XXL Nutrition

Te vroeg overleden Pro's(bodybuilders)

Bezoekers in dit topic

Zullen we waarschijnlijk nooit zeker weten want zo machtig is bigpharma maar het zet dit clipje wel in een heel ander perspectief (tenzij je zelf die rommel hebt laten inspuiten, iets met cognitieve disconantie ofzo)

en dit, wat mij betreft ie geval geen toeval meer.

Ik kan geen Twitter openen kennelijk maar wat heeft cedric te maken met die covid injectie.

Die is zelf zo dom geweest door te trainen ondanks dokters advies.

Zullen we waarschijnlijk nooit zeker weten want zo machtig is bigpharma maar het zet dit clipje wel in een heel ander perspectief (tenzij je zelf die rommel hebt laten inspuiten, iets met cognitieve disconantie ofzo)

en dit, wat mij betreft ie geval geen toeval meer.

Nee, het wordt weer compleet uit verband getrokken. Zijn belangrijke bloedwaren waren onveranderd en gewoon goed.
In die podcast praat hij over zware metalen die in zijn bloed gevonden zijn. Dat heeft geen relatie met het vaccin, in het vaccin zitten namelijk geen zware metalen.
Waar wel? Bijvoorbeeld in proteïne poeder zitten vaak zware metalen zoals kwik, arseen, lood en cadmium. Zware metalen kunnen wel invloed hebben op bijvoorbeeld bloeddruk, wat een link heeft met aneurysma.
Wie weet consumeerde hij daar wel heel veel van.

Het covid vaccin heeft niets te maken met het krijgen van een aneurysma, anders zouden we veel meer gevallen zien.

Ik houd het op een combinatie van genetische aanleg en negatieve triggers door PED gebruik en levensstijl/dieet.
Wat voor het overgrote deel van de stergevallen bij bodybuilding de oorzaak is, ook al voor het vaccin bestond.
Zie bijv. dood van Zyzz op 22 jarige leeftijd, daar lag naar verluid ook een genetische afwijking aan ten grondslag icm PED gebruik.
Als dat vandaag was gebeurd hadden mensen ook naar het vaccin gewezen. Is namelijk graag wat mensen willen horen.

Wijzen naar het vaccin is weer is wat anders dan wijzen naar het aas gebruik. Zijn vader is op latere leeftijd ook overleden aan een aneurysma naar ik begreep. Best zal zijn levenstijl niet geweest zijn als je al een risico factor ben.

Nee, het wordt weer compleet uit verband getrokken. Zijn belangrijke bloedwaren waren onveranderd en gewoon goed.
In die podcast praat hij over zware metalen die in zijn bloed gevonden zijn. Dat heeft geen relatie met het vaccin, in het vaccin zitten namelijk geen zware metalen.
Waar wel? Bijvoorbeeld in proteïne poeder zitten vaak zware metalen zoals kwik, arseen, lood en cadmium. Zware metalen kunnen wel invloed hebben op bijvoorbeeld bloeddruk, wat een link heeft met aneurysma.
Wie weet consumeerde hij daar wel heel veel van.
Arsenic (As)
<0,010 10222 Qmg/kg Cadmium (Cd)
<0,010 10222 Qmg/kg Mercury (Hg)
<0,050 10222 Qmg/kg Lead (Pb)
2100 10196 Qcfu/g Aerobic plate count 30°C
<10 10220 Qcfu/g Escherichia coli plate count 44°C
<10 10165 Qcfu/g Yeasts & moulds plate count
not detected 10188

Geteste Whey kopen !

Micellar Casein

Reuze sympathiek.
Maar het blijven jongens die denken dat ze man worden door anabolen te gebruiken. Ze denken dan erbij te horen. Maar die pleister werkt niet, en is nooit groot genoeg. Het lost de onderliggende problemen niet op.

Maar het is hetzelfde als die omgebouwde miss Nederland, dat is geen vrouw. En een transitie lost de onderliggende problemen niet op.

Het is en het zal nooit genoeg zijn als je jezelf niet kunt accepteren zoals je bent en daar mee jezelf verder ontwikkeld. En ja dat is hard werken, falen en weer opstaan, en dat doet soms pijn, maar pijn is fijn want pijn is immers groei.
(nee ik ben niet met een zilveren lepeltje in mijn mondje geboren, ik heb geleden gefaald en ben gegroeid)

Stay natty :thumb:

Reuze sympathiek.
Maar het blijven jongens die denken dat ze man worden door anabolen te gebruiken. Ze denken dan erbij te horen. Maar die pleister werkt niet, en is nooit groot genoeg. Het lost de onderliggende problemen niet op.

Maar het is hetzelfde als die omgebouwde miss Nederland, dat is geen vrouw. En een transitie lost de onderliggende problemen niet op.

