- Waardering
- 0
Hey bro's ik had vandaag een disussie met me me trainingspartner het gaat om het volgende.Ik ben een tijdje geleden gestopt me benen te trainen, simpelweg omdat ze te groot werden ,ik liep al raar door me benen.Maar ik ben ook gek op mooie kleren (vooral dure) en ik was het gewoon zat om elke mooie broek die ik net een maand droeg weer voorgoed op te bergen.
Mijn benen zijn genetisch al heel goed, ik heb nooit problemen gehad met me massa op me benen.Ik vroeg vandaag aan me trainingsbuddy wat er gaat gebeuren met me massa op me benen als ik stop met trainen van me benen.
Hij zei dat me benen wel grootte en massa gaan verliezen, maar dat me benen toch wel gespierd blijven vanwege mijn kuren en het vele eten.Klopt dat?
Hoef ik me geen zorgen te maken over me benen??
Mijn benen zijn genetisch al heel goed, ik heb nooit problemen gehad met me massa op me benen.Ik vroeg vandaag aan me trainingsbuddy wat er gaat gebeuren met me massa op me benen als ik stop met trainen van me benen.
Hij zei dat me benen wel grootte en massa gaan verliezen, maar dat me benen toch wel gespierd blijven vanwege mijn kuren en het vele eten.Klopt dat?
Hoef ik me geen zorgen te maken over me benen??