AndroidHealthClinic

Teeuwen POWNED Halal-tuthola's (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Waarom die bitches mee mogen doen aan zo'n programma is mij een raadsel. Nodig dan ook iemand uit met een puntmuts of iemand in klederdracht. Weg met die conservatieve trutten, die bevorderen het beeld van moslims totaal niet.
 
Ik heb em gezien ja... kwaliteits tv :D
 
Waarom die bitches mee mogen doen aan zo'n programma is mij een raadsel. Nodig dan ook iemand uit met een puntmuts of iemand in klederdracht. Weg met die conservatieve trutten, die bevorderen het beeld van moslims totaal niet.

Dit was maar een klein stukje van een debat tussen: christenen, zwaar gelovige moslims, homo's, een ex moslim, een of ander vaag stel zonder geloof en Hans Teeuwen dus alle componenten voor een vurige ruzie waren zeker aanwezig :D

Viel me nog mee allemaal dat het zo netjes is gebleven :P
 
Laatst bewerkt:
haha probeer anders even een meesterlijke cabaratier onder tafel te lullen....

Zelfs met zijn drieen delven ze het onderspit :)
 
Geniaal die Teeuwen, ik ga het nog een keer kijken. Geen enkel inhoudelijk weerwoord, wat zullen die halaltrutten zich onmachtig hebben gevoeld.
 
Alariashi alariashi :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Maar het belangrijkste toch wel:

:Whoot: er komt een nieuwe show van teeuwen!

En dat die burkadozen inhoudelijk geen **** voorstellen was allang bekend maar toch: goed bezig hans!
 
Programma had ik gistre net gemist op tv dus thx vr het posten!
Geweldig trouwens:D
 
Geniaal die Teeuwen, ik ga het nog een keer kijken. Geen enkel inhoudelijk weerwoord, wat zullen die halaltrutten zich onmachtig hebben gevoeld.

Je had die gast met die baard moeten zien :p die had helemaal nix te vertellen!!

haha hij zat zichzelf echt verschrikkelijk op te vreten daar:P Hij ging nog weg toen wer een vrouw met een minirokje binnen kwam lopen:P
 
haha lachen! Die bitches denken van, nou wij gaan hem met z'n 3en eens belachelijk maken en het is precies andersom :)

'Ik ga een bepaalde vrucht er flink van langs geven' ijzersterk :D
 
geniaal stukje..


ondanks dat ik geen hans teeuwen fan ben heeft hij toch wel gelijk.

voor de hele aflevering : Player omroep.nl
 
ik heb het gisteren gezien inderdaad. Goede tv en ik ben het volkomen met Teeuwen eens. Ook nog eens mooi verwoord :thumbs:
 
Geen fan van teeuwen, maar dit doet ie toch erg goed :D
 
Geweldig :roflol: Is die pijp een dreigement? "Je gaat de pijp uit"
 
:roflol:

Wel mooi, ze doen net alsof ze hem echt even flink aan gaan pakken, maar Hans geeft ze er geweldig van langs. Goed voor ze, stelletje mafketels.
 
die gast met die baard, is instaat zichzelf op te blazen, of andere mensen te doden. Dat straalt ie gewoon uit
 
Back
Naar boven