MuscleMeat

Te licht wil graag aankomen maar hoe?

Bezoekers in dit topic

marckymarc

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2004
Berichten
1
Waardering
0
Hey Mense

Ik heb een vraagje ik weeg nu 69 kilo ben 1.90 lang en 19 jaar oud en ik train 3x in de week ma, woe, vrijdag 1,5 uur per sessie. Ik wil erg graag aankomen naar ong 75 80 kilo.

Maar de vraag is hoe?

Ik heb nu een voedingsschema

ontbijt:
-Muesi met melk/ shake
-kwark
tussedoor:
- 2boterhammen kipfilet en 1 met appelstroop
lunch :
-2 met applestroop
-1 met vleeswaren
tussedoor:
-2 boterhamme kipfilet en banaan of shake
avondete:
-3 opscheplepels aardappels
-ruim portie groente etc
- vlees
voor slapen
-kwark


Is dit voldoende? hoe zou het anders kunnen etc

ik zou graag advies van jullie willen hebben

Alvast bedankt,

mvg
 
Download eetmeter: [Link niet meer beschikbaar]
vul alles in.

Je zou met jouw gewicht toch minimaal 2750 Cal moeten eten, en ik denk eerder nog 3000. Ik denk dat je dat niet haalt met wat ik hier zie. Dus meer eten.
 
Minimaal ??

Ik at er 3500 in bulk en ik weeg tegen de 90 kg aan en ben pakken vet bijgekomen, heb altijd clean gegeten trouwens. Oppassen met dat zwaar bulken als je geen ecto bent !!!
 
Ik ben 82 kilo en ik blijf met 3250 Cal keurig op hetzelfde gewicht :( (en ik heb ook niet meer de stofwisseling van iemand van 19)

Maar het punt blijft, als hij niet aan komt eet hij te weinig ! (simpel)
 
vreten vreten en nog eens vreten
 
begin rustig je eten op te bouwen...
en ga niet van de ene op de andere dag een 35000 / 4000Kcal dieet proberen te halen.
dat lukt toch niet, en je moet ook kijken met wat je wanneer eet.
Ik had na een tijdje het probleem dat ik verkeerd at en daarom van 12:00 tot 14:00 erg moe werdt.

rustig opbouwen dus.
 
kijk eens rond op het forum voor bulk dieten... Je bent duidelijk ecto, dus geen paniek, kwark, fruit, melk, kipfilet etc. is de boodschap :-)
 
jodeman zei:
kijk eens rond op het forum voor bulk dieten... Je bent duidelijk ecto, dus geen paniek, kwark, fruit, melk, kipfilet etc. is de boodschap :-)

duidelijk ecto?? hoe weet je dat nou? Dat zie je echt niet aan iemand die erg licht is hoor!!! Tegenwoordig is iedereen heel snel ecto.. mischien ecto-meso, maar pure ecto komt niet zo vaak voor. Ik dacht ook altijd en ecto te zijn. Ik kom van 58 en heb er 32 kilo aangegaind in bijna 3 jaar.. ecto? dacht et niet.. je zult pas weten dat hij een ecto is wanneer hij na een flinke bulk bijna niets is aangekomen en het ook binnen no-time weer kwijt kan raken, dat is een ecto
 
Mjah, een endomorf is het al zeker niet. Jij bent niet zo groot dus korte spieren en je krijgt aan je foto te zien ook makkelijk spieren bij. Dat zijn nu eenmaal de eigenschappen van een mesomorf, kleinere mensen ontwikkelen veel sneller spieren. Je bent nooit perfect ecto meso of endo, maar je kan aan iemands eigenschappen goed afleiden waar hij het dichtste bij ligt en 69 kilo (klein gewicht) voor 1.90m (lange spieren) ligt wel duidelijk meer aan de ectomorfe kant.
 
Of je ecto endo of meso bent, heeft puur met de stowisseling te maken. En idd is nooit iemand puur een ecto endo of meso, meestal een mix.
 
mja, is waar, maar het zijn karakteristieken dat ze gebruiken voor te zoeken welk soort lichaamstype je hebt.
 
MEER ETEN en ook andere voeding,als ecto en als massa je doel is mag je iets hoger in de vetten zitten,eet meer rood vlees,volle eieren,volle melk,noten,zalm als eiwitbronnen!
 
yep, rustig aan meer eten. en kijken hoe je erop reageert. en niet teveel andere sporten rbij doen
 
Back
Naar boven