XXL Nutrition

Te weinig eiwitten tijdens cutten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zeg ik dat? Ik zeg alleen aas en jij doet direct allerlei aannames :roflol: Ik bedoel ermee dat 99% van de pro's AAS gebruiken en dáárom veel eiwitten (moeten) eten. 99% van de DBB'ers zijn geen pro.

Krijgt dan iedere AAS gebruiker een pro fysiek of een flinke fysiek waarmee iets bereikt wordt?
Zelfde onzin als de hoeveelheid caloriën. Als je maar bizar veel eet(veel meer dan je nodig hebt) krijg je een super fysiek...... want als je niet teveel eet groei je absoluut niet.

99% van de DBB'ers zal ook nooit pro worden zolang er zoveel bullshit verkondigd wordt. Alleen de jongens die goede begeleiding krijgen bereiken wat.
 
Dus omdat ik het wel heb geprobeerd maar het niet werkte, hoef je niet meer op me te reageren?

Klinkt inderdaad als een troll :o

Oh en btw, jouw fysiek is nu ook niet echt je van het :roflol:

Say what? Adonis heeft een prima fysiek, ik ruik jaloezie.
 
Krijgt dan iedere AAS gebruiker een pro fysiek of een flinke fysiek waarmee iets bereikt wordt?
nee
Zelfde onzin als de hoeveelheid caloriën. Als je maar bizar veel eet(veel meer dan je nodig hebt) krijg je een super fysiek...... want als je niet teveel eet groei je absoluut niet.
nee, bizar veel eten = flink wat vet, flink wat vet = geen super fysiek

99% van de DBB'ers zal ook nooit pro worden zolang er zoveel bullshit verkondigd wordt. Alleen de jongens die goede begeleiding krijgen bereiken wat.
nee

Leer jij ooit iets bij uberhaupt? Jij bent een van de mensen die bullshit verkondigd hoor :p
 
Troll confirmed, Ergogenics linkdump :roflol: dan kunnen mensen je moeilijk nog serieus nemen.

Dan hoef je niets van welk onderzoek dan ook nog serieus te nemen dus.
Ze publiceren alleen wat er door medici en wetenschappers wordt onderzocht, meer niet.
 
Say what? Adonis heeft een prima fysiek, ik ruik jaloezie.

Jaloers op wat? Ik hoef niet zo'n fysiek :roflol:
Voor iemand die iedereen afkraakt met een prima fysiek, vind ik hem geen super fysiek hebben. Je moet wel echt perfect zijn om andere mensen hun fysiek af te kraken.
maar dat hoort een beetje bij de bodybuilding mentaliteit denk ik ''mijn fysiek is mooier dan dat van jou''.
 
Say what? Adonis heeft een prima fysiek, ik ruik jaloezie.

me too

Adon1s heeft een meer dan prima fysiek.

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Leer jij ooit iets bij uberhaupt?:p

Gelukkig niet van jou.

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Jaloers op wat? Ik hoef niet zo'n fysiek :roflol:
Voor iemand die iedereen afkraakt met een prima fysiek, vind ik hem geen super fysiek hebben. Je moet wel echt perfect zijn om andere mensen hun fysiek af te kraken.
maar dat hoort een beetje bij de bodybuilding mentaliteit denk ik ''mijn fysiek is mooier dan dat van jou''.


Het is dan ook een bodybuilding forum. Gaat om je fysiek. Bij een voetbal forum om de punten van je elftal.
 
me too

Adon1s heeft een meer dan prima fysiek.

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------



Gelukkig niet van jou.

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------




Het is dan ook een bodybuilding forum. Gaat om je fysiek. Bij een voetbal forum om de punten van je elftal.

Hier (dit forum dus) zit ook onderandere powerlifting en strongman, is het voor mij dan ook normaal als ik, als ik een discussie niet kan winnen, mensen afkraak met te zeggen dat ze zo weinig liften? Lijkt me onnodig als het gaat om voeding, om dan te gaan janken over iemand zijn fysiek.

Zoals ik al zei, ik heb wel hoge eiwitten geprobeerd en voor mij werkt het niet, voor mij werkt max 2 gram per kg lichaamsgewicht het beste. Jammer dan dat onderzoek 3,5 gram per kg lichaamsgewicht aanraad (wat ik nog nooit heb gezien in een onderzoek, maar dat terzijde), ik doe wat voor mij werkt en dat moet iedereen doen.
 