Het is en het zal nooit genoeg zijn als je jezelf niet kunt accepteren zoals je bent en daar mee jezelf verder ontwikkeld. En ja dat is hard werken, falen en weer opstaan, en dat doet soms pijn, maar pijn is fijn want pijn is immers groei.
(nee ik ben niet met een zilveren lepeltje in mijn mondje geboren, ik heb geleden gefaald en ben gegroeid)

Sommige mensen hebben ambities en houden van trainen en kiezen ervoor om niet een seniele oude opa te worden die eigenlijk stink jaloers is omdat die nooit enige gains heeft gemaakt.

Reuze sympathiek.

Laat eens even iedereen zelf beslissen wat hij/zij wil doen met hun lichaam/leven, dat heeft letterlijk 0,00 invloed op jou dus snap dat gezeur elke keer niet zo. Je trekt daarnaast maar aparte conclusies.

Laat eens even iedereen zelf beslissen wat hij/zij wil doen met hun lichaam/leven, dat heeft letterlijk 0,00 invloed op jou dus snap dat gezeur elke keer niet zo. Je trekt daarnaast maar aparte conclusies.
Dat heeft zeker wel invloed en of invloed gehad. Zowel op mij als op de jeugd van nu.
Denk je dat het leuk is, om als jonge naturel atleet, elk zomer weer een paar van die boys langs te zien komen die in een paar maanden massa aanzetten alsof het niets is ?

Dat zet je wel aan het twijfelen om die weg ook te kiezen. Gelukkig gebeurde dit vroeger in de sportschool waar je trainde. Waardoor het proces gemakkelijker te volgen was. Totaal mislukte bulks, of wedstrijd voorbereidingen, afgescheurde pec's, hernia s, hartslag van 200 of roidrage en nu.... staan ze in de rij voor nier transplantatie. En de meesten zien er niet meer uit, echter het leven stopt niet bij je 40ste of 50ste.

Nu op insta lijkt elke kuur sarms of anabolen succesvol.
Maar de sporadisch sterfgevallen bewijzen het tegendeel.
Nee, verwacht van mij geen medeleven, dat had ik ook niet toen zij groot en succesvol waren en naturels uitlachten.

Sommige mensen hebben ambities en houden van trainen en kiezen ervoor om niet een seniele oude opa te worden die eigenlijk stink jaloers is omdat die nooit enige gains heeft gemaakt.
Dat snap ik, maar jij had ook goed kunnen zijn in een naturel competitie. Zonder de risico's maar wel de voordelen die bb oplevert. En nu maar hopen dat jij ook nog ooit eens opa mag worden, seniel of niet.

Reuze sympathiek.

Veel plezier:

Dat heeft zeker wel invloed en of invloed gehad. Zowel op mij als op de jeugd van nu.
Denk je dat het leuk is, om als jonge naturel atleet, elk zomer weer een paar van die boys langs te zien komen die in een paar maanden massa aanzetten alsof het niets is ?

Dat zet je wel aan het twijfelen om die weg ook te kiezen. Gelukkig gebeurde dit vroeger in de sportschool waar je trainde. Waardoor het proces gemakkelijker te volgen was. Totaal mislukte bulks, of wedstrijd voorbereidingen, afgescheurde pec's, hernia s, hartslag van 200 of roidrage en nu.... staan ze in de rij voor nier transplantatie. En de meesten zien er niet meer uit, echter het leven stopt niet bij je 40ste of 50ste.

Nu op insta lijkt elke kuur sarms of anabolen succesvol.
Maar de sporadisch sterfgevallen bewijzen het tegendeel.
Nee, verwacht van mij geen medeleven, dat had ik ook niet toen zij groot en succesvol waren en naturels uitlachten.
Dus omdat jij onzeker wordt van anderen moeten die anderen zich maar daaraan aanpassen en niet doen wat hun gelukkig maakt? Snap je zelf niet hoe krom dit is?

Dat jij je daardoor laat beïnvloeden is jouw probleem, niet het probleem van de andere persoon die gewoon zijn ding wilt doen. Verder verplicht niemand je om op social media te zitten.

Niemand verwacht van jou medeleven. Je hoeft gewoon niet elke keer dat natty gezeik overal te posten, op een bodybuildingforum nota bene. We weten onderhand nu wel dat 't jouw ding niet is, you do you.

Ik begrijp dat hij is overleden aan een gescheurd hersenaneurysma. Aneursyma's groeien traag, grofweg 1 mm per jaar. Voor een deel is het risico op aneursyma's genetisch bepaald, met name als het op jongere leeftijd optreedt is er een grotere kans dat daar een (bekende) genetische factor bij komt kijken. Er zijn wat factoren die de groei van zo'n aneurysma versnellen en de kans op een scheur ervan vergroten: met name roken en het hebben van een te hoge bloeddruk. Aderverkalking hangt er ook mee samen, maar wat minder hard. In die zin zou je langdurig AAS-gebruik "de schuld" kunnen geven: als het heeft geleid tot een hoge bloeddruk en een slecht lipidenprofiel kan dat het in enige mate met de jaren in de hand hebben gewerkt. Maar meer dan dat ook niet. Blijft gespeculeer; deze jongen heeft vooral hele botte pech gehad.

R.I.P Gustavo Badell

Hij ook al.. Iets bekend over de oorzaak? Rip.

....

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven