XXL Nutrition

Te weinig eiwitten tijdens cutten?

Bezoekers in dit topic

Zeh ma jullie denken jullie zijn hoog geleid en altijd goed geleid.
Maak eerst jullie mbo nivo 2 dolfijnen trainer opleiding af.
Adonis is die ekte hoog geleide G, jullie weten niet.
 
Blikjes tonijn :roflol: Je eet er zeker 2 per dag en die schep je zo even leeg :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------



Nah deels oneens, ik heb minder nodig maar heb wel een whey shake nodig, anders kom ik met andere producten te snel over mijn kcal heen :p

ja per keer minimaal 2 blikjes tonijn waarvan 1 op olie + 1 blikje makreel en met mayonaise ook nog. Blij?

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Zeh ma jullie denken jullie zijn hoog geleid en altijd goed geleid.
Maak eerst jullie mbo nivo 2 dolfijnen trainer opleiding af.
Adonis is die ekte hoog geleide G, jullie weten niet.

Heb je daar ook een vertaling bij?
 
ja per keer minimaal 2 blikjes tonijn waarvan 1 op olie + 1 blikje makreel en met mayonaise ook nog. Blij?

Per keer als in, per dag?
Ja dat is heeeeel erg gezond hoor :o uhu uhu

nooit gehoord van methylkwik zeker :roflol:
 
Wat is nou precies de discussie, de een zegt dat 1,8 gram ruim voldoende is. Maar tijdens de cut is hoger gewoon belangrijk. Veel spreken hun zelf tegen..

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Blikjes tonijn :roflol: Je eet er zeker 2 per dag en die schep je zo even leeg :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------



Nah deels oneens, ik heb minder nodig maar heb wel een whey shake nodig, anders kom ik met andere producten te snel over mijn kcal heen :p

Een bak kwark en 300g kipfilet en je hebt het al haast... zit je op 550 kcal.
 
Wat is nou precies de discussie, de een zegt dat 1,8 gram ruim voldoende is. Maar tijdens de cut is hoger gewoon belangrijk. Veel spreken hun zelf tegen..

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------



Een bak kwark en 300g kipfilet en je hebt het al haast... zit je op 550 kcal.

Nja het ging erom dat er werd beweerd dat je altijd minimaal 3,5 gram/kg lichaamsgewicht aan eiwit moet nemen anders groeien je spieren niet.


300gram kipfilet per dag, no thnx jeff :p Je hebt wel gelijk hoor, als je het theoretisch bekijkt.
Ik kom trouwens op 630 kcal en 115 gram eiwitten.

Ik heb liever bak kwark met 1 scoop whey + een wheyshake met melk = 745 kcal en 115 gram eiwit,
dan bak kwark en 300 gram kipfilet om weg te werken en te betalen = 630 kcal en 115 gram eiwit.

Het is ook persoonlijk hoor, maar theoretisch heb je gewoon gelijk.
 
300gr kipfilet is niks. is 1 maaltijd.

Meestal bestaat mijn ontbijt uit een omelet met 75gr kip- of kalkoenfilet en 5 eieren waarvan 2 met dooier.

Bij rijst over de dag zit er minimaal 600gr kip doorheen of rundvlees. Als ik aan het cutten ben.
Als ik aan het bouwen ben gaat er al gauw een kilo vlees in.

Daarnaast nog de shakes en eiwitrijke maaltijden in de avond.

Op andere -geen rijst-dagen zit ik aan de blikjes vis en gebraden rundvlees.
 
300gr kipfilet is niks. is 1 maaltijd.

Meestal bestaat mijn ontbijt uit een omelet met 75gr kip- of kalkoenfilet en 5 eieren waarvan 2 met dooier.

Bij rijst over de dag zit er minimaal 600gr kip doorheen of rundvlees. Als ik aan het cutten ben.
Als ik aan het bouwen ben gaat er al gauw een kilo vlees in.

Daarnaast nog de shakes en eiwitrijke maaltijden in de avond.

Op andere -geen rijst-dagen zit ik aan de blikjes vis en gebraden rundvlees.

300 gram kipfilet is niks inderdaad, voor jou dan dus, maar ik eet liever dingen dat ik lekker vind, aangezien ik al niet zoveel kan eten (en ik gewoon niet tegen mijn zin in dingen ga eten, ik ben geen kind meer).
 
Wat is nou precies de discussie, de een zegt dat 1,8 gram ruim voldoende is. Maar tijdens de cut is hoger gewoon belangrijk. Veel spreken hun zelf tegen...

Klopt, velen beweren inderdaad dat je dan wel weer meer nodig hebt.

Je moet dan vaak minder eten van iets waar je feitelijk al relatief weinig van nodig hebt maar waarvan beweerd dat je erg veel nodig hebt, de koolhydraten en waarvan ze vinden dat je weinig nodig hebt, de eiwitten moet je dan weer meer gaan eten. pfffff.
 
Klopt, velen beweren inderdaad dat je dan wel weer meer nodig hebt.