Dan hoef je niets van welk onderzoek dan ook nog serieus te nemen dus.
Ze publiceren alleen wat er door medici en wetenschappers wordt onderzocht, meer niet.
Lieve schat, Ergogenics is een nieuwsmedium die een babbeltje praat over een onderzoek. Net als een krant bijv.

Gegroet,
DBB's huisbiochemist

Zou ik ook zeggen als ik de discussie niet meer kan winnen op basis van onderzoekjes. Bij jou is ook aan je fysiek af te lezen dat je te weinig eiwit eet :o
Misschien komt het omdat ik er heel weinig voor voel om te discussiëren met iemand die niet eens de basisprincipes van krachttraining kent.
 
Als Galen het grondig met je oneens is is het echt tijd om te stoppen met discussiëren. Ik was halverwege met reageren op die post van adonis maar ik raakte te gefrustreerd van de domheid.
 
Lieve schat, Ergogenics is een nieuwsmedium die een babbeltje praat over een onderzoek. Net als een krant bijv.

Gegroet,
DBB's huisbiochemist


.


De babbeltjes van ergogenics moet je soms doorheen kijken en doorklikken naar het onderzoek zelf. Maar geldt dus niet voor alle info die er op gepubliceerd wordt er staan ook wel eens nuttige dingen in.
 
Maar ik ben de beroerdste niet, en heb nu niks beters te doen.

http://www.ergogenics.org/combinatie-koolhydraten-cafeine-versnelt-spierherstel-na-training.html
Caffeine ingestie versnelt de glyocgeen resynthese na 2 potjes keihard fietsen, lekker relevant voor bodybuilding of krachtsport. Tenzij je dieet echt 1/10 is (in combinatie met meer dan 1 keer per dag trainen) is glycogeen weer aanvullen na een training helemaal geen beperkende factor, verre van.


http://www.ergogenics.org/bcaas-plus-glutamine-verhogen-testosteronspiegel-in-bodybuilders.html even de full text erbij gezocht
Subjects
with a dietary protein
intake in excess of the recommended
daily allowance (0.8
g/kg/day
) were excluded from
the study
Proefpersonen kregen veel te weinig eiwit binnen en als direct gevolg daarvan ook te weinig van de relevante aminozuren, natuurlijk heeft het supplementeren van die individuele aminozuren dan een positief effect, de andere groep heeft die aminozuren niet. Ik en met mij vele anderen hebben het al vaker gezegd: BCAAs en/of glutamine voegen vrij weinig toe als je eiwitinname gewoon in orde is en dat was het in dit onderzoek echt totaal niet, proefpersonen totaal niet representatief voor de mensen die bcaa gebruik overwegen.

Ergogenics is echt een matige website man.

De babbeltjes van ergogenics moet je soms doorheen kijken en doorklikken naar het onderzoek zelf. Maar geldt dus niet voor alle info die er op gepubliceerd wordt er staan ook wel eens nuttige dingen in.

Net gedaan, zie boven. Ze publiceren sporadisch ook wel eens iets fatsoenlijks ja, maar af en toe iets goeds maakt een bron niet goed.
 
tldr dus?? heel veel protons of niet veel protons tijdens cut.
 
De babbeltjes van ergogenics moet je soms doorheen kijken en doorklikken naar het onderzoek zelf. Maar geldt dus niet voor alle info die er op gepubliceerd wordt er staan ook wel eens nuttige dingen in.
Denk je dat ik zelf nooit onderzoeken lees? Ik heb net een boek afgerond waarvoor ik meer dan 400 studies heb gelezen in de afgelopen 2 jaar, en waarin ik naar 362 studies refereer. Daarnaast heb ik ook nog genoeg studies gelezen; circa 1300 full texts in de afgelopen 3 jaar om precies te zijn.
 
Maar ik ben de beroerdste niet, en heb nu niks beters te doen.

http://www.ergogenics.org/combinatie-koolhydraten-cafeine-versnelt-spierherstel-na-training.html
Caffeine ingestie versnelt de glyocgeen resynthese na 2 potjes keihard fietsen, lekker relevant voor bodybuilding of krachtsport. Tenzij je dieet echt 1/10 is (in combinatie met meer dan 1 keer per dag trainen) is glycogeen weer aanvullen na een training helemaal geen beperkende factor, verre van.


http://www.ergogenics.org/bcaas-plus-glutamine-verhogen-testosteronspiegel-in-bodybuilders.html even de full text erbij gezocht

Proefpersonen kregen veel te weinig eiwit binnen en als direct gevolg daarvan ook te weinig van de relevante aminozuren, natuurlijk heeft het supplementeren van die individuele aminozuren dan een positief effect, de andere groep heeft die aminozuren niet. Ik en met mij vele anderen hebben het al vaker gezegd: BCAAs en/of glutamine voegen vrij weinig toe als je eiwitinname gewoon in orde is en dat was het in dit onderzoek echt totaal niet, proefpersonen totaal niet representatief voor de mensen die bcaa gebruik overwegen.

