AndroidHealthClinic

Te snel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lynx01

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
65
Waardering
0
Als ik klaar ben met trainen , meestal om een uurtje of 20:00 neem ik meteen een whey shake. Vlak voor het slapen neem ik nog een kwark met wat melk. Dit is ongeveer om 22:00 uur.
Is dit te snel achter elkaar?
Het gaat nu als volgt.
10:00 een pro 80 shake met magere melk
12:00 een paar eitjes
15:30 een pro 80 shake met magere melk
20:00 een whey shake met magere melk en 2 bananen
22:00 kwark met magere melk.

Dit uiteraard naast de normale voeding. Het gaat mij vooral om de laatste twee. Die van 20:00 en 22:00. Ik heb hier eens wat gelezen over een bepaalde hoeveelheid eiwit opname en een bepaalde tijd. Ook schijnt een overschot aan eiwitten slecht voor je nieren te zijn?
 
Moet kunnen zeker als je net getraind hebt en die wheyshake om 20:00 uur neemt, die is zo opgenomen. Mocht je niet getraind hebben dan kan het ook nog wel. Melk zou ik achterwege laten en de laatste maaltijd beperken tot kwark, of eventueel een combinatie met wat langzame koolydraten.

Je eerste maaltijd is pas om 10:00? Zeker zomervakantie lazy bastard.
 
hahahahaha
nee je leest verkeerd. Ik eet mijn eerste maaltijd om 7:30 (brinta met melk). Om 10:00 neem ik mijn eerste shake.
Mijn laatste maaltijd is inderdaad kwark, met een uurtje ervoor wat volkoren crackers of rijstewafels.
Hoezo geen melk? Als het mager is maakt het toch niet uit?
 
De wheyshake (met dextrose?) na je training is uitstekend. Verder zou ik dan zorgen dat je rond half negen nog wat koolhydraten nuttigd, een paar pannekoeken bijvoorbeeld. Dan je kwark direct voor het slapen.
 
Neem je whey voor de training en dextrose erna.
 
Back
Naar boven