• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Te weinig dianabol.

Bezoekers in dit topic

julius

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Beste forum leden,

Heb mij in een ver verleden al wel een keer voorgesteld maar zal dat nog maar een keer doen aangezien het al lang geleden is.

Ik ben Julius 31 jaar oud en ben zo'n drie jaar fanatiek aan het trainen en wat daar al zo bij hoort.
Nou heb ik mij zo langzamerhand al wel aardig ingelezen al leer ik iedere keer wel weer wat bij over het gebruik van as.
Nu mijn vraag, mijn broer 29 jaar en zo'n 5 jaar aan het trainen is 1.85 m heeft een bf. van ongeveer 20 % en weegt nu 95 kilo maar is pas sinds kort begonnen met een goed voedingsschema en gaat nu op aanraden van iemand in zijn sportschool een kuurtje met dianabol beginnen.
Opzich is daar niets mis mee (wil zelf terzijner tijd ook een kuur zetten) maar nu heeft hij maar 100 pillen gekregen en op aanraden van mij dan toch ook maar nolvadex besteld want dat zou niet nodig zijn.
Maar hondert pillen van 5mg. per stuk is toch veel te weinig voor een kuur van 6 weken.
En als hij hier toch mee door gaat wat ik wel verwacht wat kan hij dan voor gains verwachten ?

Groet Julius.

De topic titel zegt voldoende bro....

Volgens mij moet je broer zich ook eens wat gaan verdiepen.

Gebruik de search fuctie eens voor "dianabol".

Ja dat had ik hem ook al aangeraden maar ja eigenwijs he.
Hoop op wat reacties dat laat ik hem dan morgen lezen want je eerste kuur moet natuurlijk wel goed zijn.

deutschland uberalles!
zou maar eens goed rondkijken of je nie nog meer kan vinden, gezien het profcircuit is er genoeg voorhanden daar in t oosten ;)

haha ja voor handen genoeg, maar das hoofdzakelijk pro hormoon en daar zit ik niet op te wachten.
maar heb hem zo ver dat hij nog maar 100 pilletjes bij gaat halen.Dus als hij nu alles goed doet dan kan hij wel wat kilo's winnen:meal:

en dan 30 mg per dag 6 weken lang?

6x7x6=252.

dus haal er nog maar wat bij:cool:

Beste forum leden,

Heb mij in een ver verleden al wel een keer voorgesteld maar zal dat nog maar een keer doen aangezien het al lang geleden is.

Ik ben Julius 31 jaar oud en ben zo'n drie jaar fanatiek aan het trainen en wat daar al zo bij hoort.
Nou heb ik mij zo langzamerhand al wel aardig ingelezen al leer ik iedere keer wel weer wat bij over het gebruik van as.
Nu mijn vraag, mijn broer 29 jaar en zo'n 5 jaar aan het trainen is 1.85 m heeft een bf. van ongeveer 20 % en weegt nu 95 kilo maar is pas sinds kort begonnen met een goed voedingsschema en gaat nu op aanraden van iemand in zijn sportschool een kuurtje met dianabol beginnen.
Opzich is daar niets mis mee (wil zelf terzijner tijd ook een kuur zetten) maar nu heeft hij maar 100 pillen gekregen en op aanraden van mij dan toch ook maar nolvadex besteld want dat zou niet nodig zijn.
Maar hondert pillen van 5mg. per stuk is toch veel te weinig voor een kuur van 6 weken.
En als hij hier toch mee door gaat wat ik wel verwacht wat kan hij dan voor gains verwachten ?

Groet Julius.

42 dagen en 100 tabs te slikken.........2,3809523 per dag.
Dat is niet erg veel.
Zou er zeker nog wat bijbestellen.

Beste forum leden,

Groet Julius.

Hoi Julius,

Je kan je broer vertellen dat er enorm veel beter alternatieven zijn dan een dianabol-only kuur.

Het enige voordeel wat je broer heeft met een kuur van dianabol alleen is enige kracht en massa toename (waarvan het grootste gedeelte vocht en vet is) wat grotendeels ná de kuur allemaal weer verdwijnt.

Wat je je broer het best aan kan raden is om 8 weken lang 500mg testosteron enanthaat te spuiten (slechts 1 prik per week). De eerste 3 weken kan hij 30mg dianabol als 'kickstart' nemen om wat sneller resultaat te krijgen.

Uiteraard altijd goed nakuren met nolvadex!

Succes ermee.

Worf in da house!! :eek!:

waarom D-bol? merendeel van de geboekte massa is vocht en verdwijnt ook tamelijk snel net als kracht. ook heb je een shitload oestrogeen wat je nog vetter kan maken als je niet goed je nakuur plant.

Waarom geen Test Prop en Winstrol voor 10weken?

Miss iets te te ambitieus voor die kerel RH:D

Ha luitjes, bedankt alvast voor alle reacties.:)
aan tweehonderd pillen zou hij genoeg moeten hebben aangezien hij op en af wil bouwen en ja ik weet wel dat dat ook al achterhaald is maar goed het opbouwen is wat voor te zeggen bij een eerste kuur aangezien je dan kan kijken hoe je lichaam er op reageerd als je de dosis opvoert.
Tot zo'n 30 mg. per dag max. twee weken nolvadex erna.

Hoi Julius,

Je kan je broer vertellen dat er enorm veel beter alternatieven zijn dan een dianabol-only kuur.

Het enige voordeel wat je broer heeft met een kuur van dianabol alleen is enige kracht en massa toename (waarvan het grootste gedeelte vocht en vet is) wat grotendeels ná de kuur allemaal weer verdwijnt.

Wat je je broer het best aan kan raden is om 8 weken lang 500mg testosteron enanthaat te spuiten (slechts 1 prik per week). De eerste 3 weken kan hij 30mg dianabol als 'kickstart' nemen om wat sneller resultaat te krijgen.

Uiteraard altijd goed nakuren met nolvadex!

Succes ermee.

Of twee keer prikken uiteraard voor een stabieler bloedlevel.

Ik verbaas me wel over het aantal "mannetjes" in sportscholen die allerlei verkeerde informatie verstrekken aan onwetende personen. Maarja geld verdienen gaat voor de gezondheid van een klant.

Opbouwen is niet achterhaald....erg slim zelfs.

Of twee keer prikken uiteraard voor een stabieler bloedlevel.

Ik verbaas me wel over het aantal "mannetjes" in sportscholen die allerlei verkeerde informatie verstrekken aan onwetende personen. Maarja geld verdienen gaat voor de gezondheid van een klant.

Ja en wat ik begreep was het iemand die al jaren gebruikt en meerdere jongens begeleide. erg jammer allemaal.
Ik denk dat de persoon in kwestie inderdaad meer met geld verdienen bezig is.:mad:

Oud Topic: Er is al een tijdje geen reactie meer geweest.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is.
Back
Naar boven