Fitness Seller

te hoge cijfers in foto galerij

Bezoekers in dit topic

Ik geef ook hoge cijfers.. lager dan een 7 ga ik nooit .. iedereen die zijn foto post met zijn trainingsdoelen verdient gewoon een goed cijfer. .. motiveerrt alleen maar om nog serieuzer en harder te gaan trainen !!

Als je een laag cijfer krijgt (is bij mij tenminste zo) heb ik het idee.. doe ik het daarvoor :S
 
ik ga niet lager dan een 6. moet nog wel leuk blijven.
gewoon cijfertje voor de motivatie en dan als het slecht is gewoon zeggen en tips geven.
 
ben het wel met je eens ja, maar zo heeft ieder weer zijn eigen iedeeen over cijferen, ik vind ook dat een 9 en een 10 bij een massa monster hoort die kurk droog staat.

en dan mauwen dat ik je een 6 gaf ???


ontopic : ik geef cijfers afhankelijk van de fysiek . ik geef nooit onder de 4 een cijfer . boven de 7 ben je imo zeer goed bezig met de sport en heb je al een mooie fysiek die symmetrisch is
 
De cijfers worden meer gegeven op basis van inzet, motivatie en doorzettingsvermogen en niet zoals bij een bodybuildingwedstrijd. Ik vind ook niet dat je dat kunt vergelijken. Het is al heel wat waard als je je foto durft te plaatsen. Het is dan wel vaak anoniem, maar toch. Ik snap het dus best wel dat er hoge cijfers gegeven worden. Het is gewoon een andere manier van beoordelen.

Overigens worden er ook wel eens mensen finaal afgebrand.
 
Ik vind dat je een cijfer moet geven naar mate van het geheel, waarbij je zeker kijkt naar het doelstreven van diegene. Niet iedereen wil een enorm beest worden, smaken verschillen. Het is toch zeker leuk om iemand te motiveren door een 'aardig' punt te geven en daar nog iets bij te vertellen, als je iemand echt niet uit vind zien kun je dat ook wel op een niet afkrakende manier vertellen en daarbij gewoon geen cijfer geven. Het moet gewoon leuk blijven, toch?
 
De cijfers worden meer gegeven op basis van inzet, motivatie en doorzettingsvermogen en niet zoals bij een bodybuildingwedstrijd. Ik vind ook niet dat je dat kunt vergelijken. Het is al heel wat waard als je je foto durft te plaatsen. Het is dan wel vaak anoniem, maar toch. Ik snap het dus best wel dat er hoge cijfers gegeven worden. Het is gewoon een andere manier van beoordelen.

Overigens worden er ook wel eens mensen finaal afgebrand.

inderdaad.:thumbup:

Iedereen die zijn lichaam op positieve wijze heeft weten te veranderen met training, voeding en discipline krijgt van mij een 8 of hoger. We zijn niet allemaal Ronnie Coleman.
 
De cijfers worden meer gegeven op basis van inzet, motivatie en doorzettingsvermogen en niet zoals bij een bodybuildingwedstrijd. Ik vind ook niet dat je dat kunt vergelijken. Het is al heel wat waard als je je foto durft te plaatsen. Het is dan wel vaak anoniem, maar toch. Ik snap het dus best wel dat er hoge cijfers gegeven worden. Het is gewoon een andere manier van beoordelen.

Overigens worden er ook wel eens mensen finaal afgebrand.

mee eens :)


Maare... wat maken de cijfers uit? het zijn cijfers van mensen die je nog nooit hebben gezien naast die ene pic. Besides, ik vind de comment erbij veel belangrijker. Het commentaar [positief en negatief] die je krijgt heb je tenminste wat aan. Die cijfers maken dus weinig uit imo, maar vind het jammer dat er de meeste keren alleen een cijfer staat en geen comment. Een reden achter het goede of slechte cijfer is altijd leuk om te weten.
 
mee eens :)


Maare... wat maken de cijfers uit? het zijn cijfers van mensen die je nog nooit hebben gezien naast die ene pic. Besides, ik vind de comment erbij veel belangrijker. Het commentaar [positief en negatief] die je krijgt heb je tenminste wat aan. Die cijfers maken dus weinig uit imo, maar vind het jammer dat er de meeste keren alleen een cijfer staat en geen comment. Een reden achter het goede of slechte cijfer is altijd leuk om te weten.

karma
 
gewoon op een schaal van 1-10 van 'slechter kan niet' tot 'perfect', en dan kan een goede progressie misschien net 1 puntje schelen, uiteindelijk beoordeel ik het huidige fysiek op de foto.
 
vent die pics moet je ook niet vergelijken met pr0's. Dan mag je iedereen een 1 geven van mij. kom op zeg :s

en de thread is ook fout geplaatst
 
ben het wel met je eens ja, maar zo heeft ieder weer zijn eigen iedeeen over cijferen, ik vind ook dat een 9 en een 10 bij een massa monster hoort die kurk droog staat.

Damn, jij spreekt jezelf ook altijd tegen :roflol:
 
Nadeel is dat het ook met gehele cijfers gaat, het word natuurlijk eerlijker,
als je 1 cijfer achter de komma gaat hanteren, zo is er een groter verschil of
je nu een 7 of een 8 geeft.
 
wie is het met mij eens dat er te vaak te hoge cijvers worden gegeven in de foto gallerie selectie. sommigen verdienen best echt een goed cijver maar om een 9 en 10 te geven vind ik echt overdreven. die zijn (vind ik) voor de bodybuilders die een wedsrijd fisiek hebben.

brand maar los greets ludo:D

Bij mij zijn de punten aan de lage kant, maar ik begin uiteraard maar pas, het is voor mezelf enkel een motivatie!
Ik hecht meer belang aan de uitleg die erbij gegeven wordt! Het moet misschien verplicht worden om commentaar te geven indien je een punt geeft...
 
Bij mij zijn de punten aan de lage kant, maar ik begin uiteraard maar pas, het is voor mezelf enkel een motivatie!
Ik hecht meer belang aan de uitleg die erbij gegeven wordt! Het moet misschien verplicht worden om commentaar te geven indien je een punt geeft...

waarde kiki84,

doorgaans duidt men een post als de jouwe hierboven aan als een 'kick', ook wel 'bump' of liefkozend 'schopje'.

het betekent dat je zojuist een topic waarvan de laatse post een paar maand oud is hebt geopend en er een post in hebt gezet. :D
 
Ik vind dat er hier heel veel zijn die goede cijfers geven voor massa.... M.a.w. voor dikke gasten zonder enige vormen. Hoe groter hoe beter. Ken een hoop gasten die groot geboren zijn en nog nooit getrained hebben, en als zij hun foto hier plaatsen durf ik te wedden dat er veel 8en geven gaan worden met als redenering: Goede massa :cool: Massa is maar 1 ding waar bij BB op gelet wordt. Defenitie is veel belangrijker imo
 
yep ben ik met botjebouwer eens
 
Ik vind dat er hier heel veel zijn die goede cijfers geven voor massa.... M.a.w. voor dikke gasten zonder enige vormen. Hoe groter hoe beter. Ken een hoop gasten die groot geboren zijn en nog nooit getrained hebben, en als zij hun foto hier plaatsen durf ik te wedden dat er veel 8en geven gaan worden met als redenering: Goede massa :cool: Massa is maar 1 ding waar bij BB op gelet wordt. Defenitie is veel belangrijker imo

Klopt, maar er zijn uitzonderingen, richardV bijvoorbeeld, die heeft echt een mega spiermassa daaronder zitten. En dat is gewoon netjes hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.
 
Leeftijd
Begin situatie
Huidige situatie
Benodigde tijd

De bovenste vier vind ik de belangrijkste factoren voor een cijfer. Wat voor sommige mensen als gemiddeld fysiek wordt gezien, dus niet echt veel spiermassa, maar wel goeie vormen bijvoorbeeld, kan voor iemand die in 't begin broodmager is een hele prestatie zijn.

Motivatie en discipline mag ook beloond worden. Dit is geen Mr. Olympia contest.
 
Klopt, maar er zijn uitzonderingen, richardV bijvoorbeeld, die heeft echt een mega spiermassa daaronder zitten. En dat is gewoon netjes hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.

Klopt, zeer zeker waar. Punt is wel dat als je zo op een wedstrijd staat, je volgens mij zelfs nog het onderspit delft tegen iemand van 90kg droog met dezelfde lengte als hij.
 
Hoeveel wedstrijdbbers hebben we hier? Zijn wij een professionele jury instantie?
 
Back
Naar boven