XXL Nutrition

te jong?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

steun

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
88
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
9%
Mijn broertje van 14 wil graag dumbbells van 4kg kopen en daar mee gaan trainen. is hij te jong om te trainen met dumbbells of kan het wel als je niet al te zwaar traint? grtz teun
 
Dat kan best zolang je maar weet waar je mee bezig bent en niet overdrijft.
 
dumbbells van 4 kg waarom niet?
moet imo best kunnen hoor
 
ok erg bedankt voor de reacties:cool: :)
 
kan prima, als hij oefeningen gaat doen waarmee hij geen 10 herhalingen kan halen met een bepaald gewicht is het wel te zwaar...

dat is mijn visie
 
kan prima, als hij oefeningen gaat doen waarmee hij geen 10 herhalingen kan halen met een bepaald gewicht is het wel te zwaar...

dat is mijn visie
Ik veronderstel dat je jouw visie kan onderbouwen met wetenschappelijk onderzoek dat je hebt gedaan?
 
Moet kunnen, ik had 3kg dumbbells toen ik 14 was. :o Heb nergens last van. Dacht dat ik ging groeien als een beer met die 40+ herhalingen. :D
 
Moet kunnen, licht beginnen :)
 
Moet kunnen, ik had 3kg dumbbells toen ik 14 was. :o Heb nergens last van. Dacht dat ik ging groeien als een beer met die 40+ herhalingen. :D
haha ja ik was 14 en deed setjes van 300 biceps curls :roflol:
 
Ik train al vanaf mn 14de "zwaar", goed te doen, voor de geintresseerden over het onderwerp van training op jonge leeftijd:
[Link niet meer beschikbaar]
 
haha ja ik was 14 en deed setjes van 300 biceps curls :roflol:

ik dacht ook dat ik zou groeien met setjes van 50, total van 900 reps per arm :sukkeltje:
Was daar dan ook de hele zaterdagmiddag mee zoet! en dan een week lang je hoofd nog niet kunnen krabben..:treuren:

EDIT: oeps :o bumpje.. er staat ook zo weinig in deze sectie :o
 
moet zeker kunnen voorzichtig opbouw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven