MuscleMeat

Teeuwen POWNED Halal-tuthola's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat was een leuk stukje TV gister ja :).
 
Daar ga ik je dan wel karma voor geven:D
Wel goed onderhouden he! ;)

Voor de zekerheid laat ik ook het haar bij mijn slapen groeien, dan kan ik makkelijk overal undercover. :) Plus pijpekrullen staan me vermoedelijk heel schattig.
 
Exactly
Vandaar dat ik ook erbij zet, zichzelfrespecterende moslim
En als je je niks van haram aantrekt, opzettelijk dan kan je toch net zo goed stoppen met geloven? Immers je hebt schijt aan degene die je geschapen heeft en die de regels gesteld heeft.
En ik blijf erbij, als je opzettelijk naar vulgaire zaken kijkt, en dan ook nog blijft staan dan ga je harstikke in tegen waar je in gelooft. Dan ben je hypocriet en zeer dubbelzinnig bezig en eigenlijk niet serieus te nemen.
Zie het al gebeuren, geert wilders die een gebed in de moskee gaat volgen waar hij o zo tegen is
Denk je dat iemand hem dan serieus zou nemen?

De islam zit nu ongeveer waar het christendom in de Middeleeuwen en tot voor een eeuw (+-) zat. Het is een godsdienst die zichzelf TE letterlijk interpreteert. Ieder zijn eigen geloof en ik wil hiermee geen rel starten, maar het is gewoon zo. De islam begint aan "macht" en radicalisme af te nemen en dat is een goeie zaak.

Het is niet makkelijk te begrijpen wat ik nu zeg en er zullen er veel zijn die het niet begrijpen ook. Maar de Islam is momenteel een religie: het denkbeeld is een almachtige, straffende god, Allah. Dit beeld hadden de christenen vroeger ook van hun god (Jahweh), maar dat denkbeeld is ondertussen al achterhaald en religie heeft plaatsgemaakt voor geloof. God is geen straffende god meer en er moeten geen offers meer gebracht worden om hem tevreden te stellen. Men "gelooft" nu, althans zij die nog echt christelijk zijn. Het denkbeeld is achterhaald in het christendom, bij de moslims is dit niet zo, zij nemen de Koran nog letterlijk. Mozes heeft niet echt de zee in 2 gespleten en Jezus heeft de blinden niet echt doen zien en de lammen laten lopen dit zijn metaforen. De islam zal hun godsbeeld binnen afzienbare tijd ook veranderen.

Onze maatschappij vandaag de dag leunt meer aan bij het niet-radicale, waar het rationele de bovenhand heeft. De radicale moslims leunen hier niet bij aan, van zodra hun godsbeeld achterhaald wordt, dat Allah niet almachtig is en wat nog allemaal zal er veel verbeteren!

Anyway, zij die begrijpen wat ik hier zeg: chapeau. Zij die er moeite mee hebben: don't bother:D, het is niet evident dit te begrijpen ook.

Nogmaals: iedereen zijn eigen mening en geloof, daar heb ik respect voor. Hierboven staat mijn mening (en die van velen, geloof mij). Dus ik hoop hier niet persoonlijk op aangevallen te worden:).
 
toen ze hem op het laatst een pijp gafen zei hij dat is niet wat ik bedoelde he.die vind ik echt goed.
 
62d5yc5.jpg


;)
 
62d5yc5.jpg


Die rechter ga ik GHB voeren en daarna palen. Dat verdient ze... :D
 
wat heerlijk wat heerlijk !!!!!!!!!! geniaal !!!!!! :roflol: !!!!!!!!!!!!
 
jezus laten ze elke keer die vetkop zien met die stinkbaard...
 
"...Je beledigd heel veel mensen..."

Ik denk dat die Moslims maar eens eerst in eigen kring moeten gaan kijken.. want wie beledigd er nou homo's en Joden ??? En daar horen we nooit wat over..
 
die moslim kerel eist wel respect maar zelf toont hij het niet.

als je zegt: "allah is een geitenneuker" heb je een probleem.
als je zegt: "Jezus is een klootzak" heb je geen probleem.

moslims(de meeste) maken teveel een probleem van dingen. Als christenen een rel moeten starten omdat ze beledigd zijn, zijn ze nog wel even bezig.

als een boerka mag mag een mini-rokje al helemaal dus bullshit dat die vent wegloopt.

ik werk bij de shell, daar moeten motot/scooter rijders hun helm afdoen. Als er een vrouw met een boerka binnen loopt kan ik haar niet vragen haar boerka af te doen. geen hand geven aan mannen? een hand geven is een tegen van gelijkheid... ze maken dus zelf al onderscheid als men geen hand wil schudden en zo kan ik nog wel even doorgaan. (het geweld in Amsterdam tegen homo's is voor 50% door marokkanen.)
 
Maar laten we eerlijk zijn.. zo een middeleeuws geloof past toch niet in ons land.. of ben ik nou de enigste
 
Wat me zo stoorde is dat die vieze gore trutten zeggen wanneer het gaat de grens stellen bij geweld ''ja maar je laat ze eerst koken'' maw logisch dat ze dan geweld gaan toepassen, een excuus als ware en zo denken die mensen, zij voelen zich beledigd (ook om grappen bijv helemaal niet nodig is) en mogen dan dus geweld gebruiken, triest gedoe van die lelijke moslima's

Ergens waar je de hele aflevering kan zien?
 
Lol @ spiertje16, wat ben jij ongelovelijk dom, die moslim trutten worden zo hard en goed op hun plaats gezet gewoon met feiten en waarheden en nog moet jij er tegenin gaan, wat een zielig bestaan heb jij
 
Wat een kankerk*twijven zijn die toch, niet normaal! Al een klein stukje gezien en al wat ze proberen is Hans Teeuwen te kleineren. En dan zeggen ze 'kom, nu effe serieus, kom, nu effe serieus':rolleyes:

Wat een failure voor die 3 bimbo's.


ik kan btw enkel maar de helft van het filmpje bekijken. :s
en de 'volledige aflevering' link werkt ook niet hier.
edit
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven