AndroidHealthClinic

Te snel werkende schildklier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wilf

Novice
Lid geworden
3 mrt 2018
Berichten
10
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
6%
Wie kan en weet meer over schildklier problemen. Na de wedstrijd 2 jaar geleden kwam ik er niet lekker uit. Ik ben er sinds kort achter dat mijn schildklier ontstoken zijn en dat ik daar al 2 jaar mee liep. Gevolg 86 kilo terug gevallen naar net 70 kilo. Nu ik weer beetje op weg ben met trainen. Is de verleiding er altijd om anabole erbij te pakken. Mijn vraag is wie mij kan adviseren welke ik het beste kan gebruiken bij een te snelle schildklier. Ik dacht zelf aan test en deca. Al ben ik wel wat gevoelig voor gyno. Bedankt voor wie een antwoord heeft.

Een foto van de wedstrijd voor ik ziek was.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2022-08-25-14-53-40-13_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg
    Screenshot_2022-08-25-14-53-40-13_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg
    75,6 KB · Weergaven: 244
  • Like
Waarderingen: BB_
Ga naar een arts. https://www.thuisarts.nl/schildklier-problemen/mijn-schildklier-werkt-te-snel
Wie kan en weet meer over schildklier problemen. Na de wedstrijd 2 jaar geleden kwam ik er niet lekker uit. Ik ben er sinds kort achter dat mijn schildklier ontstoken zijn en dat ik daar al 2 jaar mee liep. Gevolg van 86 kilo terug gevallen naar net 70 kilo. Nu ik weer beetje op weg ben met trainen. Is de verleiding er altijd om anabole erbij te pakken. Mijn vraag is wie mij kan adviseren welke ik het beste kan gebruiken bij een te snelle schildklier. Ik dacht zelf aan test en deca. Al ben ik wel wat gevoelig voor gyno. Bedankt voor wie een antwoord heeft.

Een foto van de wedstrijd voor ik ziek was.
Fixed
 
Al geweest. En krijg geen advies erover, dan alleen de opmerking dat ze het altijd afraden ook wanneer je gezond bent. Dus tot zover het advies van de internist.
 
Wat zijn/waren je waardes en hoe ziet je behandeling eruit?
 
  • Like
Waarderingen: Wilf
Al geweest. En krijg geen advies erover, dan alleen de opmerking dat ze het altijd afraden ook wanneer je gezond bent. Dus tot zover het advies van de internist.
Was is je bloeduitslag oa T4 en TSH ?
 
  • Like
Waarderingen: Wilf
Aankomen doe je niet alleen met AAS. Dat is voeding. Bedoel t niet lullig oid.

Gezien je wedstrijden gedaan hebt en al gekuurd hebt zou je moeten weten dat t niet alleen wat AAS nemen is wat tot resultaat leidt....

Dus buiten je waardes om. Hoeveel eet je per dag aan kcal?
 
Tsh =0,01
T4 = 58,6
 
vrije T4 = ref. waarde 9-24 pmol/l
TSH 0,5-3,9 mU/l
Al geweest. En krijg geen advies erover, dan alleen de opmerking dat ze het altijd afraden ook wanneer je gezond bent. Dus tot zover het advies van de internist.

Als je waarden daar onder of buiten liggen zal er naar een oorzaak gekeken worden. Ze hebben je denk ik niet naar huis gestuurd ?
(neem aan dat je niet bedoelt dat je anabolica advies hebt gevraagd)
 
Ik heb gevraagd nu ik met medicijnen mijn schildklier onder controle heb, het kwaad kan als ik weer anabole kan gebruiken. Nu heb ik niet de intentie om dat morgen te doen. Want mag nu pas weer trainen. Maar zoek informatie of iemand met kennis die weet wat wel kan. Ik kan niks terugvinden op internet dan wel bij de specificaties van de medicijnen of anabole kwaad kunnen. In zoverre dat mijn schildklier er een negatief op gaat reageren.
 
Ik heb gevraagd nu ik met medicijnen mijn schildklier onder controle heb, het kwaad kan als ik weer anabole kan gebruiken. Nu heb ik niet de intentie om dat morgen te doen. Want mag nu pas weer trainen. Maar zoek informatie of iemand met kennis die weet wat wel kan. Ik kan niks terugvinden op internet dan wel bij de specificaties van de medicijnen of anabole kwaad kunnen. In zoverre dat mijn schildklier er een negatief op gaat reageren.
Zou geen T3 en T4 tabs gebruiken.
 
