MuscleMeat

Te veel training?

Bezoekers in dit topic

fixyou

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2007
Berichten
5
Waardering
0
Hey,

Ik zit sindskort op een nieuwe school en heb daar elke dag een lesuur weight training. Nou vraag ik me af of 5 dagen niet te veel is. Ik heb voor het eerst allemaal oefeningen gedaan ( met de trainer dus wel op de goede manier) maar ik voel me benen nog steeds van 2 dagen geleden. Ik moest met zo'n ding in me nek en dan net doen alsof ik ging zitten en dan nog meer oefeningen.

Ik heb een 2 dagen training. Maandag en donderdag triceps, schouders, borst en core (abs en back), woensdag cardio (rennen) en dinsdag en donderdag benen en polytry-nog wat. Op en af dozen stappen enzo, en biceps.

Te veel training?
 
Hey,

Ik zit sindskort op een nieuwe school en heb daar elke dag een lesuur weight training. Nou vraag ik me af of 5 dagen niet te veel is. Ik heb voor het eerst allemaal oefeningen gedaan ( met de trainer dus wel op de goede manier) maar ik voel me benen nog steeds van 2 dagen geleden. Ik moest met zo'n ding in me nek en dan net doen alsof ik ging zitten en dan nog meer oefeningen.

Ik heb een 2 dagen training. Maandag en donderdag triceps, schouders, borst en core (abs en back), woensdag cardio (rennen) en dinsdag en donderdag benen en polytry-nog wat. Op en af dozen stappen enzo, en biceps.

Te veel training?

Bedoel je niet dinsdag en vrijdag benen? Als dat zo is, dan zal het best te doen zijn. In het begin heb je altijd wat meer spierpijn, dat wordt wel minder. Twee keer per week train je alle spiergroepen met 72 uur rust tot de volgende training. Dat lijkt me wel verantwoord.
 
ja, dat is wat ik bedoelde. Benen dinsdag en vrijdags.
 
op zich kan dat wel. merk je dat je benen nog niet hersteld zijn dan kun je je intensiteit er op aanpassen.

je kunt natuurlijk ook gewoon vragen of je je eigen schema mag volgen of dat je jouw schema er op aanpast.
 
Back
Naar boven