XXL Nutrition

Te weinig eiwitten tijdens cutten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij reageert er toch niet meer op, zodra je om onderbouwing vraagt of zelf met (voor hem) te moeilijke termen gaat gooien, stopt hij met reageren en begint gewoon in een ander topic.
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn pasta vraag :mad: :(
 
Hij reageert er toch niet meer op, zodra je om onderbouwing vraagt of zelf met (voor hem) te moeilijke termen gaat gooien, stopt hij met reageren en begint gewoon in een ander topic.
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn pasta vraag :mad: :(
pasta bevat geen complexe calciumstructuren dom wicht!!
 
pasta bevat geen complexe calciumstructuren dom wicht!!

Heb gisteren nog niet-volkoren en niet-kortgekookte pasta op. Ga ik nu dood??!!!2!!211!??! :angstig:
 
bedankt voor de peer review ik heb mn post aangepast en voorzien van bronvermeldingen

it's science
 
Hmmz..dan moet het wel waar zijn natuurlijk..:( thanks, ik zal van de niet-volkoren pasta afblijven en ik verban meteen alle suikers uit mijn voeding want anders word ik dik met een kcal tekort.
 
Heb net een volkoren Ben&Jerry's op, zal niet dik worden :D
 
Ja, ga er maar vanuit dat het waar is wat yeremy zegt. Het is ook niet moeilijk te begrijpen waarom ze ons niet begrijpen, ze hebben zelf nooit op een redelijk niveau getraind. Dat is geen verwijt maar een constatering. Heel simpel gezegd schieten ze kennis te kort door een massa/ervaring tekort.

De discussies op dbb worden puur theoretisch gevoerd waar het er in feite om gaat wat iemand bereikt. Neem nou dat topic van pleurplaat, lol, dit soort mensen laat hij zich vertellen hoe je een voedingsschema op moet stellen:
http://anthonycolpo.com/wp-content/uploads/2010/07/anthony-colpo-oct-14-20101.jpg

Vind je het gek dat je het zo nooit gaat snappen? Arnold zat ook hoog in eiwitten, hiernaast het gros van de echt grotere ook. De pro's zijn er al lang over uit dat veel eiwitten zorgt voor meer spier, doordat je het zelf niet wilt ervaren doe je in feite jezelf tekort (probeer alles toch?). Kijk voor de grap eens hier op het forum bij de mensen die wel aardige gewichten verslepen. Op zo'n belangrijk punt afgaan op ecto's met een logische onderbouwing terwijl de praktijk wat anders zegt vind ik simpelweg dom. We kunnen leuk doen alsof het allemaal bro-science is. De reden hiervan is dat jullie net niets hierover weten omdat je gewoon te onervaren/klein/slap bent.

Je hebt nog genoeg andere voorbeelden, neem bijv. het V-diet van t-nation, waar het gros van coaches die schrijven op t-nation naar verwijzen.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ga er maar vanuit dat het waar is wat yeremy zegt. Het is ook niet moeilijk te begrijpen waarom ze ons niet begrijpen, ze hebben zelf nooit op een redelijk niveau getraind. Dat is geen verwijt maar een constatering. Heel simpel gezegd schieten ze kennis te kort door een massa/ervaring tekort.

De discussies op dbb worden puur theoretisch gevoerd waar het er in feite om gaat wat iemand bereikt. Neem nou dat topic van pleurplaat, lol, dit soort mensen laat hij zich vertellen hoe je een voedingsschema op moet stellen:
http://anthonycolpo.com/wp-content/uploads/2010/07/anthony-colpo-oct-14-20101.jpg

Vind je het gek dat je het zo nooit gaat snappen? Arnold zat ook hoog in eiwitten, hiernaast het gros van de echt grotere ook. De pro's zijn er al lang over uit dat veel eiwitten zorgt voor meer spier, doordat je het zelf niet wilt ervaren doe je in feite jezelf tekort (probeer alles toch?). Kijk voor de grap eens hier op het forum bij de mensen die wel aardige gewichten verslepen. Op zo'n belangrijk punt afgaan op ecto's met een logische onderbouwing terwijl de praktijk wat anders zegt vind ik simpelweg dom. We kunnen leuk doen alsof het allemaal bro-science is. De reden hiervan is dat jullie net niets hierover weten omdat je gewoon te onervaren/klein/slap bent.

Je hebt nog genoeg andere voorbeelden, neem bijv. het V-diet van t-nation, waar het gros van coaches die schrijven op t-nation naar verwijzen.

Uuuuuuuh je zegt dat yeremy gelijk heeft over dat mensen die gebruiken NIET meer eiwit nodig hebben, maar later ben je het eens met bijv mij dat zij dat WEL nodig hebben.
Wat is nu je punt?
 
tbh vind ik het een hoop onzin wat yeremy post, maar waar ik vind dat hij wel een punt heeft, is dat 9 vd 10 onderzoeken proefpersonen gebruiken die niet tot gemiddeld fitnessen, of zelf al geen goed voedingsschema hanteren. Neem bijvoorbeeld nou die tests over het gebruik van eiwitshakes. Als je een gemiddeld persoon zonder normaal voedingsschema (die met 99% waarschijnlijkheid voor bodybuilder-goals veel te weinig eiwitten binnen krijgt met normale voeding) laat sporten en het effect van het gebruiken van shakes gaat testen, natuurlijk kom je dan tot gepiekte conclusies dat eiwitshakes een wondermiddel zijn. Dat wil dan nog niet zeggen dat shakes een wonder zijn, eerder dat een normaal voedingsschema waar gewoon meer eiwitten in zijn meer winst zullen bieden in bodybuilding (duh).

