MuscleMeat

Teeuwen POWNED Halal-tuthola's

Users who are viewing this thread

HB89

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2007
Lengte
1m96
Massa
115kg
Geweldig!!!

Maar wat een belachelijke manier van interviewen hahahha:P

CoD

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005
niemand lult niemand los? bedoel je dat?

De meiden van Halal krijgen een verbaal portie smeer waar de honden geen brood van lusten. :)

De Moslima in het rode gewaad is trouwens best do-able. Die zou ik wel eens willen pakken. Lekker met z'n 2tjes haram spelletjes doen.:D

:rolleyes:

Het bewijs dat Nederland overcoïtust is. :D

Peoples

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
22 jan 2004
Lengte
1m86
Massa
116kg
Daarom is hans teeuwen mijn held... Verbaal zo sterk en gevat daar hebben die Hallalers niet van terug...

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Teeuwen is cool, jammer dat zijn shows altijd zo snel uitverkocht zijn/waren, en nu doet ie geen cabaret meer. :(

Jinsu

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
Heel simpel, verbrant de bijbel, koran, tora, enzovoort, schaf het geloof af.

Stel zeikerds ook altijd...

flowergrrl

Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Er komt zo te horen een nieuwe show.

Ik weet het niet, werd jaar geleden ofzo 'groots' aangekondigd dat hij geen shows meer zou doen. Maar ik hou het in de gaten, en mocht ik iets horen ga ik voor de deur liggen voor kaartjes. ;)

Kristoff

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 apr 2006
Er komt zo te horen een nieuwe show.

was dat geen zangshow ? ik dacht gelezen te hebben dat hij nu een zangcarrière gestart is :rolleyes: als cabaretier vond ik hem dan toch beter

black rush

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 dec 2005
Ik weet het niet, werd jaar geleden ofzo 'groots' aangekondigd dat hij geen shows meer zou doen. Maar ik hou het in de gaten, en mocht ik iets horen ga ik voor de deur liggen voor kaartjes. ;)

Kijk voor de grap het filmpje eens :rolleyes:

black rush

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 dec 2005
Hoe the **** kom je er dan bij dat hij geen shows meer doet?????

flowergrrl

Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Hans Teeuwen zingt 'liedjes die door anderen al veel eerder, veel vaker en veel beter zijn gezongen' (2007)
De carrièreswitch van cabaretier naar subtiele jazz-zanger eind 2006/begin 2007 is een daverend succes gebleken voor Hans Teeuwen, hij staat lange tijd in de nachtclub Panama waarin hij liedjes vertolkt van artiesten als Frank Sinatra, Billie Holiday en Sarah Vaughnan. Meer informatie over zijn show "Hans Teeuwen zingt" vindt je op deze pagina. Meer aanvullende informatie is zeer welkom op remy [at] hansteeuwen.net (zoals welke nummers hij o.a. ten gehore brengt)

Hans Teeuwen.net | Het beste van Hans Teeuwen op één website!

flowergrrl

Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Zang, toch iets anders dan cabaret.

black rush

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 dec 2005
hahaha, ik heb niet eens zin om hier nog mee verder te gaan

flowergrrl

Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
hahaha, ik heb niet eens zin om hier nog mee verder te gaan

Tering man, wat heb jij toch tegen mij? Eerst zeg je dat ik van dit forum af moet (in een ander topic, weet niet meer welke) en nu dit. :rolleyes: Raar ventje.

On-topic maar weer.

Sport2000

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 nov 2004
was niet echt een gebeuren dat wat toevoegde nee, heb het dan ook niet geheel gekeken.
het zal hem ongetwijfeld ook meer om de show dan om het oprechte dialoog zijn gegaan, want dit was af en toe meer geschreeuw dan wijsheid leek het wel:rolleyes:

Jinsu

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
Vooral doen als je rellen op grote schaal wilt uitlokken

Rellen doen alleen fundamentalisten, en voor diegene die rellen schoppen heb je ook een oplossing, wat vroeger kon, kan vandaag nog steeds en effectiever ;) .

Als je in Nederland bent, heb jij je aan te passen, als werkgever zou ik niemand als werknemer in dienst nemen als deze een aantal keren per dag moet gaan bidden, sorry je bent hier in Nederland, je past je maar aan of ga maar terug. Burka's moeten ze gewoonweg verbieden, wordt je toch aangetroffen met een Burka een flinke boete erop, hoofddoekjes mag, echter niet op de werkvloer, enzovoort.

Naar boven