XXL Nutrition

Te veel training?

Users who are viewing this thread

fixyou

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
8 sep 2007
Hey,

Ik zit sindskort op een nieuwe school en heb daar elke dag een lesuur weight training. Nou vraag ik me af of 5 dagen niet te veel is. Ik heb voor het eerst allemaal oefeningen gedaan ( met de trainer dus wel op de goede manier) maar ik voel me benen nog steeds van 2 dagen geleden. Ik moest met zo'n ding in me nek en dan net doen alsof ik ging zitten en dan nog meer oefeningen.

Ik heb een 2 dagen training. Maandag en donderdag triceps, schouders, borst en core (abs en back), woensdag cardio (rennen) en dinsdag en donderdag benen en polytry-nog wat. Op en af dozen stappen enzo, en biceps.

Te veel training?

Yeahbuddy

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 apr 2007
Lengte
1m86
Massa
115kg
Vetpercentage
15%
Hey,

Ik zit sindskort op een nieuwe school en heb daar elke dag een lesuur weight training. Nou vraag ik me af of 5 dagen niet te veel is. Ik heb voor het eerst allemaal oefeningen gedaan ( met de trainer dus wel op de goede manier) maar ik voel me benen nog steeds van 2 dagen geleden. Ik moest met zo'n ding in me nek en dan net doen alsof ik ging zitten en dan nog meer oefeningen.

Ik heb een 2 dagen training. Maandag en donderdag triceps, schouders, borst en core (abs en back), woensdag cardio (rennen) en dinsdag en donderdag benen en polytry-nog wat. Op en af dozen stappen enzo, en biceps.

Te veel training?

Bedoel je niet dinsdag en vrijdag benen? Als dat zo is, dan zal het best te doen zijn. In het begin heb je altijd wat meer spierpijn, dat wordt wel minder. Twee keer per week train je alle spiergroepen met 72 uur rust tot de volgende training. Dat lijkt me wel verantwoord.

OP
F

fixyou

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
8 sep 2007
ja, dat is wat ik bedoelde. Benen dinsdag en vrijdags.

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
op zich kan dat wel. merk je dat je benen nog niet hersteld zijn dan kun je je intensiteit er op aanpassen.

je kunt natuurlijk ook gewoon vragen of je je eigen schema mag volgen of dat je jouw schema er op aanpast.

Naar boven