XXL Nutrition

Technogym bankje welke is beter?

Bezoekers in dit topic

Luuknl1

Cool Novice
Lid geworden
8 nov 2016
Berichten
60
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
65kg
Vetpercentage
12%
images?q=tbn:ANd9GcTsjvBXqUepU0Ow_t9WKgXLJBBtHL7oK92fNx2x_qy4BFLf_QuQNw.jpg


images?q=tbn:ANd9GcRrBWdJpwEUdlHI313UxM7O-vVRNi_vqYhRjJb9dpuJgkcBv_eW.jpg



Welke is beter en wat is de prijs, ik ben namelijk van plan een van deze twee te kopen voor me homegym.. onderste is 600 euro en bovenste 450. weten jullie de echte waarde ??[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
2de lijkt mij persoonlijk beter op eerste zicht. Enkel zou ik voor een 2dehands bankje gaan, ga je je veel geld mee uitsparen en kun je ook zeker goede kwaliteit hebben.
 
2de lijkt mij persoonlijk beter op eerste zicht. Enkel zou ik voor een 2dehands bankje gaan, ga je je veel geld mee uitsparen en kun je ook zeker goede kwaliteit hebben.


Dat bankje is tweede hands 600€ te duur?
 
Afhankelijk van de staat van het bankje is het waarschijnlijk geen verkeerde deal. Technogym is namelijk zeer duur, dus nieuw zal zo'n bankje een veelvoud kosten.

Maar voor thuisgebruik zul je even moeten overwegen of je hier 600 euro aan wil uitgeven. Het zijn vaste halterbanken voor in de sportschool: je kunt er niets aan verstellen, ze hebben geen spotters en geen andere mogelijkheden dan vlakke bench press. Voor in een home gym misschien dus niet de beste keuze. Wij bieden diverse alternatieven aan die niet alleen goedkoper zijn maar die ook nog meer functionaliteiten bieden. Bovendien ook een hoge kwaliteit, zeker meer dan voldoende voor thuisgebruik :)

Bijvoorbeeld:

Barbarian Warrior Bench Press
€ 489 - Verstelbare haltersteunen, verstelbare spotters, vaste bank

MegaTec Olympic Bench
€ 529 - Verstelbare haltersteunen, korte spotters, verstelbare bank (voor incline en decline), squat mogelijkheden, uitbreidingsmogelijkheden (accessoires voor benen, biceps curl, pec fly)

Een andere optie is een losse halterbank met losse haltersteunen, bijvoorbeeld:
Barbarian Free-Stands + Barbarian Multi Bench

Die combi is ook volledig verstelbaar (zowel de bank als de haltersteunen) inclusief spotters en opbergmogelijkheden voor halterschijven. Je kunt de haltersteunen ook gebruiken voor squats en het losse bankje kun je verplaatsen en gebruiken voor andere oefeningen.

Ik weet niet hoe je home gym er nu uitziet maar gezien de extra functionaliteiten en veiligheid zijn bovenstaande opties wellicht het overwegen waard.

Succes met je home gym in ieder geval :)
 
Laatst bewerkt:
Afhankelijk van de staat van het bankje is het waarschijnlijk geen verkeerde deal. Technogym is namelijk zeer duur, dus nieuw zal zo'n bankje een veelvoud kosten.

Maar voor thuisgebruik zul je even moeten overwegen of je hier 600 euro aan wil uitgeven. Het zijn vaste halterbanken voor in de sportschool: je kunt er niets aan verstellen, ze hebben geen spotters en geen andere mogelijkheden dan vlakke bench press. Voor in een home gym misschien dus niet de beste keuze. Wij bieden diverse alternatieven aan die niet alleen goedkoper zijn maar die ook nog meer functionaliteiten bieden. Bovendien ook een hoge kwaliteit, zeker meer dan voldoende voor thuisgebruik :)

Bijvoorbeeld:

Barbarian Warrior Bench Press
€ 489 - Verstelbare haltersteunen, verstelbare spotters, vaste bank

MegaTec Olympic Bench
€ 529 - Verstelbare haltersteunen, korte spotters, verstelbare bank (voor incline en decline), squat mogelijkheden, uitbreidingsmogelijkheden (accessoires voor benen, biceps curl, pec fly)

Een andere optie is een losse halterbank met losse haltersteunen, bijvoorbeeld:
Barbarian Free-Stands + Barbarian Multi Bench

Die combi is ook volledig verstelbaar (zowel de bank als de haltersteunen) inclusief spotters en opbergmogelijkheden voor halterschijven. Je kunt de haltersteunen ook gebruiken voor squats en het losse bankje kun je verplaatsen en gebruiken voor andere oefeningen.

