Fitness Seller

Teeuwen POWNED Halal-tuthola's

Bezoekers in dit topic

Typisch voorbeeld van een lompe boeren hollander die teveel schreeuwt
Tfoe, heb die idioot nooit grappig gevonden en zal hem ook nooit grappig vinden
Luidruchtige schreeuwde aap lijkt hij wel
 
Typisch voorbeeld van een lompe boeren hollander die teveel schreeuwt
Tfoe, heb die idioot nooit grappig gevonden en zal hem ook nooit grappig vinden
Luidruchtige schreeuwde aap lijkt hij wel

Hij ownt ze wel hoor. Of heb jij liever van die vrouwkes naast je wonen?
 
Typisch voorbeeld van een lompe boeren hollander die teveel schreeuwt
Tfoe, heb die idioot nooit grappig gevonden en zal hem ook nooit grappig vinden
Luidruchtige schreeuwde aap lijkt hij wel

Nee die 2 pinguins zijn lekker, die denken echt dat ze ****ing slim zijn, en zo goed bezig zijn. Kijk ze toch eens...
 
Typisch voorbeeld van een lompe boeren hollander die teveel schreeuwt
Tfoe, heb die idioot nooit grappig gevonden en zal hem ook nooit grappig vinden
Luidruchtige schreeuwde aap lijkt hij wel

Ik had eigenlijk beter commentaar van je verwacht :rolleyes:
 
Hij ownt ze wel hoor. Of heb jij liever van die vrouwkes naast je wonen?

Buren zoals hun lijken mij ideaal, als er een zo een schreeuwelijke smerige baviaan naast me komt wonen ipv van zulke kuise vrome moslimas verhuis ik ook gewoon
 
Waarom hebben die wijven eigelijk make up? is dat niet een beetje hypocriet?
 
Buren zoals hun lijken mij ideaal, als er een zo een schreeuwelijke smerige baviaan naast me komt wonen ipv van zulke kuise vrome moslimas verhuis ik ook gewoon


heb jij het stukje wel gezien??

Ze worden inhoudelijk volledig in hun hemd gezet, en als de discussie dan niet helemaal loopt zoals je gehoopt hadden, beginnen ze zelf te beledigen.

3 tegen 1 en dan zo onder tafel gelult worden heerlijk :)
 
Buren zoals hun lijken mij ideaal, als er een zo een schreeuwelijke smerige baviaan naast me komt wonen ipv van zulke kuise vrome moslimas verhuis ik ook gewoon

Jonge kuis ga nou gauw je bek houden. Ik heb toevallig veel marrokaanse (moslim) collega's en vrienden en de verhalen die ik van hun hoor over die 'kuise' moslim vrouwtjes. Om het in jouw taal te v erwoorden 'TFOE'

Ze zijn nog erger dan de meeste Nederlandse meisjes die ik ken.

Dat moet jij toch weten als grote vrouwenverslinder?
 
hij zet die 3 uberseuten wel lekker te kakken zeg :roflol:
 
Dit was maar een klein stukje van een debat tussen: christenen, zwaar gelovige moslims, homo's, een ex moslim, een of ander vaag stel zonder geloof en Hans Teeuwen dus alle componenten voor een vurige ruzie waren zeker aanwezig :D

Viel me nog mee allemaal dat het zo netjes is gebleven :P

Die fundamentalistenbank viel me zwaar tegen. Bodar, de Christenhoer en die moslim fundi kwam echt niks zinnigs uit. Ook totaal geen gevoel voor humor die gasten. Die moslimfundi draaide ook nog eens om de hete brij heen, geen enkele vraag beantwoord maar iedere keer een tegenvraag of een nietszeggend antwoord.
 
Jonge kuis ga nou gauw je bek houden. Ik heb toevallig veel marrokaanse (moslim) collega's en vrienden en de verhalen die ik van hun hoor over die 'kuise' moslim vrouwtjes. Om het in jouw taal te v erwoorden 'TFOE'

Ze zijn nog erger dan de meeste Nederlandse meisjes die ik ken.

