XXL Nutrition

TE sociale trainingsmaatjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dbooster

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2008
Berichten
2
Waardering
0
Hey, ik train nu ongeveer een jaar en half, een half jaar waarbij ik deftig op mijn voeding let en trainingschema heb, daarvoor klootte ik maar wat rond in de gym.
Nu train ik samen met enkele vrienden 3 maal per week , in de tijd dat ik train heb ik een degelijke vooruitgang gemaakt vind ik van mezelf. Probleem is dat ik de sport echt wel serieus neem terwijl mijn vrienden meer komen om er wat te praten, vaak komen ze dan rond mij staan en slaan ze een praatje, soms blijven ze ecth 10 minuten staan, echt irritant.

Dan heb ik bijvb echt een rode kop omdat ik aan het benchen ben praten ze gewoon voort tegen me, ik kan me echt niet ten volle geven zo, hebben jullie ook soms dit probleem? En hoe denk je dat ik dit best aanbreng heb er al zoveel van gezegd, ik wil ook niet echt kwaad worden erop ofzo...

grtz
 
Gewoon proberen voor je zelf te trainen, mp3 aan, oordoppen in en laten zien dat je met je training bezig ben.\
Suc6 met traine
 
Als het je vrienden zijn kan je toch gewoon zeggen dat je wilt trainen..
 
Zeg gewoon tegen die gasten: we lullen na de training wel, nu wil ik knallen. Als ze dat niet horen dan train je gewoon lekker door. Je kan toch gewoon volle bak trainen en tussen setjes door hier en daar wat lullen.
 
gebruik voor al je trainingen 1 en hetzelfde outfit en haal dit, behalve als je gaat trainen, nooit uit je tas.
 
gebruik voor al je trainingen 1 en hetzelfde outfit en haal dit, behalve als je gaat trainen, nooit uit je tas.

:roflol:


en dan bij kop en kont het raam uit worden gesmeten vanwege de stank die je meebrengt?
:D
 
Leer eens concentreren, er praten dagelijks lui tegen mij tijdens een oefening, gewoon pompen, niks horen, niet terug praten, alleen nog aan het gewicht denken. Na de oefening zeg je: "wat zei je?" en dan praat je weer even tot je weer bezig gaat met een setje
 
Leer eens concentreren, er praten dagelijks lui tegen mij tijdens een oefening, gewoon pompen, niks horen, niet terug praten, alleen nog aan het gewicht denken. Na de oefening zeg je: "wat zei je?" en dan praat je weer even tot je weer bezig gaat met een setje


Precies en zorg ook dat jij de resultaten boekt zodat je vrienden gaan inzien wat ze fout doen en aan de ijzers gaan hangen.
 
gwn vriendelijk zeggen dat je beter traint zonder al dat volk rond je, praten kan altijd nog in de kantine, niets onbeleefd aan
 
Back
Naar boven