Ik weet niet hoe je home gym er nu uitziet maar gezien de extra functionaliteiten en veiligheid zijn bovenstaande opties wellicht het overwegen waard.

Succes met je home gym in ieder geval :)


Ik heb nu alleen nog maar hasting dumbells. Inderdaad het onderste bankje moet ik ophalen in een sportschool. Die andere bij iemand thuis.

Ik heb op de onderste ooit getraind in een sportschool. Die beviel zeer goed.

Weet niet wat voor kwaliteit die van jullie is Barbian Warior Bench Press lijkt me wel wat. Maar kwa prijs blijft het hetzelfde.
 
Luuknl als ik je iets mag aanraden om geld te besparen.

Koop een deftige bankje van rond de 50 euro(1tje die ook incline kan). Maak dan zelf het stuk om je barbell in te leggen, is zo gemaakt en kost je zogoed als niks. Je krijgt een top kwaliteit bankje dat zowel flat als incline kan voor 70 euro dan bij wijze van spreken.
 
Barbarian warrior zou ik doen. Die bovenste van tg is overigens het voorbeeld van hoofdpijn. Altijd ruzie met dat ding toen ik er erop trainde.
 
Ik heb nu alleen nog maar hasting dumbells. Inderdaad het onderste bankje moet ik ophalen in een sportschool. Die andere bij iemand thuis.

Ik heb op de onderste ooit getraind in een sportschool. Die beviel zeer goed.

Weet niet wat voor kwaliteit die van jullie is Barbian Warior Bench Press lijkt me wel wat. Maar kwa prijs blijft het hetzelfde.
De Barbarian toestellen zijn gecertificeerd voor professioneel gebruik, dus voor thuisgebruik is de kwaliteit zeker prima :flex:

Als jij om te beginnen genoeg hebt aan alleen een vlakke halterbank dan is de Barbarian natuurlijk een prima keuze :) Niet alleen goedkoper dan het tweedehands Technogym bankje maar ook functioneler en met spotters voor extra veiligheid (erg prettig wanneer je thuis alleen traint).

Maar ik zou toch ook nog even verder kijken dan een vlakke halterbank. Met een verstelbare bank kun je namelijk ook incline en decline (schuin en negatief) trainen. En met een los bankje heb je nog meer mogelijkheden. Zo wordt je home gym een stuk functioneler!
 
Barbarian warrior zou ik doen. Die bovenste van tg is overigens het voorbeeld van hoofdpijn. Altijd ruzie met dat ding toen ik er erop trainde.

Welke heb jij dan?
 
Welke heb jij dan?
Een losse van Barbarian. Die bovenste van Technogym waar ik over schreef was in een sportschool. Die bank was niet overal even breed, de spotters waren te hoog, ik kon niet goed onder de barbell liggen en de bank was te laag voor mij. Begrijp me goed, Technogym maakt gerust spullen die niet gauw kapot gaan maar niet overal is goed over nagedacht. Meer een lifestyle dan prestatiegericht mijns inziens.
 
Afhankelijk van de staat van het bankje is het waarschijnlijk geen verkeerde deal. Technogym is namelijk zeer duur, dus nieuw zal zo'n bankje een veelvoud kosten.

Maar voor thuisgebruik zul je even moeten overwegen of je hier 600 euro aan wil uitgeven. Het zijn vaste halterbanken voor in de sportschool: je kunt er niets aan verstellen, ze hebben geen spotters en geen andere mogelijkheden dan vlakke bench press. Voor in een home gym misschien dus niet de beste keuze. Wij bieden diverse alternatieven aan die niet alleen goedkoper zijn maar die ook nog meer functionaliteiten bieden. Bovendien ook een hoge kwaliteit, zeker meer dan voldoende voor thuisgebruik :)

Bijvoorbeeld:

Barbarian Warrior Bench Press
€ 489 - Verstelbare haltersteunen, verstelbare spotters, vaste bank

MegaTec Olympic Bench
€ 529 - Verstelbare haltersteunen, korte spotters, verstelbare bank (voor incline en decline), squat mogelijkheden, uitbreidingsmogelijkheden (accessoires voor benen, biceps curl, pec fly)

Een andere optie is een losse halterbank met losse haltersteunen, bijvoorbeeld:
Barbarian Free-Stands + Barbarian Multi Bench

Die combi is ook volledig verstelbaar (zowel de bank als de haltersteunen) inclusief spotters en opbergmogelijkheden voor halterschijven. Je kunt de haltersteunen ook gebruiken voor squats en het losse bankje kun je verplaatsen en gebruiken voor andere oefeningen.