Ergogenics is echt een matige website man.



Net gedaan, zie boven. Ze publiceren sporadisch ook wel eens iets fatsoenlijks ja, maar af en toe iets goeds maakt een bron niet goed.


Zo zie je maar, veel onderzoeken zijn totaal niet relevant of representatief voor bodybuilders. Toch worden belachelijk veel resultaten gelinkt aan bodybuilding.

Bronnen kunnen ook vervuild raken. Dan komt er wel eens prut boven ipv schoon helder gezond water. Dus blijven we zoeken naar meer bronnen.
 
Denk je dat ik zelf nooit onderzoeken lees? Ik heb net een boek afgerond waarvoor ik meer dan 400 studies heb gelezen in de afgelopen 2 jaar, en waarin ik naar 362 studies refereer. Daarnaast heb ik ook nog genoeg studies gelezen; circa 1300 full texts in de afgelopen 3 jaar om precies te zijn.

Wat lul jij allemaal

Je traint niet lang genoeg, je bent te dik, je hebt te weinig massa en als je dat allemaal kunt weerleggen dan trek ik nog wel een andere variabele uit mijn reet waaruit zou moeten blijken dat ik er meer van weet dan jij.

Also sprach adonis.
 
Zo zie je maar, veel onderzoeken zijn totaal niet relevant of representatief voor bodybuilders. Toch worden belachelijk veel resultaten gelinkt aan bodybuilding.

Bronnen kunnen ook vervuild raken. Dan komt er wel eens prut boven ipv schoon helder gezond water. Dus blijven we zoeken naar meer bronnen.

Goede inhoudelijke reactie.
 
Denk je dat ik zelf nooit onderzoeken lees? Ik heb net een boek afgerond waarvoor ik meer dan 400 studies heb gelezen in de afgelopen 2 jaar, en waarin ik naar 362 studies refereer. Daarnaast heb ik ook nog genoeg studies gelezen; circa 1300 full texts in de afgelopen 3 jaar om precies te zijn.

maar waren die studies all true natural
 
Tymbo gaan we maar niet meer op in, die verwijst graag naar personen die het ook niet weten omdat hij het zelf niet kan onderbouwen. Je bent inderdaad beter af als iemand anders het onderbouwd, maar ook dan slaat het eigenlijk nog net nergens op. Ook voel je je nogal aangesproken zie ik. Volgens mij kan je alleen maar beter worden door deze discussie, je eet ten slotte te weinig eiwit, zie voorbeeld van mijzelf hieronder.


Denk je dat ik zelf nooit onderzoeken lees? Ik heb net een boek afgerond waarvoor ik meer dan 400 studies heb gelezen in de afgelopen 2 jaar, en waarin ik naar 362 studies refereer. Daarnaast heb ik ook nog genoeg studies gelezen; circa 1300 full texts in de afgelopen 3 jaar om precies te zijn.

:roflol: Weer iemand die voor zijn studie wat boekjes heeft gelezen waarbij er raakvlak is met deze sport maar de link verkeerd gelegd wordt. Zelfs mbo sport en bewegen is meer praktisch toepasbaar dan jou studie. Als je het zou weten zou je dat aan je fysiek wel af kunnen lezen (ja ik blijf het herhalen, dat is toch waar we discussie over hebben).


Ook het praktische voorbeeld van iemand die veel kcals heet kan je niet weerleggen. Je zegt dat 1.8? gr eiwit/kg genoeg is. Dus ook jij gaat koolhydraten en vetten opschroeven ipv eiwit als je aan wilt komen? Je houdt immers de gr/kg richtlijn aan en geen % van je totaal.

Als ik het op mezelf betrek, ik at tot een week geleden 6000kcal's per dag waarvan 400gr eiwit/dag. Volgens jou berekening had ik met 180gr eiwit per dag genoeg gehad en had ik de rest uit andere bronnen moeten halen. Dan zou ik in de praktijk 12% eiwit nemen op een dag, daar klopt toch geen moer van :roflol:

Nogmaals, zo met je eiwitten omgaan is gewoon dom.
 
Back
Naar boven