toevallig ff gemeten: biceps 39 cm kuiten 38 cm en bovenbenen 58 cm. volgensmij toch redelijk in verhouding.

mijn quads zijn wel groot maar mijn hams en billen wat minder.. dus nu train ik me quads wat minder... kweenie of jouw hamstrings ook 'te groot ' zijn.. want als ik je post lees heb je t de heletijd over je quadriceps

dus tenzij je vindt dat je hams en billen ook te groot zijn zouk zeggen.. zoek daar wat oefeningen voor :)

succes :thumb:

zou niet minder quadriceps trainen...

Gewoon hard laten groeien....

Ik heb een beenomtrek van nabij de 70 cm...

Na de grote vakantie in oktober ofzo begonnen met echt squatten ( benen waren altijd al groot)

kon 3 maand later al mijn broeken weggooien :D

Toen weer nieuwe gekocht, die op dat moment echt wijd waren, beginnen nu alweer strak te gaan zitten...

Trouwens kennen jullie de zogenaamde squatkont :D?
 
Ik ken die squatkont volgens mij wel. Vind het alleen niet mooi als je bilspieren echt te groot worden, maar het is heel moeilijk om je bovenbenen wel te laten groeien en je kont niet.
 
Back
Naar boven