Zulk soort onderzoeken zijn er gewoon veels te veel, waarin vanuit gegaan wordt van de gemiddelde persoon (en we weten allemaal dat dat niet vergelijkbaar is met hoe bodybuilders trainen, eten, rusten, inspannen), en vervolgens worden die conclusies vertaald naar de sportschool/fitness wereld en gooien we ineens al onze eet en train patronen om omdat zo'n onderzoek (wat dus nog maar de vraag is of het uberhaupt van toepassing is op 'ons') uberhaupt wel relevant is.

Dat haalt overigens niet weg dat ik vind dat yeremy ook gewoon een hoop trash post :p
 
Uuuuuuuh je zegt dat yeremy gelijk heeft over dat mensen die gebruiken NIET meer eiwit nodig hebben, maar later ben je het eens met bijv mij dat zij dat WEL nodig hebben.
Wat is nu je punt?

De topictitel is toch 'te weinig eiwitten'? Ik verdedig dat hoog in eiwitten een must is. Ik zie hem niets anders tikken. Hij plaatst een notitie dat je in theorie met minder eiwit voldoende zou hebben omdat bepaalde AS er voor zorgt dat je het eiwit beter opneemt. Hierna geeft hij ook aan dat als je zwaar traint dat je dan weer meer eiwit nodig zou hebben (geen theorie, maar praktijk). Snap je het verschil tussen wat onderzoekjes vermelden en wat men werkelijk ervaart qua progressie?
Prima als mensen het bro-science noemen, de grotere onder ons noemen dit niet zo. Al die onderzoekjes belichten vaak maar één onderdeel van het grote geheel waardoor het vaak praktisch niet zo werkt.
 
De topictitel is toch 'te weinig eiwitten'? Ik verdedig dat hoog in eiwitten een must is. Ik zie hem niets anders tikken. Hij plaatst een notitie dat je in theorie met minder eiwit voldoende zou hebben omdat bepaalde AS er voor zorgt dat je het eiwit beter opneemt. Hierna geeft hij ook aan dat als je zwaar traint dat je dan weer meer eiwit nodig zou hebben (geen theorie, maar praktijk). Snap je het verschil tussen wat onderzoekjes vermelden en wat men werkelijk ervaart qua progressie?
Prima als mensen het bro-science noemen, de grotere onder ons noemen dit niet zo. Al die onderzoekjes belichten vaak maar één onderdeel van het grote geheel waardoor het vaak praktisch niet zo werkt.

Je geeft hem gelijk zonder alles gelezen te hebben en zegt dat wij (degene die hem tegenspreken) niks weten want wij niet op een redelijk niveau trainen.

Hij zegt dat als je een goede gebruiker bent, je met minder voeding, minder training en minder rust toe kan.
Jijzelf zegt dat mensen die gebruiker meer eiwitten moeten nemen dan mensen die niet gebruiken en toch geef je yeremy, die het oneens is met jou, gelijk.

Arnold zat ook hoog in eiwitten, hiernaast het gros van de echt grotere ook. De pro's zijn er al lang over uit dat veel eiwitten zorgt voor meer spier, doordat je het zelf niet wilt ervaren doe je in feite jezelf tekort (probeer alles toch?). Kijk voor de grap eens hier op het forum bij de mensen die wel aardige gewichten verslepen. Op zo'n belangrijk punt afgaan op ecto's met een logische onderbouwing terwijl de praktijk wat anders zegt vind ik simpelweg dom. We kunnen leuk doen alsof het allemaal bro-science is. De reden hiervan is dat jullie net niets hierover weten omdat je gewoon te onervaren/klein/slap bent.

Dit is wat ik ook zeg..yeremy zegt van niet, maar toch zeg je dat hij gelijk heeft.

En natuurlijk moet er dan iemand beginnen over AAS.
Maar leuk dat je dan ook eiwitspaarders/beschermers opnoemt, waarmee je dus ook in theorie met minder eiwitten toe kan dan iemand die die middelen niet zou gebruiken.

Een goede gebruiker groeit al beter op minder. Minder training, minder voeding, minder rust.


Dus verhaal van je gaat niet op.
 
De topictitel is toch 'te weinig eiwitten'? Ik verdedig dat hoog in eiwitten een must is. Ik zie hem niets anders tikken. Hij plaatst een notitie dat je in theorie met minder eiwit voldoende zou hebben omdat bepaalde AS er voor zorgt dat je het eiwit beter opneemt. Hierna geeft hij ook aan dat als je zwaar traint dat je dan weer meer eiwit nodig zou hebben (geen theorie, maar praktijk). Snap je het verschil tussen wat onderzoekjes vermelden en wat men werkelijk ervaart qua progressie?
Prima als mensen het bro-science noemen, de grotere onder ons noemen dit niet zo. Al die onderzoekjes belichten vaak maar één onderdeel van het grote geheel waardoor het vaak praktisch niet zo werkt.
Wat die troll zegt heeft niets met wat onderzoek zegt te maken.
 
Je geeft hem gelijk zonder alles gelezen te hebben en zegt dat wij (degene die hem tegenspreken) niks weten want wij niet op een redelijk niveau trainen.

Hij zegt dat als je een goede gebruiker bent, je met minder voeding, minder training en minder rust toe kan.
Jijzelf zegt dat mensen die gebruiker meer eiwitten moeten nemen dan mensen die niet gebruiken en toch geef je yeremy, die het oneens is met jou, gelijk.



Dit is wat ik ook zeg..yeremy zegt van niet, maar toch zeg je dat hij gelijk heeft.


Je draait mijn stelling om.

Over het algemeen geeft meer eiwit inname meer spiermassa.
Echter moet je er wel iets mee doen.

Ik heb namelijk ook gezegd dat als je als een krant traint je niets aan extra eiwitinname zal hebben.
Je zal als gebruiker wellicht evengoed iets meer bereiken dan de naturel die ook als een krant traint, maar beiden zullen relatief weinig bereiken. Hoe hoog de eiwitinname ook is.
 
Je draait mijn stelling om.

Over het algemeen geeft meer eiwit inname meer spiermassa.
Echter moet je er wel iets mee doen.

Ik heb namelijk ook gezegd dat als je als een krant traint je niets aan extra eiwitinname zal hebben.
Je zal als gebruiker wellicht evengoed iets meer bereiken dan de naturel die ook als een krant traint, maar beiden zullen relatief weinig bereiken. Hoe hoog de eiwitinname ook is.

Nee, je zei dat als je een goede gebruiker bent, je met minder training, minder VOEDING en minder rust toe kan. Nu niet andere dingen erbij gaan halen.

Je zegt ook: ''Er zijn teveel jongens die vet worden op 2500cal slechte voeding maar droog worden op 3500cal met goede voeding.''

Waarom zou ik iets dat jij nog post nog serieus nemen?
 
Ja, ga er maar vanuit dat het waar is wat yeremy zegt. Het is ook niet moeilijk te begrijpen waarom ze ons niet begrijpen, ze hebben zelf nooit op een redelijk niveau getraind. Dat is geen verwijt maar een constatering. Heel simpel gezegd schieten ze kennis te kort door een massa/ervaring tekort.

De discussies op dbb worden puur theoretisch gevoerd waar het er in feite om gaat wat iemand bereikt. Neem nou dat topic van pleurplaat, lol, dit soort mensen laat hij zich vertellen hoe je een voedingsschema op moet stellen:
http://anthonycolpo.com/wp-content/uploads/2010/07/anthony-colpo-oct-14-20101.jpg

Vind je het gek dat je het zo nooit gaat snappen? Arnold zat ook hoog in eiwitten, hiernaast het gros van de echt grotere ook. De pro's zijn er al lang over uit dat veel eiwitten zorgt voor meer spier, doordat je het zelf niet wilt ervaren doe je in feite jezelf tekort (probeer alles toch?). Kijk voor de grap eens hier op het forum bij de mensen die wel aardige gewichten verslepen. Op zo'n belangrijk punt afgaan op ecto's met een logische onderbouwing terwijl de praktijk wat anders zegt vind ik simpelweg dom. We kunnen leuk doen alsof het allemaal bro-science is. De reden hiervan is dat jullie net niets hierover weten omdat je gewoon te onervaren/klein/slap bent.

Je hebt nog genoeg andere voorbeelden, neem bijv. het V-diet van t-nation, waar het gros van coaches die schrijven op t-nation naar verwijzen.

Voor uw leesgemak heb ik alles wat niet retarded is in deze post even dikgedrukt.
 
Nee, je zei dat als je een goede gebruiker bent, je met minder training, minder VOEDING en minder rust toe kan. Nu niet andere dingen erbij gaan halen.

Je zegt ook: ''Er zijn teveel jongens die vet worden op 2500cal slechte voeding maar droog worden op 3500cal met goede voeding.''

Waarom zou ik iets dat jij nog post nog serieus nemen?


Ja dit klopt inderdaad.


Jij hoeft niets van mij serieus te nemen. Was je namelijk ook niet van plan om te doen.
Je klampt je zo krampachtig vast aan bro science dat feiten er absoluut niet toe doen en eigenschappen van voeding dus totaal niets betekenen.
 
Voor uw leesgemak heb ik alles wat niet retarded is in deze post even dikgedrukt.

Dit soort topics blijven handig: je weet gelijk weer wie retarded is.
 
Dit soort topics blijven handig: je weet gelijk weer wie retarded is.

Fantastic, don't argue with stupid people.
- Lyle McDonald

wel mooie sig, zou je wat mee kunnen doen.[sup][1][/sup]
 
Back
Naar boven