Ik heb gevraagd nu ik met medicijnen mijn schildklier onder controle heb, het kwaad kan als ik weer anabole kan gebruiken. Nu heb ik niet de intentie om dat morgen te doen. Want mag nu pas weer trainen. Maar zoek informatie of iemand met kennis die weet wat wel kan. Ik kan niks terugvinden op internet dan wel bij de specificaties van de medicijnen of anabole kwaad kunnen. In zoverre dat mijn schildklier er een negatief op gaat reageren.
Niet meer dan normaal gesproken het geval is waarschijnlijk, maar wel echt op voorwaarde dat het goed onder controle is. Als dat niet het geval is zit je door de te snelle schildklierwerking met een verhoogd risico op hartritmestoornissen en, met den duur, verminderde functie van het hart, vergroting van het hart, en stijvere bloedvaten. Anabolen werken dat óók in de hand dus als je dat combineert versterkt dat elkaar wel.
 
  • Like
Waarderingen: Wilf
@ ts

Ik ben schildklier patiënt. TRT heeft mijn schildklierwaarden helemaal laten ontsporen. Mijn schildklier dosis is met 75% verhoogd.

Internist zei dat het komt door de testosteron. Voor TRT woog ik ~107 kg. Nu 118 kg en veel minder vet. Max woog ik 120, door de verhoging ben ik 2 kg kwijt geraakt. Doordat ik ben aangekomen heeft je lichaam meer hormoon nodig. Althans bij mij wel.

Ik voel me beter, voelde het echt in de spieren. Dat gevoel is weg.
 
@ ts

Ik ben schildklier patiënt. TRT heeft mijn schildklierwaarden helemaal laten ontsporen. Mijn schildklier dosis is met 75% verhoogd.

Internist zei dat het komt door de testosteron. Voor TRT woog ik ~107 kg. Nu 118 kg en veel minder vet. Max woog ik 120, door de verhoging ben ik 2 kg kwijt geraakt. Doordat ik ben aangekomen heeft je lichaam meer hormoon nodig. Althans bij mij wel.

Ik voel me beter, voelde het echt in de spieren. Dat gevoel is weg.

Jij hebt een hypothyreoidie, TS een hyperthyreoidie
 
Jij hebt een hypothyreoidie, TS een hyperthyreoidie
Wat ik probeer te zeggen is dat je bepaalde waarden kan laten ontsporen door test.

Maar ja, uiteindelijk moet je gewoon naar een arts gaan.
 
Wat ik probeer te zeggen is dat je bepaalde waarden kan laten ontsporen door test.

Maar ja, uiteindelijk moet je gewoon naar een arts gaan.
Vaak wordt in een cut T3-T4 en clen gebruikt.
 
Vaak wordt in een cut T3-T4 en clen gebruikt.
Gevaarlijk man. Als je schildklier door draait dan ben je in plek belandt die gevaarlijk kan zijn.

Vooral de hartkloppingen zijn heftig. In ruststand een hartslag van 110 slagen per minuut. Je denkt gewoon dat je dood gaat🤦🏻‍♂️
 
Gevaarlijk man. Als je schildklier door draait dan ben je in plek belandt die gevaarlijk kan zijn.

Vooral de hartkloppingen zijn heftig. In ruststand een hartslag van 110 slagen per minuut. Je denkt gewoon dat je dood gaat🤦🏻‍♂️
Blijft een apart middel. Had op 25mcg nergens last van, verhoogd naar 37.5 en indd hartslag 120 in rust met vlagen.

Ik denk niet dat ik dood ga, zolang die tikt is het goed.

Ik ga alleen wel terug naar 25mcg 😂
 
Blijft een apart middel. Had op 25mcg nergens last van, verhoogd naar 37.5 en indd hartslag 120 in rust met vlagen.

Ik denk niet dat ik dood ga, zolang die tikt is het goed.

Ik ga alleen wel terug naar 25mcg 😂
Schildklierhormoon is slecht voor je hart als je het niet nodig hebt.
Ik heb echt last ondervonden van een snel werkende schildklier. Kreeg radioactief jodium. Daarna was ie traag geworden. Te traag en mijn libido en mentale gesteldheid naar de hel.

Wat ik probeer te zeggen. Consulteer een expert. Ik begrijp dat dit sport soms vraagt om wat hulpmiddelen. Maar doe het met verstand voordat je onder de zoden ligt.
 
Back
Naar boven