Ik weet niet hoe je home gym er nu uitziet maar gezien de extra functionaliteiten en veiligheid zijn bovenstaande opties wellicht het overwegen waard.

Succes met je home gym in ieder geval :)


Wat is het verschil tussen die barbian bench press van 490 en die van 630?

Jammer dat jullie verzending zo duur is 40 euro. Kan ik hem niet komen ophalen?
 
Wat is het verschil tussen die barbian bench press van 490 en die van 630?

Jammer dat jullie verzending zo duur is 40 euro. Kan ik hem niet komen ophalen?
De duurdere uitvoering is nog iets zwaarder uitgevoerd, heeft een platform waarop een spotter kan staan en heeft twee opbergpinnen voor halterschijven. Voor thuisgebruik is de normale versie zeker al ruim voldoende hoor.

Deze Barbarian halterbanken wegen 82 kg en 90 kg en worden op een pallet geleverd. Zelfs met verzendkosten is de prijs-kwaliteitverhouding erg scherp :) Maar je kunt tijdens het plaatsen van de bestelling uiteraard ook kiezen voor de optie Afhalen (in ons magazijn in Sittard).
 
De duurdere uitvoering is nog iets zwaarder uitgevoerd, heeft een platform waarop een spotter kan staan en heeft twee opbergpinnen voor halterschijven. Voor thuisgebruik is de normale versie zeker al ruim voldoende hoor.

Deze Barbarian halterbanken wegen 82 kg en 90 kg en worden op een pallet geleverd. Zelfs met verzendkosten is de prijs-kwaliteitverhouding erg scherp :) Maar je kunt tijdens het plaatsen van de bestelling uiteraard ook kiezen voor de optie Afhalen (in ons magazijn in Sittard).


Kan hem wel komen ophalen volgende week wordt het dan denk ik.

Wil sowieso nog andere toestellen van jullie testen als ik lbinnenkort een ander huis heb wil ik nog een powerrack enzo. Woon nu in een appartement en dan lijkt me een power rack niet verstandig. ;)

Mijn vader neemt een bus mee als we hem komen halen.
 
Kan hem wel komen ophalen volgende week wordt het dan denk ik.

Wil sowieso nog andere toestellen van jullie testen als ik lbinnenkort een ander huis heb wil ik nog een powerrack enzo. Woon nu in een appartement en dan lijkt me een power rack niet verstandig. ;)

Mijn vader neemt een bus mee als we hem komen halen.
Fijn dat je er uit bent! Tot snel dan :)
 
Jup, zoveel onderdelen zijn het niet ;)


Gaan jullie trouwens ooit wat aan de hoge verzending doen? Aangezien we anders voor elk toestel naar sittard moeten rijden. Haha
 
Gaan jullie trouwens ooit wat aan de hoge verzending doen? Aangezien we anders voor elk toestel naar sittard moeten rijden. Haha
Zoals ik al had uitgelegd weegt dit bankje meer dan 80 kg en wordt het op een pallet verzonden. De verzendkosten zijn echt niet zo hoog en het product zelf is natuurlijk ook al scherp geprijsd, vergelijk gerust met andere halterbanken :)

Voorlopig zal daar niets aan veranderen. Of zou je het prettiger vinden als wij de halterbank 50 euro duurder maken en dan gratis verzending aanbieden? :p
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al had uitgelegd weegt dit bankje meer dan 80 kg en wordt het op een pallet verzonden. De verzendkosten zijn echt niet zo hoog en het product zelf is natuurlijk ook al scherp geprijsd, vergelijk gerust met andere halterbanken :)

Voorlopig zal daar niets aan veranderen. Of zou je het prettiger vinden als wij de halterbank 50 euro duurder maken en dan gratis verzending aanbieden?


Dat is ook weer zo ;)
 
Zoals ik al had uitgelegd weegt dit bankje meer dan 80 kg en wordt het op een pallet verzonden. De verzendkosten zijn echt niet zo hoog en het product zelf is natuurlijk ook al scherp geprijsd, vergelijk gerust met andere halterbanken :)

Voorlopig zal daar niets aan veranderen. Of zou je het prettiger vinden als wij de halterbank 50 euro duurder maken en dan gratis verzending aanbieden? :p

Waarschijnlijk komen we in Juni.
Dan neem ik 490 euro mee voor de bench.

Deze staan voor in de toekomst nog op de planning om te kopen.
bb-9052-14.jpg


Barnian Multi Bench €269

bb-9030-16.jpg


Barbian Power Cage €769
 
Back
Naar boven