AndroidHealthClinic

Te hoog oestrogeen tijdens cruise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gymaddict1994

Novice
Lid geworden
20 jan 2022
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
6%
Dag mensen,

Ik zou graag eens informeren wat jullie denken wat ik best kan doen.
Ik ben een jaar aan het blast & cruisen.
Uiteraard laat ik bloed trekken en wat blijkt lijkt mijn oestrogeen en prolactine enorm hoog te staan.. dit was tijdens een cruise die al 12 weken lang bezig was voor het bloedonderzoek. Ik cruisde op 250mg test e en elke week zette ik een 500ui hcg. Naar mijn mening was hcg zeker voldoende. Nu raad mijn coach mij aan op 125mg test e te cruisen en een tijdje proviron te gebruiken tot mijn waardes hersteld zijn en dit zonder hcg. Is dit een goed plan? Ga ik nog ooit kunnen stoppen met test zetten als ik nu geen hcg meer gebruik en enkel proviron neem? Graag heb ik jullie advies.

Grtz..
 
Zet je één keer per week tijdens je cruise? Misschien idee om om de 5 dagen 125mg te zetten om zo stabiliteit te krijgen bloedwaarden. Correctie als ik helemaal mis zit!
 
Ik zou nooit stoppen met HCG.

Test verlagen is een optie. Daar zal je oestrogeen wel wat van zakken.
Dus gewoon ook elke week 500ui hcg blijven zetten? En dan proviron erbovenop blijven gebruiken?
 
Zet je één keer per week tijdens je cruise? Misschien idee om om de 5 dagen 125mg te zetten om zo stabiliteit te krijgen bloedwaarden. Correctie als ik helemaal mis zit!
Klopt, elke zondag zet ik nu 125mg test. Hiervoor zet ik steeds 250mg, maar mijn oestrogeen en prolactine schoten de lucht in waarvan ik enorm verschoten ben. Heb niet echt veel last van te hoog oestrogeen. Enkel gevoelige tepels en heb wel eens gehad dat er vocht uitkwam. Ben onmiddelijk nolvadex beginnen gebruiken en toen was het terug beter. Ik vraag me enkel af als ik om de 5 dagen 125mg test prik of dit niet dan weer te hoog gaat stijgen in mijn bloed waardoor mijn oestrogeen tijdens de cruise te fel toeneemt aangezien ik er blijkbaar toch serieus gevoelig voor lijk te zijn. Ik weet ieder lichaam is anders en reageert anders. Maar ik zou graag toch een gulden middenweg vinden. Momenteel neem ik 25mg proviron per dag.
 
Of eventueel arimidex gebruiken?
 
125-150mg testosteron verdeeld over twee injects. Op dezelfde dagen 500iu hcg zetten. Dat is genoeg.
 
Wat voor waarden hebben we het dan over voor E2 en prolactine?
 
Altijd vervelend als labs geen eenheden vermelden bij de waardes.
 
Ik had 700+ prolactine.

Goed dar ik dit topic tegen kom ik moet weer een afspraak maken
 
Altijd vervelend als labs geen eenheden vermelden bij de waardes.
Als het einde van de referentiewaardes 15 is dan gaat het waarschijnlijk om ug/L.
Bij een prolactine uitslag van mij staat daarbij in ieder geval ref: 4-15.

106ug/L is wat hoog ja.

Ik kreeg zelf bij 40ug/L icm testosteron <10nmol van dr de Ronde wel cabergoline voorgeschreven
 
Hier zien jullie de exacte waardes
 

Bijlagen

  • 1E742C60-E2C2-4EB9-8E9C-027A95439796.png
    1E742C60-E2C2-4EB9-8E9C-027A95439796.png
    192,4 KB · Weergaven: 151
Back
Naar boven