- Waardering
- 1
Wat me de laatste tijd opvalt is dat ik mensen al heel snel over AS hoor praten. En dan heb ik het niet alleen over het board, maar in het algemeen. Dan trainen ze nog maar 2 of hooguit 3 jaar en dan hebben ze al één of meerder kuurtjes achter de rug. Als je dan vraagt waarom, dan is het antwoord meestal: "De rek was er uit, ik kreeg geen resultaat meer van mijn training." Volgens mij is de rek er na 2 of 3 jaar nog ZEKER niet uit en zijn deze mensen gewoon ongeduldig en lopen onnodige risico's daardoor.
Ook spreek ik wel eens mensen die daar serieus over nadenken en als je ze dan vraagt hoe ze trainen of wat hun voedingsschema is, dan kijken ze je aan of ze water zien branden.
Nu ga het me niet om de mening over of AS gebruik goed/slecht is, maar meer om het tijdstip waarop mensen daartoe besluiten.
Wat vinden jullie daarvan?
Ook spreek ik wel eens mensen die daar serieus over nadenken en als je ze dan vraagt hoe ze trainen of wat hun voedingsschema is, dan kijken ze je aan of ze water zien branden.
Nu ga het me niet om de mening over of AS gebruik goed/slecht is, maar meer om het tijdstip waarop mensen daartoe besluiten.
Wat vinden jullie daarvan?