AndroidHealthClinic

Techno (Feestjes/Artiesten etc.)

Bezoekers in dit topic

Om de ochtend door te komen
 
Dit blijft me toch een legendarisch setje hoor. Zaterdag op awake eindhoven mooi opening van haar :heart:
 
Nice, Emmanuel Top is altijd fantastisch (vanaf 10.00 in setje hierboven - hieronder origineel)


Andere persoonlijke favoriet:

 
Toen DJ Rush nog wist wat bangin' techno was... (en zo mee aan de wieg stond van de Duitse schranz)


I was there
 
Nice, Emmanuel Top is altijd fantastisch (vanaf 10.00 in setje hierboven - hieronder origineel)


Andere persoonlijke favoriet:

Acid phase blijft een klappertje hoor!
 
Weet niet of het allemaal onder techno valt, nummertjes staan ook op de oude Thunderdomes:
 
Weet niet of het allemaal onder techno valt, nummertjes staan ook op de oude Thunderdomes:
Valt niet onder techno man. Dit is meer gabber wat wel afstamt van techno. Ik vindt hardcore deze tijd ook flink na de getver gegaan. Voor mij is de lol eraf :knipoog:
 
Valt niet onder techno man. Dit is meer gabber wat wel afstamt van techno. Ik vindt hardcore deze tijd ook flink na de getver gegaan. Voor mij is de lol eraf :knipoog:
Tijdens m'n training draai ik nog steeds heerlijke setjes uit de '90's. Het is inderdaad gabber / early rave, maar sommige nummers werden destijds ook wel gedraaid op technofeesten volgens mij.
 
Tijdens m'n training draai ik nog steeds heerlijke setjes uit de '90's. Het is inderdaad gabber / early rave, maar sommige nummers werden destijds ook wel gedraaid op technofeesten volgens mij.
Zal goed kunnen gabber word op de feesten waar ik naartoe ga nog welis aan het einde van een setje gepompt. Wel nog met de techno feeling erin zegmaar. Maar dat vindt ik dan wel weer flink erop klappen. Iets zoals dit het valt vgm nog wel onder techno maar techno/gabber
Hier ken je mij flink blij mee maken ook gewoon omdat het zo clean geproduced is.
 
  • Love
Waarderingen: BB_
Zal goed kunnen gabber word op de feesten waar ik naartoe ga nog welis aan het einde van een setje gepompt. Wel nog met de techno feeling erin zegmaar. Maar dat vindt ik dan wel weer flink erop klappen. Iets zoals dit het valt vgm nog wel onder techno maar techno/gabber
Hier ken je mij flink blij mee maken ook gewoon omdat het zo clean geproduced is.
Heerlijk, ken ik niet. Wat vind het hier van?
 
Heerlijk, ken ik niet. Wat vind het hier van?
Haha dit zijn de classics hoor vindt dit wel nice maar niet langer dan 1 nummerke voortaan.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dit is wel meer richting psytrance. Ik houd er wel van. Maar darky spacy techno trekt mij nog altijd het meest.

Klopt hoor.

Die bangers die je postte op 23/1 vind ik geweldig. Die stijl was vroeger (late 90's, vroege 00's) ook mijn favoriet (zie ook mn post over DJ Rush).

Is daarna wat weggedeemsterd om plaats te maken voor meer electro georiënteerde dingen. Dat lag me minder. En dan daarna het wat van minder nabij blijven volgen...

Ik dacht eigenlijk dat ze van die bangin' techno eigenlijk niet meer maakten en ben zeer blij om het tegenovergestelde vast te stellen. Ik hoor het ook nog steeds heel graag.

Waar kan ik er eigenlijk nog meer van vinden? Wat tips?
 
Back
Naar boven