AndroidHealthClinic

Te vroeg overleden Pro's(bodybuilders)

Bezoekers in dit topic

Bullshark

Massive Warrior
Top Poster
Lid geworden
5 mrt 2022
Berichten
19.185
Waardering
17.263
Lengte
1m76
Massa
95kg
Vetpercentage
11%
Naar aanleiding van recent overleden Pro's op jonge leeftijd, een gezamenlijk topic aangemaakt.
John Meadows (49) aug 2021
George Peterson (37) okt 2021
Shawn Rhoden(46) nov 2021

Bostin Loyd (27) febr. 2022
Cedric McMillan(44) april 2022


nu Paul Poloczek overleden op 37 jarige leeftijd.(28mei)
was nog aanwezig op de NPC worlwide in Baden-Württemberg(DE)


Paul-Poloczek-Has-Passed-Away.jpg
 
Laatst bewerkt:
Naar aanleiding van recent overleden Pro's op jonge leeftijd, een gezamenlijk topic aangemaakt.


nu Paul Poloczek overleden op 37 jarige leeftijd.(28mei)
was nog aanwezig op de NPC worlwide in Baden-Württemberg(DE)


Paul-Poloczek-Has-Passed-Away.jpg
Diuretica wilde gok, sowieso prep en zo lean zijn is ongezond.
 
Waarschijnlijk zijn niet alle gevallen te linken aan roids etc. Maar er lijkt wel een patroon te zijn. Was zelf ook best onder de indruk/van slag van Meadows.
 
Geen pro maar wel bekend in Nl, Rick Burnett is overleden. Triest bericht 😥
 
Diuretica wilde gok, sowieso prep en zo lean zijn is ongezond.
Ja het zal natuurlijk niets met die vaccins te maken hebben allemaal toeval ook toeval dat t keer op keer het hart is :rolleyes:
 
Ja het zal natuurlijk niets met die vaccins te maken hebben allemaal toeval ook toeval dat t keer op keer het hart is :rolleyes:
Het is allemaal een complot vast.

Ik schat de kans hoger in dat het heel misschien iets met de steroïden te maken heeft en diuretica dan een vaccin.
 
Het is allemaal een complot vast.

Ik schat de kans hoger in dat het heel misschien iets met de steroïden te maken heeft en diuretica dan een vaccin.

Meest voor de hand liggend is een combinatie van al die factoren. Grote kans dat er de komende jaren een toename te zien is dan van bodybuilders die het veld ruimen. Die toename is al in zekere te zien in de topsport in zijn algemeen. Niks geen complot overigens, gewoon treurige praktijk. Het zal alleen jaren of zelfs decennia duren voordat er daadwerkelijk feitelijk en oordelend over zal worden geschreven.
 
Meest voor de hand liggend is een combinatie van al die factoren. Grote kans dat er de komende jaren een toename te zien is dan van bodybuilders die het veld ruimen. Die toename is al in zekere te zien in de topsport in zijn algemeen. Niks geen complot overigens, gewoon treurige praktijk. Het zal alleen jaren of zelfs decennia duren voordat er daadwerkelijk feitelijk en oordelend over zal worden geschreven.
Of het nou wel of niet door een vaccin komt is het in dit geval logischer dat het oa komt door zo droog te staan (wat een aanslag is op je hart ook) in combinatie met water manipulatie, gear en eventuele fatburners.

Zou een vaccin nog een extra zetje hebben gegeven kunnen hebben, sure maar ik schat de kans laag in. Ben zelf overigens ook gevaccineerd tijdens peakweak prep.
 
En de pro's van tegenwoordig dragen veel meer spiermassa met zich mee. Dat is een enorme belasting voor het hart.
 
Of het nou wel of niet door een vaccin komt is het in dit geval logischer dat het oa komt door zo droog te staan (wat een aanslag is op je hart ook) in combinatie met water manipulatie, gear en eventuele fatburners.

Zou een vaccin nog een extra zetje hebben gegeven kunnen hebben, sure maar ik schat de kans laag in. Ben zelf overigens ook gevaccineerd tijdens peakweak prep.
Denk niet dat jij de hoeveelheid neemt als huidige Pro's, dus dat is niet te vergelijken. Ook gaan er mensen dood aan het vaccin die niet kuren. Dan nog wegen ze 130-140 kg bij 1.80m
 
Is dat hard te maken? Er gaan namelijk ook heel veel mensen dood niet niet gevaccineerd zijn.
Daar is een andere sectie voor. Gaat me erom dat er mensen doodgaan door bijwerkingen van het vaccin. maar ja, wie is er overleden daadwerkelijk aan Covid, die geen ander klachten had
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Daar is een andere sectie voor.
Gaat mij erom dat je dergelijke boute conclusies op z'n minst onderbouwd. Je suggereert dus dat het vaccin een grotere rol speelt in het overlijden van pro's dan hun AAS gebruik?
 
Gaat mij erom dat je dergelijke boute conclusies op z'n minst onderbouwd. Je suggereert dus dat het vaccin een grotere rol speelt in het overlijden van pro's dan hun AAS gebruik?
Nee
 
Gaat mij erom dat je dergelijke boute conclusies op z'n minst onderbouwd. Je suggereert dus dat het vaccin een grotere rol speelt in het overlijden van pro's dan hun AAS gebruik?

Waar suggereert hij dat? Is dat niet een aanname van jou eerder? Ik lees dat nergens.
Overigens is er inmiddels wel wat data voorhanden aan mensen die daadwerkelijk overleden zijn aan de bijwerkingen van de vaccins en dan met name de mRNA vaccins.
 
Of het nou wel of niet door een vaccin komt is het in dit geval logischer dat het oa komt door zo droog te staan (wat een aanslag is op je hart ook) in combinatie met water manipulatie, gear en eventuele fatburners.

Zou een vaccin nog een extra zetje hebben gegeven kunnen hebben, sure maar ik schat de kans laag in. Ben zelf overigens ook gevaccineerd tijdens peakweak prep.

Je schat die kans laag in omdat je zelf ook gevaccineerd bent tijdens je peakweek prep en nergens last van hebt gekregen?
 
Waar suggereert hij dat?
Daarom zei ik impliceert. In dit topic benoemen dat mensen dood gaan aan een vaccin suggereert dat AAS dus blijkbaar niet het probleem zijn. Zo las ik het althans.
Overigens is er inmiddels wel wat data voorhanden aan mensen die daadwerkelijk overleden zijn aan de bijwerkingen van de vaccins en dan met name de mRNA vaccins.
Dat geloof ik ook wel, maar hoeveel mensen zijn dat? Het is en blijft speculeren, want er is niks bekend over het effect van het vaccin bij AAS gebruikers. Ik zou boute claims even achterwegen laten totdat er harde feiten zijn.. Ik ontken dus niet dat het een rol kan spelen, maar ik denk dat we ons niet blind moeten staren op het vaccin terwijl het ook erg voor de hand ligt dat AAS een grote rol spelen. De gezondheidsrisico's van hoge doseringen AAS zijn namelijk wel bekend, en die zijn niet fraai (met alle respect voor de pro's die dat risico nemen voor de winst).
 
Ja het zal natuurlijk niets met die vaccins te maken hebben allemaal toeval ook toeval dat t keer op keer het hart is :rolleyes:

Daarom zei ik impliceert. In dit topic benoemen dat mensen dood gaan aan een vaccin suggereert dat AAS dus blijkbaar niet het probleem zijn. Zo las ik het althans.

Dat geloof ik ook wel, maar hoeveel mensen zijn dat? Het is en blijft speculeren, want er is niks bekend over het effect van het vaccin bij AAS gebruikers. Ik zou boute claims even achterwegen laten totdat er harde feiten zijn.. Ik ontken dus niet dat het een rol kan spelen, maar ik denk dat we ons niet blind moeten staren op het vaccin terwijl het ook erg voor de hand ligt dat AAS een grote rol spelen. De gezondheidsrisico's van hoge doseringen AAS zijn namelijk wel bekend, en die zijn niet fraai (met alle respect voor de pro's die dat risico nemen voor de winst).
:rolleyes:
 
Daarom zei ik impliceert. In dit topic benoemen dat mensen dood gaan aan een vaccin suggereert dat AAS dus blijkbaar niet het probleem zijn. Zo las ik het althans.

Dat geloof ik ook wel, maar hoeveel mensen zijn dat? Het is en blijft speculeren, want er is niks bekend over het effect van het vaccin bij AAS gebruikers. Ik zou boute claims even achterwegen laten totdat er harde feiten zijn.. Ik ontken dus niet dat het een rol kan spelen, maar ik denk dat we ons niet blind moeten staren op het vaccin terwijl het ook erg voor de hand ligt dat AAS een grote rol spelen. De gezondheidsrisico's van hoge doseringen AAS zijn namelijk wel bekend, en die zijn niet fraai (met alle respect voor de pro's die dat risico nemen voor de winst).

Ik zie dat wellicht wat anders, want iets impliceren is in mijn ogen net even wat absoluter dan het enkel benoemen van extra variabelen die je ook mee zou (kunnen/moeten) wegen.

AAS, GH, insuline en alle andere rommel die men in dergelijke hoeveelheden neemt, in combinatie met een dergelijk fysiek, ja natuurlijk is dat oorzaak nummer 1. Anders ga je met de vaccins dezelfde kant op als aangeboren hartafwijking :emo:

Maar het is wel een extra variabele om rekening mee te houden, zeker in de topsport ook buiten Bodybuilding. Helaas. In welke mate wat exact bijdraagt tot het over het randje duwen van een leven, dat zullen we sowieso nooit weten per individueel geval, maar hopelijk over decennia, kunnen we een trend of patroon ontdekken. Of niet en dan is de conclusie wellicht alsnog dat het voor bodybuilding geen reet uit heeft gemaakt :dunno:
 
Back
Naar boven