MuscleMeat

Te weinig volume? Help 3 dagen p/w

Bezoekers in dit topic

Als volume het enige probleem is kun je dat toevoegen toch? Een dag omzetten naar 4x8-12. Of eventueel zelfs heavy light medium waarbij je met light nog hogere reps kunt doen. En/of lichtere varianten en bijoefeningen.

Als je structuur in je agenda past en geen problemen geeft tussen oefeningen/bewegingspatronen zou ik niet te veel in een keer veranderen, dan heb je geen heel ander schema nodig.
 
GS LP opgezocht en is wel interessant, al lijkt het ook weinig qua volume. Heb je hier zelf ervaring mee?


Ff ingewikkeld maken dachten ze haha. Is wel iets helemaal anders qua manier van trainen. Veel reps, zelf ervaring mee?

Bedankt allemaal voor de reacties alvast Trainen jullie allemaal vaker dan 3-4 keer dan trouwens?

ik vind het zelf vrij simpel. ik train liever 3 keer UB 2 keer LB per week, maar in drukke periodes stap ik hier op over. de cardio dagen tussendoor doe ik dan zelf niet helaas.
 
Als volume het enige probleem is kun je dat toevoegen toch? Een dag omzetten naar 4x8-12. Of eventueel zelfs heavy light medium waarbij je met light nog hogere reps kunt doen. En/of lichtere varianten en bijoefeningen.

Als je structuur in je agenda past en geen problemen geeft tussen oefeningen/bewegingspatronen zou ik niet te veel in een keer veranderen, dan heb je geen heel ander schema nodig.

5x5 begon gewoon ook saai te worden. Daarom ander schema proberen maken maar de vraag is, is dit genoeg als vervolg? Mijn squat loopt ver achter, dus meer focus hierop begrijp ik. Ook hamstrings/kuiten pak ik er nu bij op maandag.

Vandaag woog ik 100kg, ik gok toch een % of 18 qua vet percentage. 100kg op 10% is uiteindelijk het doel. Zal volgende week mijn % ff laten meten in de shop.

Dit was trouwens mijn training vandaag, ik ben op het einde moe maar blijf toch met het gevoel zitten dat ik niet genoeg doe.

Bench Press (Barbell)
Set 1: 70 kg × 7
Set 2: 90 kg × 7
Set 3: 100 kg × 5
Set 4: 102 kg × 5
Set 5: 102 kg × 5
Set 6: 102 kg × 4 (5de rep was fail)
Set 7: 90 kg × 7

Bent Over One Arm Row (Dumbbell)
Set 1: 32 kg × 7
Set 2: 36 kg × 7
Set 3: 34 kg × 7
Set 4: 34 kg × 7

Squat (Barbell)
Set 1: 50 kg × 5
Set 2: 80 kg × 5
Set 3: 100 kg × 7
Set 4: 100 kg × 7
Set 5: 100 kg × 7
Set 6: 100 kg × 7

Lateral Raise (Dumbbell)
Set 1: 16 kg × 5
Set 2: 16 kg × 5
Set 3: 14 kg × 5
Set 4: 14 kg × 5

Chin Up (Bodyweight)
Set 1: x5
Set 2: x5
Set 3: x5
Set 4: x5
Set 5: x5

Weer bedankt allemaal voor de reacties :bow:
 
Back
Naar boven