AndroidHealthClinic

Te hard gereden, politie controle. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
De volgende keer dat je door een politieagent tegengehouden wordt voor overdreven snelheid moet je het volgende maar eens proberen. Met wat geluk heb je geen boete.

Agent : Goedendag, mag ik uw rijbewijs even?
Jij : Heb ik niet meer. Het werd ingetrokken na mijn vijfde boete.
Agent : Toon me dan maar even het registratiebewijs van de wagen.
Jij : Het is mijn wagen niet. Ik heb hem net gestolen.
Agent : Je hebt deze wagen gestolen?
Jij : Inderdaad. Maar nu ik er aan denk... Ik dacht dat ik het registratiebewijs gezien heb toen ik mijn pistool in het handschoenkastje stopte.
Agent : Er zit een pistool in het handschoenkastje?
Jij : Ja, dat heb ik daar gelegd nadat ik de vorige eigenaar neergeschoten had en zijn lijk in de koffer gestoken heb.
Agent : Er zit een lijk in de koffer?
Jij : Ja mijnheer.

De agent zal dan versterking laten aanrukken en binnen de kortste keren staat er vast wel een officier aan je wagen.

Officier : Mag ik uw rijbewijs even?
Jij : Natuurlijk, hierzo... Nog volledig in orde.
Officier : Van wie is deze wagen?
Jij : Van mij natuurlijk. Hier heeft u het registratiebewijs.
Officier : Kan u zeer langzaam het handschoenkastje even open maken? Ik wil graag zien of er een pistool in ligt.
Jij : Natuurlijk, maar er ligt geen pistool hoor.
Officier : Maakt u ook even uw koffer open. Er werd mij gezegd dat er een lijk in ligt.
Jij : Een lijk? Nee hoor, kijk maar.
Officier : Ik begrijp het niet. De agent die u tegen hield beweerde dat u geen rijbewijs had, dat u deze wagen gestolen had, dat er een pistool in het handschoenkastje lag en dat er een lijk in de koffer zat.
Jij : Jaja... En die onnozelaar heeft u vast ook verteld dat ik te snel reed

Steve
 
Hehe hij is top, leuk om uit te proberen ook. Maar of ie zal werken... Wie het probeert; hou ons op de hoogte!
 
Hoe krijg ik een politie-agent zover dat hij me geen boete geeft voor op (snel)weg rijden ipv fietspad?

Moet maar een spaarpotje hiervoor inrichten.. of weten jullie meer van dat soort grappen.

Maar serieus, ik reed een keer op een weg nabij New York, die dus verboden voor fietsers bleek te zijn. Stonden er dus op een gegeven moment 2 politie-auto's met zwaailichten (nog net geen sirenes) erbij en toen ik me wilde gaan bemoeien met het schrijven van de boete werd tegen me gebruld "STAND BACK AT YOUR VEHICLE"
Ben in Florida trouwens ook een keer met het gevang bedreigd door nog zo'n agent (reed niet helemaal keurig rechts, maar op midden rechterrijstrook) .
En in SF werd ik begin februari met handboeien gedreigd toen ik doodeenvoudig bij aankomst op vlieghaven de banden ging oppompen (moeten standaard leeg, ook al slaat dat nergens op).

Wie haalt me uit het gevang als ik daar terecht kom, na weigering om boetes te betalen?


Espi (en nee dit is ECHT heus waar gebeurd!)
 
Originally posted by Esperantisto


Espi (en nee dit is ECHT heus waar gebeurd!)

ik geloof t gelijk Espi, die amerikanen zijn ere maf genoeg voor..en bang genoeg
 
ja, ik vond het eng worden toen ik al bedreigd werd voor simpelweg banden oppompen. Die gasten hebben een superioriteitscomplex van hier tot Tokyo en de meeste Ami's zijn echt super-kruiperig tov mensen met uniformen.. echt ongelooflijk hoe netjes ze regels opvolgen.
Dat botst nogal met onze moderne NLse mentaliteit.

Ik ben best braaf in een aantal opzichten , maar qua fietspaden ben ik bereid zelfs gevangenisstraf te riskeren (meen ik heus hoor).. helaas ben ik bang dat mijn dure en lieve fietsje in beslag genomen zal worden, de zeikerds.

Overigens mag je met een brede driewieler (kwijl van een Windcheetah, wat de snelste trike ter wereld schijnt te zijn) wel de weg op.. hoera


[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven