AndroidHealthClinic

Te vroeg wakker

Bezoekers in dit topic

Pieter318

Cool Novice
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
150
Waardering
97
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
16%
Goedemorgen allemaal,

Mijn naam is Pieter en ik ben 18 jaar. Mij is net na de examenperiode een baan aangeboden bij de sportschool. Hiervoor zijn er ongeveer 1 á 2 dagen per week dat ik al om 7:00 moet openen en dus rond 6:00 moet opstaan.

Op deze dagen zorg ik dat ik om 22:00 al slaap zodat ik alsnog voldoende rust heb. Nu is het probleem dat ik op deze dagen al rond 4:00/5:00 wakker wordt en dan niet meer slaap, omdat ik zo ermee bezig ben dat ik op tijd moet openen.

Vroeger heb ik nooit problemen gehad met slaap en haalde ik altijd de 8 uur, dat voelde gewoon lekker uitgerust. Herkent iemand dit probleem en kan iemand me helpen het op te lossen?

Groetjes & bedankt,

Pieter
 
Is nog een beetje de stress van verantwoordelijkheid. Maak je geen zorgen, dit trekt wel weg.

Anders een stuk of 10 wekkers op verschillende plekken zetten. Dan slaap je wel rustig met het idee dat je je niet kunt verslapen;).
 
En dan nog, je bent 18 jaar, dan kan je prima af en toe “maar” 6 tot 7 uur slapen.
 
Is nog een beetje de stress van verantwoordelijkheid. Maak je geen zorgen, dit trekt wel weg.
;).

ik hoopte al dat het tijdelijk is, dat stelt me gerust.


En dan nog, je bent 18 jaar, dan kan je prima af en toe “maar” 6 tot 7 uur slapen.

Ik voel me ook niet moe ofzo maar het idee dat je zo weinig hebt geslapen voelt niet goed. Je zit dan in je hoofd al met “vandaag gaat die 100kg bench vast niet lukken”.:rolleyes:
 
Vannacht zelfde tijd wakker weer maar nu kon ik gelukkig weet inslapen. Zit een stijgende lijn in, dankjewel!
 
Back
Naar boven