Je moet dan vaak minder eten van iets waar je feitelijk al relatief weinig van nodig hebt maar waarvan beweerd dat je erg veel nodig hebt, de koolhydraten en waarvan ze vinden dat je weinig nodig hebt, de eiwitten moet je dan weer meer gaan eten. pfffff.

wat-am-i-reading.jpg
 
Jij bent wel heel erg gek op plaatjes plakken he Hell?
 
Jij bent wel heel erg gek op plaatjes plakken he Hell?

8yi570.jpg

Jij bent wel heel erg gek op zinnen zodanig typen, dat het bijna onmogelijk is om te ontcijferen wat je nu bedoelt
 
moet het in jip en janneke taal dan?
 
Wat is nou precies de discussie, de een zegt dat 1,8 gram ruim voldoende is. Maar tijdens de cut is hoger gewoon belangrijk. Veel spreken hun zelf tegen..

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------



Een bak kwark en 300g kipfilet en je hebt het al haast... zit je op 550 kcal.

Nee de discussie is nu meer: is adonis dom of niet.
 
Nee de discussie is nu meer: is adonis dom of niet.

Of Adon1s dom is?

Hij is een van de weinigen die wel begrijpt dat meer training en meer intensiteit en meer schade een verhoogde behoefde geeft en dat meer een gunstig effect kan geven op de spiermassabouw.

De meesten hangen nog hardnekkig in lijn met het geloof dat 2 eitjes per week al richting dodelijk gaat.
 
Of Adon1s dom is?

Hij is een van de weinigen die wel begrijpt dat meer training en meer intensiteit en meer schade een verhoogde behoefde geeft en dat meer een gunstig effect kan geven op de spiermassabouw.

De meesten hangen nog hardnekkig in lijn met het geloof dat 2 eitjes per week al richting dodelijk gaat.

Mij hoor je niet zeggen dat die dom is, maar dat is wel waar de laatste pagina's over gaan.
Het enige wat mij opvalt is dat mensen die nog nooit van hun leven gecut hebben, een mening hebben over dit onderwerp...

Iets met schieten met losse flodders...
 
Mij hoor je niet zeggen dat die dom is, maar dat is wel waar de laatste pagina's over gaan.
Het enige wat mij opvalt is dat mensen die nog nooit van hun leven gecut hebben, een mening hebben over dit onderwerp...

Iets met schieten met losse flodders...

Hadden de mensen maar een mening....... het is papagaaien.
Een of ander wetenschappertje in het jaar prehistorie heeft ooit bepaalt hoeveel we nodig hebben op basis van wat een paar ongetrainde huismusjes uit ademen.

Je zou maar net een blowjob hebben gedaan ....zit veel arginine in ..mag je de rest van de dag geen eiwit eten. ;)
1 gram meer en je nieren knallen uit elkaar. Flauwekul dus.
 
Mij hoor je niet zeggen dat die dom is, maar dat is wel waar de laatste pagina's over gaan.
Het enige wat mij opvalt is dat mensen die nog nooit van hun leven gecut hebben, een mening hebben over dit onderwerp...

Iets met schieten met losse flodders...

Ik heb er een mening over.
Ik heb al redelijk wat (succesvol) 'er af' gecut.
Ik heb al onderzocht wat het voor mij doet om, zoals gevraagd, 3,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht te eten.

Maar dáár wordt dan niet op gereageerd, men gaat enkel nog door over hoe mensen er dik uit zien, maar de mensen die het werkelijk wel hebben geprobeerd, daar gaan ze maar even niet meer op in.

Ikzelf eet elke dag niet meer dan 1,5-1,8 gram eiwit per kg lichaamsgewicht tijdens mijn cut en toch word ik
droger en behoud ik niet alleen kracht, ik maak progressie op kracht.
Hoe is dat te verklaren dan volgens het statement dat je tijdens een cut veel eiwit (1,5-1,8 gr/kg is volgens velen niet veel) nodig moet hebben, want anders verbrand je veel spiermassa?

Edit: deel van de quote van de post waar ik het over had waar niet op is gereageerd, hij stelde deze vraag aan meerdere, ik gaf antwoord maar geen reactie omdat het niet de uitkomst was die hij hoopte gok ik:

Zoals ik al zei, ik heb wel hoge eiwitten geprobeerd en voor mij werkt het niet, voor mij werkt max 2 gram per kg lichaamsgewicht het beste. Jammer dan dat onderzoek 3,5 gram per kg lichaamsgewicht aanraad (wat ik nog nooit heb gezien in een onderzoek, maar dat terzijde), ik doe wat voor mij werkt en dat moet iedereen doen.
 
Voel je dan ook niet aangesproken met wat ik zeg ;)

Maar heel goed dat jij weet wat bij jou werkt. Kan bij een ander heel anders zijn. Ik ga straks cutten op 2,5 gram en maar eens zien hoe dat uitpakt.

Verder ga ik hier niet op in, gaan jullie elkaar maar lekker de kop in slaan met onderzoekjes enzo.
 
Back
Naar boven