Fitness Seller

Te Koop: Metal Catapults

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2003
Berichten
10.887
Waardering
6
Lifters,

Door verkeerde bestelling heb ik enkele Metal Catapults op overschot liggen: 1 black (L-XL) en 2 silver (L-XL).

Silver helpt ongeveer 40kg op de bench, black 20kg.

Normale prijzen: silver 61 EUR, black 59 EUR.

Dit zijn dus nog splinternieuwe catapults, nog in verpakking.

Mogen weg voor 50 EUR / stuk. PM indien intresse.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Waar zou je deze dingen eigenlijk voor willen gebruiken? je kunt toch ook gewoon 40 of 20 kilo minder pakken? Of denk ik heel raar nu?
 
Waar zou je deze dingen eigenlijk voor willen gebruiken? je kunt toch ook gewoon 40 of 20 kilo minder pakken? Of denk ik heel raar nu?
kan idd maar nu leer je juist zwaardere gewichten te hanteren


leuk speelgoed dit!
 
Het helpt je lockout zwaarder te trainen omdat ze onderin helpen.
 
Het helpt je lockout zwaarder te trainen omdat ze onderin helpen.

Maar die zou je ook kunnen verbeteren door elastieken aan de onderkant vast te maken, waardoor het zwaarder wordt ipv lichter.
 
Het helpt je lockout zwaarder te trainen omdat ze onderin helpen.

Daar kan ik een beetje in komen, maar dan zweer ik nog altijd op een ouderwetse (afstands) Balk op je borst gewoon.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 15:41 ----------

Ik heb persoonlijk altijd een beetje moeite met elastieken die de rep meehelpen, heb zie liever die ze remmen en zwaarder maken.
 
Is moeilijk te vergelijken met reverse bands. die trekken je naar een bepaald punt, terwijl je met een catapult toch in je normale groove kan benchen.

Ik gebruik ze persoonlijk liefst van al voor speed work en voor opwarming shirt-press (opwerken naar 150 raw, 170 en 190 met catapult en dan vanaf 210 met shirt).

Ook leuk om chin-ups zwaarder mee te maken :)
 
soort slingshot ?
 
Slingshot, catapult, ram ... allemaal zelfde, ander merk :)
 
Back
Naar boven