AndroidHealthClinic

Te grote benen ?!?

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Johny
Ik ken die squatkont volgens mij wel. Vind het alleen niet mooi als je bilspieren echt te groot worden, maar het is heel moeilijk om je bovenbenen wel te laten groeien en je kont niet.

klopt, maja heb er gewoon lak aan :D

Ben juist blij dat ik goed kan groeien :)
 
hou op over dikke benen. gisteren voor de zesde keer dit jaar uit m;n spijkerbroek gescheurd en ik kan je zeggen dat de maat niet echt klein is. altijd hetzelfde van boven groot en rond te benen te krap. lekker broeken kopen. loop liever de hele dag in m;n trainingsbroek....
 
Originally posted by Levrone@
ik heb ze nooit opgemeten, maar in ieder geval ze zijn groot, ben al me boxerschorts uitgegroeid, en als ik een spijkerbroek aan heb zie je de vorm gewoon uitsteken, vooral bij dat gedeelte bij de knieen.

Kun jij nog spijkerbroeken aan die je passen. Ik loop al jaren in een pantalon omdat ik mijn benen niet in een spijkerbroek kan krijgen.
 
en ik moet stretch aandoen, wil ik dan echt een spijkerbroek hebben
 
Tsjonge, tsjonge, ik word hier even niet goed!:D Als ik de reacties hier lees word ik stik en de stikjaloers!!!!! "Na 3 maanden moet ik m'n nieuwe broek weggooien" of "M'n benen gaan schuren" Aaargh! Wat een LUXE probleem!! Je moest eens weten hoeveel moeite ik moet doen om massa op mijn benen te krijgen! Ik train nu 2 1/2 jaar intensief mijn benen en heb gelukkig wel massa opgebouwd, maar mijn probleem is dat ik 196 lang ben en dus ook lange benen heb. Volgens mij heb ik er ongeveer 5 cm aan omvang bij gekregen (ze zijn nu 60 cm), maar de massa gaat als het ware op in de lengte van de benen. Wel moet ik zeggen dat ik een behoorlijke definitie en aardige vorm er in gekregen heb, maar om er snel meer zichtbare massa bij te krijgen valt niet mee.
Trouwens het is me wel opgevallen dat mijn broeken wel strakker zitten! Nou ja het valt misschien wel mee:) Je moet toch nog wat hebben om voor te streven nietwaar?

Trouwens alle tips welkom voor goede massa-oefeningen! Ik doe veel squats en lunges. Vooral de lunges met dumbbells bevallen goed. Deze oefening ervaar ik als zeer intesief en ik voel m'n poten echt branden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je moet eens walking lunges maken, da's nog erger!! dit moet je dan wel ergens doen waar je plaats hebt.
 
Originally posted by Spike
je moet eens walking lunges maken, da's nog erger!! dit moet je dan wel ergens doen waar je plaats hebt.

Je bedoelt de gym met grote passen doorwandelen?:scratch:
Wat ik nu doe is één ferme stap voorwaarts met de dumbbells in de handen en dan terug en dan wisselen.
 
Back
Naar boven