XXL Nutrition

Te weinig eiwitten tijdens cutten?

Bezoekers in dit topic

Een goede gebruiker groeit al beter op minder. Minder training, minder voeding, minder rust.

Klopt niet, Door aas ben je in staat om vaker te trainen herstel gaat sneller.
Je moet juist meer eten want je doet meer trainen.
VEEL rust is zeer belangrijker voor zowel aas gebruiker als niet aas gebruiker.
Je vergeet een heel belangrijk iets MOTIVATIE, zonder motivatie ben je nergens zowel voor aas gebruiker als niet aas gebruiker hierdoor zal je ook niet als een krant trainen :D.


Ieder lichaam is anders maar werkt hetzelfde.

Dit klopt niet, hoe verklaar je dan dat sommige mensen bepaalde eiwitten niet kunnen verdragen ?

In dit voorbeeld zie je dus dat niet elk lichaam hetzelfde werkt.

Ken je het placebo effect ?

Het placebo-effect is het niet specifieke effect of het verwachtingseffect, een (soms onverwacht) positief effect dat te zien is bij het toedienen van een niet actieve stof. Het placebo-effect wordt naar men aanneemt veroorzaakt door het vertrouwen, het geloof, de hoop en de verwachting die (onbewust) ontstaan door 1) de behandelaar en 2) het geconsulteerd worden voor een klacht en 3) de daaropvolgende behandeling.

hierbij is 1) Eiwit het niet actieve stof
2) Spiermassa opbouwen
3) Heel veel eiwit eten

-> jij eet 300 gram eiwit maar wie weet zou je precies het zelfde behaald hebben met 200 gram eiwit. Dit weet jij niet omdat je het niet geprobeerd hebt dus jij gaat ervan uit dat dit zo is.



Onzinnige discussie eigenlijk :P
 
Ok

Goeie stats ook
 
Dit topic trekt wel retards aan.
 
je pf recent met je stats ?
 
je pf recent met je stats ?

Je bent wel kortaf zeg...
Antwoord op je vraag: Nee.

Maare... We willen graag dat je ons meer vertelt over voeding. Je lijkt op iemand met een gezond verstand, waar we duidelijk wat van kunnen leren.
 
Dit topic trekt wel retards aan.

Nou, ik ben anders helemaal om, hoor. Ik doe nu supersets van 10x10 van elk 3 minuten waarbij ik vrijwel onafgebroken tekeer ga op zware compounds. Vervolgens neem ik 15 seconden rust en ga door naar mijn volgende superset. Rust is totaal overrated! Dit kan allemaal natty en komt met een plus-pakket voor je zorgverzekering, want dan kan de fysio je weer een beetje oplappen. Ik kan hierdoor ook vrijwel zonder limiet eiwitten naar binnen keilen!
 
haha yeremy is gewoon martinnoppert.
was die niet al op zowat alle bb fora gebanned wegens bout gedrag en t verspreiden van broscience

dat verklaart veel
 
Dit topic gaat in de bladwijzers. Mocht ik opstaan met een verkeerd been uit bed lees ik even wat posts van yeremy en glimlach ik weer de hele dag.
 
Back
Naar boven