MuscleMeat

Te koop: Metal KING PRO Deadlift Suit (conventional) size 50

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2003
Berichten
10.887
Waardering
6
Vorige week nieuw deadliftsuit ontvangen, na paar pasbeurten moeten vaststellen dat deze te klein is jammer genoeg. :mad:

Zou moeten passen voor:

Thigh around: 55,4 - 58,1 (hier zit de boosdoener :cool: )
Pelvis around: 107,8 - 113,4
Waist around: 103,5 - 108,9

Is dus nog niet in gelift geweest, enkel wat trek en sleurwerk bij poging tot aantrekken.

Nieuwprijs betaald: 170 EUR

Mag weg voor 100 EUR incl verzending binnen BE of NL.
 
Train jij weer zwaar?
 
Kan je 'm niet ruilen dan, als ie nog nieuw is..
 
Kan je 'm niet ruilen dan, als ie nog nieuw is..

Zit klein gaatje op achterkant rechterbeen, iets willen rekken met autokrik maar hoekje is door stof geschoten. Maakt niets uit om te heffen, maar hierdoor niet meer ruilbaar natuurlijk.

Blijft goeie prijs voor nieuw pak, als er interesse is naai ik desnoods zelf dat gaatje wel weer dicht :p
 
Dries, zou je niet beter opgroeien en RAW liften?

:D
 
Wtf, maat 50? Wat weeg jij?
 
no offense maar als thigh arround op het dikste punt is, is ie wel gemaakt voor mensen met een epic k*tfysiek of niet? ik bedoel, ik heb geen dikke benen ofzo maar 60cm + heeft elke zichzelf respecterende pler toch wel
 
no offense maar als thigh arround op het dikste punt is, is ie wel gemaakt voor mensen met een epic k*tfysiek of niet? ik bedoel, ik heb geen dikke benen ofzo maar 60cm + heeft elke zichzelf respecterende pler toch wel

:roflol::roflol:
 
is er iets grappig? ik heb geen verstand van suits en shit he, ben maar eenvoudige strongman
 
no offense maar als thigh arround op het dikste punt is, is ie wel gemaakt voor mensen met een epic k*tfysiek of niet? ik bedoel, ik heb geen dikke benen ofzo maar 60cm + heeft elke zichzelf respecterende pler toch wel

Ooit Ano Turtiainen zijn benen gezien? Ik denk dat deze model stonden voor de suits...
Wel sterke squat en deadlift van die gast
 
no offense maar als thigh arround op het dikste punt is, is ie wel gemaakt voor mensen met een epic k*tfysiek of niet? ik bedoel, ik heb geen dikke benen ofzo maar 60cm + heeft elke zichzelf respecterende pler toch wel

Dus lichtgewichten kunnen geen zichzelf respecterende powerlifters zijn? Of bedoel je in verhouding met die waist en pelvis?
 
ik bedoel idd die verhouding :P er zullen vast -70ers zijn die die beenomvang hebben maar als je daarbij een 100+cm middel hebt ben je toch niet echt een sporter op niveau lijkt me :P
 
ik bedoel idd die verhouding :P er zullen vast -70ers zijn die die beenomvang hebben maar als je daarbij een 100+cm middel hebt ben je toch niet echt een sporter op niveau lijkt me :P

over ontwikkelde abs? :D
 
Maare train je nou weer serieus?
 
Maare train je nou weer serieus?

çava nog, laatste trainingen oa:

raw squat 8x 200
geared box squat 320
raw bench 180
raw deadlift 285

Ongeveer niveau van vroeger, met uitzondering van bench die nu iets hoger is :)
 
çava nog, laatste trainingen oa:

raw squat 8x 200
geared box squat 320
raw bench 180
raw deadlift 285

Ongeveer niveau van vroeger, met uitzondering van bench die nu iets hoger is :)

nice man!
 
Back
Naar boven