MuscleMeat

Teeuwen POWNED Halal-tuthola's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dude, ze hebben geen enkel punt gemaakt. Ze zijn vierkant uitgelult door Hansie. Het enige wat ik de dames hoor zeggen is "maar u beledigd mensen". Meer kwam er niet uit.

en 'dit is de enige pijp' die we kennen...., (is zaad niet halal?) 'u scheldt mensen uit' en 'toe nou jongens, stil nu eens even' maar daarvoor kunnen ze imo worden aangeklaagd voor plagiaat, dat heeft HT aka Guidoooo nl. al gedaan. :D
Prachtig ook dat ze zeggen dat hij ontkent dat ie mensen beledigd... Hoe komen ze d'r in ****snaam bij? Een aantal seconden daarvoor bekent hij nog... :roflol:

Ik ben ook wel benieuwd naar de punten die ze hebben gemaakt... Zelfs de punten van hun spijkerbed moesten het ontgelden.
(reparatie hiervan geldt imo overigens niet als het 'maken van een punt')
 
Ik ben ook niet streng religieus opgevoed, bijna niet zelfs
Maar gelukkig heb ik de ommekeer gemaakt naar de waarheid, toen ik nog taste in het duister
Dus wat je zegt gaat niet op

Wat een dwaas gedoe, God als hij al bestaat, dan is hij trancendentaal en is hij niet te vatten in ervaring, want alle ervaring is vergankelijk is het niet? en dat is het gene wat wetenschap bestudeert, de methode die jij zo verafschuwt.
Als God almachtig is dan zet hij zich hier boven en bemoeit zich niet met een verachtelijk volk als de mens, msschn is de kern van de Islam geschreven door een gevallen engel, een Satan,
Wie weet ben je misschien een afvallige in de ogen van God omdat je je laat verleiden door het aardse, want dat is een boek als de koran ook, of een of andere religieuze ervaring.

Je weet nix over "de waarheid" man, net zo min als elke andere mens.
Metafysica is voor losers die denken dat ze hun eigen subject kunnen ontstijgen.
Waarover je niets kan zeggen, daarover moet je zwijgen zei Wittgenstein en daarmee is alles gezegd.
 
Ik zou die meid met haar rode hoofddoek eens lekker willen palen. Man wat maakt zij mij heet midden in men kuur.
 
god heeft het leven op aarde niet gemaakt.het is de evolutie.dat was toch al bekend ? foutje :P
 
Laatst bewerkt:
spiertje is gewoon een schaapje dat een morele handleiding voor het leven nodig heeft, omdat hij de absurditeit van het leven niet kan of wil inzien :roflol:,
je hoeft je niet alleen te voelen de kudde is groot genoeg om je bij aan te sluiten, genoeg gelovigen en idealisten die op deze aardkloot hersenloos ronddwalen.
 
Ik neem aan dat jij Cyan niet persoonlijk kent ? ;)

Spiertje is nog vriendelijk. Normaal moest ik allang tussen 6 planken liggen.






...j/k:D

Of niet ?:(
 
Spiertje is nog vriendelijk. Normaal moest ik allang tussen 6 planken liggen.






...j/k:D

Of niet ?:(

das omdat spiertje een hollandse marokaan is, me dunkt dat de moslims in Gent niet de meest orthodoxe zijn ;)
 
Spiertje is nog vriendelijk. Normaal moest ik allang tussen 6 planken liggen.






...j/k:D

Of niet ?:(

branden bedoel je. Tot in de voleinding der tijden.
Mss barbecue meenemen in je graf? Dan kun je wat gelijkmatig bruinen.
 
Die Salam heeft trouwens helemaal gelijk over die mini-rok. Als hij dat niet wilt zien, dan is dat toch prima. Vrijheid om een mini-rok te dragen, maar ook de vrijheid om niet te kijken. Maar ineens hebben mensen het dan over respect en dat je hier niet thuis hoort. Stom boe-geroep door het publiek ook.

Hij heeft zeker het recht om de zaal te verlaten, als hij dat wilt. Maar ik meen in de volledige show te hebben gehoord dat er nog twee dames met een mini-rokje in de studio aanwezig waren ?

En verder kun je dit soort dingen in de maatschappij ook niet doen. Ja, dan begint hij wel heel mooi te vertellen dat hij zelf beslist waarnaar hij kijkt, en dat ie anders wel naar de grond kijkt. Maar als die vrouw in dat mini-rokje in de studio had gezeten, dan had hij daar toch geen last van moeten hebben, hij beslist immers zelfs wel waarnaar hij kijkt.

Verder zou je het omgekeerd waarschijnlijk niet moeten flikken, want dan zou er meteen over racistme worden gesproken. (zoiets haalde een jongen in het filmpje al aan ;-))
 
das omdat spiertje een hollandse marokaan is, me dunkt dat de moslims in Gent niet de meest orthodoxe zijn ;)

Orthodoxe moslims ? Laat staan een moslim! Ze hebben de koran niet eens opengeslagen :roflol:
 
met hun bmxen en liters gel door heen de overpoortstraat rossen is idd niet echt halal.
 
Al het geloof is prima,
zolang je maar geen fanatiekeling wordt en doordraaft.
Nederland word langzamerhand steeds angstiger, net als Amerika..
Erg jammer.
 
das omdat spiertje een hollandse marokaan is, me dunkt dat de moslims in Gent niet de meest orthodoxe zijn ;)
Vergis je niet, dat zijn de ergste
Iemand zoals ik zou Cyan fysiek niks aandoen, maar juist die straatschoffies zijn degene die hem keihard zouden toetakelen
 
spiertje is gewoon een schaapje dat een morele handleiding voor het leven nodig heeft, omdat hij de absurditeit van het leven niet kan of wil inzien :roflol:,
je hoeft je niet alleen te voelen de kudde is groot genoeg om je bij aan te sluiten, genoeg gelovigen en idealisten die op deze aardkloot hersenloos ronddwalen.

Wat jij wil goos :thumbs:
Datgene waar jij het over hebt heb ik me al eens bevonden, en dat was alles behalve fijn
Als jij je nou eens op zoek ging naar wat innerlijke rust en geloof dan zou je veel minder problemen hebben,aangezien dat iets is waar je je voortdurend instort
 
Vergis je niet, dat zijn de ergste
Iemand zoals ik zou Cyan fysiek niks aandoen, maar juist die straatschoffies zijn degene die hem keihard zouden toetakelen

Welke beeldvorming zijn die baclava's en stingers op je avatar dan? ;) Of puur symbolisiek.
 
Back
Naar boven