AndroidHealthClinic

te hoge cijfers in foto galerij

Bezoekers in dit topic

luppie

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
15 jul 2004
Berichten
12.344
Waardering
3
wie is het met mij eens dat er te vaak te hoge cijvers worden gegeven in de foto gallerie selectie. sommigen verdienen best echt een goed cijver maar om een 9 en 10 te geven vind ik echt overdreven. die zijn (vind ik) voor de bbers die een wedsrijd fisiek hebben.

brand maar los greets ludo:D
 
Die fotogalerij is geen fysiekwedstrijd en iedereen mag zelf weten wat voor cijfer die wil geven.
:rolleyes:
 
Ik geef punten , op basis van de jonge in zijn categorie en doel . Anders zou het niet te doen zijn . Ik bekijk de foto en denk dan aan andere die er ongeveer zo uit zien en geef daar dan punten op . een 10 komt bij mij zelden voor tenzij het een vrouw is :D
 
Cijfer schrijf je met een F! En trouwens, wat boeit het als er te hoge cijfers worden gegeven. Meestal klopt het wel hoor.
 
cijfers en foto galerij, aangepast.

Je hebt altijd mensen die te hoog of te laag stemmen, je zou je daar niets van moeten aantrekken en je eigen mening/cijfer geven, uiteindelijk is het eindcijfer toch vrij correct zolang het aantal stemmers hoog genoeg is.
 
cijfers en foto galerij, aangepast.

Je hebt altijd mensen die te hoog of te laag stemmen, je zou je daar niets van moeten aantrekken en je eigen mening/cijfer geven, uiteindelijk is het eindcijfer toch vrij correct zolang het aantal stemmers hoog genoeg is.

okeej ik ben het met u eens mensen zoals saint zou ik trouwens een 9 geven;)
 
Als er een enorme vordering is gemaakt in een korte periode dan is het toch prima als dat beloond word met een hoog cijfer?
 
Bij jou zijn ze inderdaad schandalig hoog die cijfers :D
 
je wordt bedankt :(

zulk soort reacties krijg je dus als je lager gaat waarderen, voor de eigendunk van mensen is het wel leuk om een goed cijfer te krijgen.
 
zulk soort reacties krijg je dus als je lager gaat waarderen, voor de eigendunk van mensen is het wel leuk om een goed cijfer te krijgen.

i know ;) maar een 6a7 vind ik okeej
 
ben het wel met je eens ja, maar zo heeft ieder weer zijn eigen iedeeen over cijferen, ik vind ook dat een 9 en een 10 bij een massa monster hoort die kurk droog staat.
 
cijfers moeten afhankelijk zijn van verhoudingen en vetpercentage..

ik kan met 83 kilo perfect in verhouding zijn en daardoor een betere fysiek hebben dan iemand die 110 weegt terwijl die niet goed in verhouding is (bijvoorbeeld achterlopende schouders/traps noem het maar op)

IMO

een cijfer is zo subjectief, het enige wat je komt te weten is wat mensen van jouw fysiek vinden.. het hoeft niet in vergelijking met anderen of wat dan ook..
 
:stupid:



ik vind bijvoorbeeld dat iemand die net begonne is met trainen en op bijvoorbeeld 4 maand 8 kilo of meer aankwam dan wel een 9 verdient want niet iedereen maakt goede vooruitgangen.. maarja ieder zijn eigen mening.
 
Back
Naar boven