Fitness Seller

Teeuwen POWNED Halal-tuthola's

Bezoekers in dit topic

Eigenlijk moeten wij medelijden hebben met de halal-dames. Wij autochtonen zien hen als een relikwie van de middeleeuwen. De moslims zien hen als een groep verwesterde geemancipeerde, kakelende groep dames.
Dus eigenlijk vertegenwoordigen ze niemand?

En interviewen kunnen ze ook al niet... Ik heb vooral medelijden met het televisie kijkend publiek.
 
Prachtig!! Nu afwachten op de nieuwe show van hans! :cool::D
 
Die meiden van Hala moeten ze gewoon van de buis halen! Ik irriteer me mateloos aan ze, met hun onbeschofte gedrag, te hoge irritante stemmetjes en nog veel meer, waar ik jullie niet mee wil vervelen.:D
 
Ahhh toe nou Mighty vertel op... :P
 
Dus eigenlijk vertegenwoordigen ze niemand?

En interviewen kunnen ze ook al niet... Ik heb vooral medelijden met het televisie kijkend publiek.

Dat is mijn punt inderdaad. Ik ben blij dat jij dat ook begrijpt.

Ik vind wel dat zij kunnen interviewen, behalve met teeuwen omdat zij hem geforceerd proberen te kleineren.
Het zijn slimme vrouwen alleen een beetje dwalend.
 
In 1 ding had die moslim fundi wel gelijk. Toen die homo begon over homo zijn en dat uiten zette de fundi hem terecht dat homo´s zich niet zo veel als aparte groep moeten neerzetten als ze zo graag gezien wil worden als normale personen.

:roflol:

En jij hebt het altijd over generaliseren? Had toch beter van je verwacht Eric. Ik ken genoeg homo's en die zetten zich zeker niet af als aparte groep. Dat jij alleen kijkt naar de personen die zich wel als aparte groep neerzet is voor mij teleurstellend......

Er zijn er zoveel in Nederland en die houden zich veelal op de achtergrond.
 
:roflol:

En jij hebt het altijd over generaliseren? Had toch beter van je verwacht Eric. Ik ken genoeg homo's en die zetten zich zeker niet af als aparte groep. Dat jij alleen kijkt naar de personen die zich wel als aparte groep neerzet is voor mij teleurstellend......

Er zijn er zoveel in Nederland en die houden zich veelal op de achtergrond.

:rolleyes: Je begrijpt best waar ik op doel. Er is een groep homo's die maar al te graag uitdraagt dat ze homo zijn en zich neerzet als iets speciaals. Niet echt handig als je als homo als gelijke gezien wil worden.

Ik zal het voortaan beter verwoorden. Salam doelde in de uitzending op nichten zoals in die uitzending aanwezig. Dat was het prototype van een relnicht die denkt dat homo's een status aparte hebben.
 
:rolleyes: Je begrijpt best waar ik op doel. Er is een groep homo's die maar al te graag uitdraagt dat ze homo zijn en zich neerzet als iets speciaals. Niet echt handig als je als homo als gelijke gezien wil worden.

Ik zal het voortaan beter verwoorden. Salam doelde in de uitzending op nichten zoals in die uitzending aanwezig. Dat was het prototype van een relnicht die denkt dat homo's een status aparte hebben.

Okay ik snap wat je bedoelt. Maar er zijn genoeg groepen die zich profileren als een bepaalde groep. Er is een EO jongeren dag , we hebben Christelijke Feestdagen , er wordt rekening gehouden met de rammelaar als die periode is aangebroken , voor houseliefhebbers heb je grootschalige feesten waar iedereen bijeenkomt etc etc. Waarom neemt men alleen aanstoot aan bijv een gaypride? Juist toch nog onverdraagzaamheid.

O ja met een hoofddoek draag je ook maar al te graag uit dat je Islamitisch bent.
 
Bouwens maakt hetzelfde punt als Hans doet. Laat toch iedereen lekker doen wat hij of zij wil. Als gelovigen een tafelkleed willen dragen prima, als je me geen hand wil geven prima. Maar als ik vervolgens roep dat ik marokanen vind stinken is dat ook prima. Ze ruiken ook vaak iets anders door een ander eetpatroon.......en ik vind dat niet zo lekker.

Als ik in een string langs een moskee of kerk wil lopen, dan moet dat kunnen. De belediging ligt in de ontvanger, niet de zender van een boodschap.
Het zelfde geldt voor zogenaamde heilige schiften als bijbels, tora's, korans of Mein Kampf. Ik vind het allemaal poepboeken......ouderwets en het leest niet echt lekker door. Maar geen van allen zetten ze aan tot geweld. Een geweer schiet niet, altijd de mens dat het vasthoud.

Spier zuigt volgens mij zwaar omdat hij eerder zich verlekkerde aan de chickies in het geile hanenhok en nu de moralist uithangt. Had hij al eerder succes mee toen het puur om het rellen ging. Beetje een aandachtshoer dus.......... ik vergelijk hem maar met Kelly uit Big Brother......die maakte ook zo'n interessante transformatie door om het vervolgens uit te buiten.

Schaars geklede homo's, zwaar bedekte gelovigen, fashionfreaks. Het zijn allemaal uiterlijke communicatiesignalen van een persoonlijke mening. Ik trek me er weinig meer van aan. Maar ik weiger om mij te laten vertellen wat ik wel of niet mag zeggen. Dit is mijn land, mijn wetgeving, mijn regering. En dat laat ik me niet afpakken.













Nog effe een toevoeging;
[Link niet meer beschikbaar]
 
Maar ik weiger om mij te laten vertellen wat ik wel of niet mag zeggen. Dit is mijn land, mijn wetgeving, mijn regering. En dat laat ik me niet afpakken.


Amen.
 
Back
Naar boven