AndroidHealthClinic

te veel shakes ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Buiten mijn WHEY-eiwitten eet ik;

Ik eet verder om 08.15/30 een eiwitrijke maaltijd dmv; melk/musli, brood....

Om een 11.30 dmv; melk of yogert of zo....

om een 14.45 wat vis

en om half 9 voor het pitten een bakje naturel kwark...

Uiteraard eet ik verder nog de nodige koolhydraten,vezels,vitamines etc...
 
Jaccis zei:
Buiten mijn WHEY-eiwitten eet ik;

Ik eet verder om 08.15/30 een eiwitrijke maaltijd dmv; melk/musli, brood....

Om een 11.30 dmv; melk of yogert of zo....

om een 14.45 wat vis

en om half 9 voor het pitten een bakje naturel kwark...

Uiteraard eet ik verder nog de nodige koolhydraten,vezels,vitamines etc...

Geen goed avondmaaltijd???
 
jawel zie begin....om een18.45 u of zo.
 
Een eiwitinname van meer dan 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht is onverstandig, hebben voedingswetenschappers altijd gezegd. Zulke hoeveelheden zouden op de lange termijn leiden tot een verhoogde kans op beschadiging van de nieren.12 Die ongerustheid was theoretisch. Weliswaar tast een dieet met veel eiwit de nieren aan van een kleine groep mensen die daarvoor gevoelig is, maar bij gezonde mensen is daar nooit iets van gebleken. Belgische fysiologen, die een groep bodybuilders onderzochten met een dagelijkse inname van meer dan 2.3 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht, hebben bij hen geen verminderde nierfunctie gevonden.13

Bron: http://www.ergogenics.org/eiwit.html
:clap: :clap: :clap:

KARMA BITTE!!! :D
 
Ik neem er meestal 2 per dag.. bij het opstaan en naar bed gaan.
 
ik neem nu (in de cut) meestal 4 wheyshakes, en dat komt totaal uit op zon 250 gram eiwitten aan shakes
 
Man-Mountain zei:
ik neem nu (in de cut) meestal 4 wheyshakes, en dat komt totaal uit op zon 250 gram eiwitten aan shakes

Inderdaad, gewoon drinken die shit. Ik neem er zelf ook 3 per dag, komt neer op zo'n 135gr aan shakes.
 
axestream zei:
Inderdaad, gewoon drinken die shit. Ik neem er zelf ook 3 per dag, komt neer op zo'n 135gr aan shakes.

idd bro, everybody wants to be a bodybuilder but nobody wants to drink a lot of shakes
 
Man-Mountain zei:
idd bro, everybody wants to be a bodybuilder but nobody wants to drink a lot of shakes


ben je gek, ik zou ze zelfs drinken alleen al voor die lekkere chocolade smaak
jammie :D
 
huckfinn zei:
Profs, die 130kg pure muscle hebben te onderhouden. Dat is wel een verschil met de gemiddelde 50-100kg kerels hier.

Ikzelf neem ook 1 shake na de training. Soms ook op niet-train dagen gewoon niks - dan neem ik ipv een shake een blik tonijn of gerookte zalm. Een shake is gewoon handig - je moet niet denken dat je van meer eiwitshakes beter zou groeien dan wanneer je dezelfde hoeveelheid eiwitten uit je normale voedsel haalt.

Mja... dat dacht ik ook... maar dat is niet waar. Lees dit maar eens: Exogenous amino acids stimulate human muscle anabolism without interfering with the response to mixed meal ingestion

In dit onderzoek werden tussen de maaltijden door 3x per dag een drank van 30g koolhydraten en 15g essentiele aminozuren genomen. Het resultaat was een groter anabolisch effect dan maaltijden alleen. En ja, de maaltijden bevatten dezelfde hoeveelheden aan essentiele aminozuren.

Dit soort onderzoeken zijn helemaal in de laatste tijd, er is o.a. ook al aangetoond dat een pre- en post-workout shake wel degelijk helpen bij een beter herstel en groei naast de gewone maaltijden, dus onthoud waar je het het eerst hebt gelezen ;).
 
Ik neem er 3 shakes (als maaltijd vervanger) Extreme Pro 4
1 's morgens, 1 rond 15:00 u. en 1 's avond
En voel me hier tot op heden nog steeds goed bij. :D
 
ik neem sochtends en na het trainen 45 gram whey. voor de rest kwark en kalkoenfilet
 
hoy, waarom doe je geen bloedonderzoek? Men ziet dan of je teveel eiwitten neemt of als er nog sprake is van teveel spier afbraak.
 
ik snap alleen niet waarom mensen whey shakes nemen op andere tijden dan pre en post workout, je moet juist een langzame afgifte hebben van aminozuren en whey is een snelle. beter neem je een ei-eiwit shake of 3 componenten
 
europeman zei:
ik snap alleen niet waarom mensen whey shakes nemen op andere tijden dan pre en post workout, je moet juist een langzame afgifte hebben van aminozuren en whey is een snelle. beter neem je een ei-eiwit shake of 3 componenten

Als je whey met melk neemt heb je beiden. Trouwens als je om de 2-3 uren eet maakt het niet zoveel uit. Voor het slapen gaan wel bij voorkeur eiwit met een trage afgifte.
 
Ik ook 1 shake elke dag. training of niet.
 
Ik doe 3 per dag op trainingsdagen, op niet trainingsdagen 2 gaat perfect nergens last van.
 
Ja en als je teveel eiwit neemt ga je lekker aan de race.En ik denk dat dat ook niet goed is. :p
 
ik drink er min 3 per dag, al komt het me nek uit!!
 
Back
Naar boven