Dat moet jij toch weten als grote vrouwenverslinder?
Ik verslind geen vrouwen
Ga nou gauw je bek houde? Hou je eigen klep man
En wat jij hoort is jouw probleem, en zeker hoeft niet altijd waar te zijn
En wat hebben hun nou te maken met wat sloeries die zogenaamd wat doen
 
Het was een collectieve afgang voor fundamentalisten, maar goed dat was te verwachten. Een starre blik tegenover een vrije en liberale blik, de winnaar staat bij voorbaat vast.

Dat domme mokkel met die niqaab was ook al zo ontwijkend, verwijzen naar een filmpje als een vraag wordt gesteld. Dat is geen manier om een dialoog aan te gaan en geeft aan dat er met fundi's geen dialoog te voeren is.
 
Ik verslind geen vrouwen
Ga nou gauw je bek houde? Hou je eigen klep man
En wat jij hoort is jouw probleem, en zeker hoeft niet altijd waar te zijn
En wat hebben hun nou te maken met wat sloeries die zogenaamd wat doen

Deze verhalen waren zeker wel waar En o wat waren deze meisjes inclusief hoofddoekjes allemaal kuis en maagdelijk:P
 
Het was een collectieve afgang voor fundamentalisten, maar goed dat was te verwachten. Een starre blik tegenover een vrije en liberale blik, de winnaar staat bij voorbaat vast.

Dat domme mokkel met die niqaab was ook al zo ontwijkend, verwijzen naar een filmpje als een vraag wordt gesteld. Dat is geen manier om een dialoog aan te gaan en geeft aan dat er met fundi's geen dialoog te voeren is.

Valt wel mee met hoe fundi hun zijn
Als ze echt zo fundi zijn, hadden ze zich niet daar zo vertoond dus ik ga er vanuit dat ze gewoon gematigd zijn als ik soms hun andere reacties hoor
 
Whahaha wat een domme achterbakse sloeries en wat worden ze GEPWNED door Hans, HEERLIJK!!!

Hahaha zegt hij monopolie, dat achterlijke hondswijf: heeft u gestudeerd voor deze one-liners? Van welke IVBO hebben ze die ratten vandaan getrokken haaha?!
 
In 1 ding had die moslim fundi wel gelijk. Toen die homo begon over homo zijn en dat uiten zette de fundi hem terecht dat homo´s zich niet zo veel als aparte groep moeten neerzetten als ze zo graag gezien wil worden als normale personen.
 
In 1 ding had die moslim fundi wel gelijk. Toen die homo begon over homo zijn en dat uiten zette de fundi hem terecht dat homo´s zich niet zo veel als aparte groep moeten neerzetten als ze zo graag gezien wil worden als normale personen.

Moeten de moslims zich dan ook ni gaan gedragen naar onze regels, als ze in ons land komen wonen, ipv overal zo'n stomme kerk van hun te bouwen.
 
Valt wel mee met hoe fundi hun zijn
Als ze echt zo fundi zijn, hadden ze zich niet daar zo vertoond dus ik ga er vanuit dat ze gewoon gematigd zijn als ik soms hun andere reacties hoor

Wolven in schaapskleren, laat ze eerst maar die doek van hun hoofd halen als ze zich liberaal willen voordoen. Ze komen zeer conservatief over, kan er weinig liberaals bij ontdekken. Schreeuwende tuthola´s die in ieder geval weinig gaan bijdragen aan een positief beeld van moslims.
 
Momenteel bekijken: 18 (18 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp


arnoldfan, bart82, Brolly, CoD, cuda, DavyO, enrico, erca, igunick, inVorm, Lenn, Mongsky, Rawplayer, SHUTTERSPEED, spiertje16, supreme, Tatsu, Tjooky
 
Back
Naar boven