MuscleMeat

te warm om te eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Commedore Rock

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jul 2008
Berichten
171
Waardering
0
De afgelopen dagen was het in ons kikkerlandje warm tot erg warm. Op deze dagen heb ik echt moeite met zes keer eten. Zeker de maaltijden met complexe koolhydraten krijg ik niet naar binnen. Kwark eten, fruit en shakes boden de afgelopen dagen een oplossing. Maar aangezien ik juíst vijf kilo wil aankomen is deze oplossing niet zaligmakend. Ik kan natuurlijk de hele dag ijs eten maar da's ook niet goed:cool:

Hoe doen jullie dat met eten met warm weer?
 
Brinta en havermout met water/melk en proteine.
Dan heb je alweer een maaltijd.
 
Gewoon ... eten ..... heb wel minder honger maar aangezien je eet voor een doel schuiven we het gewoon netjes naar binnen.

No problem.
 
ik heb er ook moeite mee, maar als iemand met aziatische roots denk ik aan vroeger...toen alles beter was haha

Met warm weer aten we vaak de rijst koud, goed te doen;) wat je ook kan doen, zoek een zeer koel plekje op, zoals hier op kantoor. Uiterste nood: extra weightgainers. Maar eet zo min mogelijk zware dingen zoals een warme aardappel met boerenkool enzo...das niet lekker nu
 
lekker leren koken ;)
 
Bij de aldi verkopen ze bevroren appeltaart. Ik ros er altijd een vork in en vreet dat op. Lekker fris.
 
Koude spaghetti doet het ook goed:D Is best heel lekker eigenlijk, gooi er nog wat fijn gesneden stukjes kipfilet doorheen en eten maar
 
ijs is ook lekker...zondag weer een emmer B&J cookie dough :D
 
Gewoon dooreten man, alsof je normaal eet omdat je honger hebt. :rolleyes:
 
Heb zelf gelukkig geen moeite met eten met dit warme weer. Probeer alleen de 'warme' avondmaaltijd wel zo snel mogelijk weg te werken.
 
Heb ook wel minder honger. Moet mezelf verplichten, te eten. Mar grijp dan gemakkelijkheidshalve naar mijn mass gainer shakes. Koel shake smaakt altijd.
 
Gelukkig is het warm in Afrika.
 
Heb er zelf ook last van. Heb dan twee dingen die ik doe en die bij mij werken.

Ik zorg dat ik een goed gevulde dag heb. Dus ik ga niet achter de spel console of tv zitten maar ga dingen doen om en rondom huis. Krijg ik vanzelf weer redelijke trek van.

2e wat ik pas geleden heb gedaan is een blender kopen. Ideaal om vanalles en nogwat bij elkaar te gooien en dan te mixen. Kun je t bij wijze van gewoon opdrinken. (Werkt bij mij beter dan eten)

Succes ermee
 
daarjuist half uur naar mn blikje zalm aant zien, daara gwn een weightgainer in een half litertje melk gemixt en dan binnengekiepert :roflol:
 
Back
Naar boven