XXL Nutrition

Te snel een stijve

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bicepboyy

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2009
Berichten
28
Waardering
0
Ik krijg veel te snel een stijve penis Als een meisje op me ligt ofzo dan wordt ik al veel te geil. Ook mijn paard staat binnen 2 sec al te steigeren. Soms is dat echt wel irritant. :( Iemand die dit kent? Wordt niet leuk als ik van de zomer mijn biceps wil showen en chicks gaan aan me zitten :( Kan ik hier iets aan doen of ... ?
 
dat komt door jou leeftijd denk ik, hoe oud ben je?
 
is de leeftijd, in mijn puberteit had ik veel last van spontane erecties, maar idd als een meisje je onschuldig aanraakt en je paard steigert al, is wel beetje genant
 
Ik krijg veel te snel een stijve penis Als een meisje op me ligt ofzo dan wordt ik al veel te geil. Ook mijn paard staat binnen 2 sec al te steigeren. Soms is dat echt wel irritant. :( Iemand die dit kent? Wordt niet leuk als ik van de zomer mijn biceps wil showen en chicks gaan aan me zitten :( Kan ik hier iets aan doen of ... ?

Als een meisje op je gaat liggen? logisch dude! dat is de natuur :D
 
Ik heb ook snel een stijve, so what?

Meisjes beschouwen dat als een compliment hoor, als je boven op ze ligt en je hebt een harde.

Dat je een stijve harry krijgt als een meisje je aanraakt is inderdaad wel appart. Ik krijg het alleen bij zoenen en op het moment dat ik weet dat er gebatst gaat worden.
 
denk niet dat er veel vrouwen zijn die daar 'n probleem mee zullen hebben...zo lang je niet meteen je broek staat vol te spuiten...
ik vind het iig 'n zegen!
beter zo dan helemaal niet overend kunnen krijgen!
 
denk aan je moeder, mocht ze een echte milf zijn dan je tante etc.
 
grow up,en dan gaat dat wel vanzelf voorbij:D:D
 
Ik heb het ook altijd als ik alleen al knuffel met een chickie word ik geil. :P
 
ik ben niet echt geil van maar ik heb het ook
gewoon knuffel&kussen is al genoeg om een stijve te krijgen. genant soms ja
 
Ik heb het ook altijd als ik alleen al knuffel met een chickie word ik geil. :P

ik ben niet echt geil van maar ik heb het ook
gewoon knuffel&kussen is al genoeg om een stijve te krijgen. genant soms ja

Haha bizar, ik zou zeggen neuk en/of ruk wat meer.

Ik had het maandag nog toen een "vriendin" met haar kont tegen me zat aan te schuren en later op me kwam liggen. verdomme zeg, moest ik van niets gebaren omdat we in groep zaten en dan zit je lul je constant te irriteren in je boxer en zit je niet makkelijk meer. (jwz, monstercock...) :roflol: Als je alleen bent zeg je toch gewoon dat je probleempje hebt, zullen ze eerder als compliment beschouwen en dan zie je maar wat ze doet.
 
heb ik ook.
ook bij tongzoenen.
 
:) Het is fijn om jong te zijn. ;)
 
Dat is normaal toch ??? Als je maar niet gelijk over het hoogtepunt heen ben zal het wel meevallen.
 
Dat is normaal gast.

Maar ik ken het probleem, tijdje geleden bleef ik bij een vriendinnetje slapen; "puur vriendschappelijk", maar toen ging ze met haar strakke kont (string) tegen m'n lul aan liggen en pakte ze m'n arm en sloeg die over haar (tieten) heen.

Ik heb innerlijk gevochten, gevochten om geen stijve te krijgen. Want dat voelt ze meteen natuurlijk, en ik wilde het spelletje winnen. Dus ik dacht aan het volgende;
- ik ben m'n eigen oma aan het nken
- iemand slaat een spijker door m'n eikel
- ik laat een bloedzuiger in m'n pisbuis verdwijnen
- iemand slaat met een hamer op m'n eikel.

etc etc.

Uiteindelijk voelde ik alsnog m'n hartslag in m'n lul kloppen. Game over.
En toen heb ik haar maar gedoet. Tja je moet wat...
 
Ik krijg veel te snel een stijve penis Als een meisje op me ligt ofzo dan wordt ik al veel te geil. Ook mijn paard staat binnen 2 sec al te steigeren. Soms is dat echt wel irritant. :( Iemand die dit kent? Wordt niet leuk als ik van de zomer mijn biceps wil showen en chicks gaan aan me zitten :( Kan ik hier iets aan doen of ... ?

Loop je nou niet een beetje op de zaken vooruit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven