AndroidHealthClinic

Techno (Feestjes/Artiesten etc.)

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 159
  • Weergaven 20K
  • Volgers 24

Bezoekers in dit topic

Awakenings was weer ongeloofelijk vet! Wat een baas die Carl Cox. De heren van Pan Pot draaiden ook weer snoeihard!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
op de planning staan

fade in festival 8 mei
awakenings festival 29 juni

gisteren voor de eerste keer gary beck gezien en werd niet teleurgesteld, ging hard

heb mn vaste techno stekje gevonden, iedere woensdag seba lecompte @ decadance gent
http://soundcloud.com/sebalecompte/20111023-sebalecompte-at-16ykozzmozz

Gary Beck is idd een leuke upcoming artist in het technowereldje. Beetje de stijl van TommyFourSeven en Marcel Dettmann! Stuk voor stuk lekkere beukers en wat rauwere techno :)
 
Ik wordt voort een beetje ziek van die grote feesten waar je een half uur met al je shit tussen je bilnaad in de rij moet staan. Hopen dat een van die nazi bouncers (alle uitsmijters moeten dood) niet aan je ballen gaat zitten. Dat je binnen staat en een muntje op de grond laat vallen en er direct iemand met een zaklamp staat om je te 'pakken' op dope. Echt **** die shit. Maakt het voor mij niet meer waard nog naar de grote feesten te gaan.

Beveiliging verdoet de sfeer op die feesten. Zeker awakeninfs heeft hier erg onder te lijden.
 
Ik wordt voort een beetje ziek van die grote feesten waar je een half uur met al je shit tussen je bilnaad in de rij moet staan. Hopen dat een van die nazi bouncers (alle uitsmijters moeten dood) niet aan je ballen gaat zitten. Dat je binnen staat en een muntje op de grond laat vallen en er direct iemand met een zaklamp staat om je te 'pakken' op dope. Echt **** die shit. Maakt het voor mij niet meer waard nog naar de grote feesten te gaan.

Beveiliging verdoet de sfeer op die feesten. Zeker awakeninfs heeft hier erg onder te lijden.

Daarom ga ik ook niet meer naar Awake ;) Genoeg alternatieven en R'dam rust geen taboe op drugs als je normaal doet. Perron, Factory010, Maassilo, Catwalk, Waterfront, allemaal stuk voor stuk clubs waar ik echt nooit problemen heb.
 
Ik wordt voort een beetje ziek van die grote feesten waar je een half uur met al je shit tussen je bilnaad in de rij moet staan. Hopen dat een van die nazi bouncers (alle uitsmijters moeten dood) niet aan je ballen gaat zitten. Dat je binnen staat en een muntje op de grond laat vallen en er direct iemand met een zaklamp staat om je te 'pakken' op dope. Echt **** die shit. Maakt het voor mij niet meer waard nog naar de grote feesten te gaan.

Beveiliging verdoet de sfeer op die feesten. Zeker awakeninfs heeft hier erg onder te lijden.

Heb hier nog nooit wat van gemerkt?
Nou gebruik ik niet, maar de groep met wie ik ben, bijna iedereen..
 
Ook nooit wat van gemerkt, Westergas zeker?

Vannacht naar een combi-feest gegaan. 010 classics vs Sonar, oldschool en techno dus. Ik vond het heel geslaagd, heb toen ik eigenlijk naar huis wou, nog een uurtje heerlijk staan dansen bij Sonar. Jammer dat daar wat weinig mensen waren.

Nu op naar Nachtduik!
 
Ook nooit wat van gemerkt, Westergas zeker?

Vannacht naar een combi-feest gegaan. 010 classics vs Sonar, oldschool en techno dus. Ik vond het heel geslaagd, heb toen ik eigenlijk naar huis wou, nog een uurtje heerlijk staan dansen bij Sonar. Jammer dat daar wat weinig mensen waren.

Nu op naar Nachtduik!

Ik vind Sonar ook 1 v/d mindere techno organisaties. Altijd van die slappe techno line ups imo.

Vrijdag Strobe @ Perron! Can't wait!
 
Zaterdag Michel de Hey in Perron. Nog mensen die gaan? Ik ben er sowieso bij.
 
Laatst bewerkt:
Heb hier nog nooit wat van gemerkt?
Nou gebruik ik niet, maar de groep met wie ik ben, bijna iedereen..

Ook nooit wat van gemerkt, Westergas zeker?

Vannacht naar een combi-feest gegaan. 010 classics vs Sonar, oldschool en techno dus. Ik vond het heel geslaagd, heb toen ik eigenlijk naar huis wou, nog een uurtje heerlijk staan dansen bij Sonar. Jammer dat daar wat weinig mensen waren.

Nu op naar Nachtduik!

In de westergas idd. Al vaker gehad op de tribune dat ik muntjes aan maat geef oid en dat er iemand achter me zit die ineens begint te kijken. En dan ben ik niet para. Algemeen bekend dat op awake altijd van die 'under cover' gasten lopen.

Ook in Eindhoven. Gast die ik ken is afgelopen awake er uit gezet toen hij een pilletje nam op de dansvloer. Bij zijn kraag gepakt en buiten gezet.

Was ook een belg die werd buiten gezet. Mocht zijn jas niet ophalen of niets. Stond midden in de nacht in zijn shirt op straat bij -10.

Ook op solar festival. Van die drugshonden.

Ik ben daar echt helemaal klaar mee. Security op awake zijn de grootste criminelen op het hele feest. Ook nu met die vlaag aan mobiele telefoon diefstallen. Mensen van wie de telefoon gejat wordt en ze wijzen ze gewoon aan aan de security. Ze doen niets. Maar als je een pilletje neemt wordt je er uit getrokken.

Maar in veel tenten. Maar van me is uit club poema gesmeten toen hij uit de rookruimte liep met klein stukje peuk in zijn hand en net buiten de deur op de grond smeet. Natuurlijk mag je daar wat van zeggen maar om daar iemand voor buiten te zetten.

Waardeloos. Ik heb echt voort een diepgewortelde haat tegen security en uitsmijters.
 
In Rotterdam is dat gelukkig allemaal mega relaxed, totaal omgekeerde wereld met wat jij nu opnoemt.
 
In Rotterdam is dat gelukkig allemaal mega relaxed, totaal omgekeerde wereld met wat jij nu opnoemt.

+1 voorwaarde is wel dat je normaal doet, dan mag alles en moet niets. Maar ga er vanuit dat Rob G zich niet als een mafkees gedraagt :p
 
Ik ken wat personeel bij Perron en Toffler en het wordt inderdaad gewoon gedoogd. Vind het af en toe wel erg overdreven in Perron als echt iedereen strak staat en ook echt keihard gaat. In het verleden zelfs uitsmijters die hun eigen handeltjes aan de deur hadden lopen :roflol: - In de Maassilo/Factory010 zal dat niet anders zijn.
 
Back
Naar boven