AndroidHealthClinic

Te Jong Begonnen????????

robbin

Cool Novice
Waardering
0
Een vriend van mij is nu 17 jaar en is op z'n 16e begonnen met as, zijn voeding was alles behalve goed, en gebruikte in 't weekend met regelmaat een pilletje en/of coke, blowde dagelijks stevig door en hij heeft er nu 4 kuren in zitten,

1-oxymethalon
2-testosteron 3ml in de week
deca 2ml in de week
3-testosteron 5ml in de week
4-sustanon 3* 1ml in de week

Hij is nu gestopt met roken, blowen, pillen en coke, en zijn voeding is nu ook redelijk tot goed!!!!!!!

wat kan hij verwachten???????

bv: zal hij nog groeien op de natural way?

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja, hij heeft bij geen van de kuren nagekuurd???????

Jezus.. schoolvoorbeeld voor hoe het NIET moet.
Ik denk niet dat hij veel zal groeien nee, zen lichaam zit nu al op een hogere lat en groeit enkel nog door as.

Als hij n u het verstand heeft om enkele maanden volledig te richten op harde training en goede voeding..dan zit er nog toekomst in. Maar die coke ezo...ech een drugsgek.

Heeft hij trouwens groeistoornissen gehad?

ze hadden voorspelt dat hij 1.93 zou worden, hij is nu 1,86. ik weet niet of je dan al van een groeistoornis mag spreken? maar wat kan hij verder nog verwachten? ikzelf heb er weinig verstand van, ik train nu bijna 4 maanden, dus weet er nog niet veel van af

dus wat kan hij verwachten nu of op latere leeftijd????????

HOAX of real?

(Of ben ik te achterdochtig?)

wat is hoax???

dat iets nep is :D

Nee echt geen grapje hoor? Bijna al mijn vrienden die al wat langer trainen kuren! De een wat meer als de ander. Ik probeer ze nu wijs te maken dat ze echt niet goed bezig zijn,

maar nogmaals: wat kan hij verwachten?

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

1.Ik ben nog geen 21, mag ik steroiden gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen in van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN STEROIDEN. Punt uit.

Ik hoor en zie veel om me heen van te jeugdige gebruikers........ niet alleen jeugdig maar ook ongeduldige gebruikers... mensen die na een jaar of zelfs minder al gaan 'snoepen'

Ik denk dat er meer voorlichting moet komen vanuit de overheid... het is een feit dat nederland een makkelijk land is.. met het verkrijgen van en een en ander...

Zo'n maat als die van Robbin bv.. zou die hebben nagedacht over eventuele gevolgen op latere leeftijd?? ik schaar het onder het zelfde als een scooter willen hebben die tegen de 100 loopt.. is stoer.. en dat geld ook voor een buiten proportioneel lichaam op 16 jarige leeftijd...maar de risico's die alles met zich mee kan brengen..... niet bij stilgestaan...

Zelf wilde ik toen ik 16/17 was ook maar al te graag wat pakken... had vrienden waarmee ik trainde (stuk ouder..) die duchtig gebruikten.. maar van hun kreeg ik niets.. puur omdat ik in hun ogen nog te jong was.... gelukkig maar want nu ben ik 25 en heb nog steeds niks gepakt en weeg nu 96 kilo bij 1.86 vet% rond de 15....

En verder de ongeduldige gebruiker...... ook niet te begrijpen in sommige gevallen.. bij bb wordt gesteld dat je pas na goed 1 1/2 jaar trainen je beginners fase voorbij bent.. en dan na 'n half jaar al wat pakken.... echt iets wat kenmerkend is voor de huidige maatschappij.. men heeft geen geduld... men begrijpt de sport ook niet... maar als je als voorbeeld geeft dat je ook niet in 2 jaar zwarte band karate hebt begrijpen ze je wel....

Ik vind dat je zelf op de goede weg bent Robbin... en wat betreft je vriend... tis een beetje afhankelijk van wat hij heeft gewonnen met zijn kuurtjes.. elk lichaam heeft zijn eigen max wat betreft opbouwen van spiemassa.. zit hij er al overheen door zijn gebruik dan zal ie naturel niet/nauwelijks in spiermassa vooruit gaan...

he robbin je bent de achtien jarige vergeten die er al +/-20 kuren achter zijn kiezen heeft zitten non-stop en die in het weekend telkens weer zijn record van 30 pillen op 1 avond probeert te verbreken en die in het weekend nog meer blowt en snuift, en ook bijna niks aan zijn voeding doet, haha, ik zie je wel weer in de sportschool vriend........... en dit is ook geen geintje

Welke sportschool trainen jullie?

Energiek?

Beetje jammer dat er van die jonge ventjes al gaan gebruiken.

maniac zei:
Beetje jammer dat er van die jonge ventjes al gaan gebruiken.
mag ik je adres dan gaan we belletje leuren he robbin dat zal hem leren ons jong te noemen... haha nee geintje hoor

Geloof ik graag, ken wel meer gasten die dat doen.

een ervan loopt als een kromme banaan helemaal vergroeid, en is nieteens zo supersterk alleen groot.
beetje jammer maar hij doet het zelf

seeker zei:
mag ik je adres dan gaan we belletje leuren he robbin dat zal hem leren ons jong te noemen... haha nee geintje hoor

Ik bedoel met jong eigenlijk ook een beetje onervaren op het gebied van training en voeding. En aangezien de begeleiding ook niet veel voorsteld bij Energiek......

Vroeger hadden we een liedje "hash , coke en pillen, we willen hash , coke en pillen, dat is wat we willen". Volgens mij gebruiken die gasten dat als hun mantra. Aldus Opa.

seeker zei:

Kom gerust langs mijn vriend :) Ik zal de rijst en kip klaarmaken, dan zie je eens wat echt bb voer is :)

Terug
Naar boven