XXL Nutrition

Teeuwen POWNED Halal-tuthola's (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

haha ik vind dit zo dom, sorry dat ik mijn mening uit maar god/allah is achterhaald en ruikt naar poep! (als ik morgen niet dood ben heb ik gelijk!) je hoort nog van me :D
 
"Nostradamus" is weer online!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YouTube - Nostradamus

:roflol:

Er zijn toch geen voorspellers/waarzeggers/Nostradamusaanhangers die dit beledigend vinden hé, hier op het forum?
 
Hehe wat doet Mohammed B in die uitzending?
 
Die Salam eiste bij Pauw en Witteman ook al dat de wijn van tafel ging. Die kerel spoort echt niet en dat is dus een voorbeeld van het beperken van verworden vrijheden. Natuurlijk moet je met elkaar rekening houden maar zulke zaken gaan te ver.

Als de man zoveel aanstoot neemt aan onze maatschappij heeft hij hier niks te zoeken.

Nog een ander voorbeeld van zijn gestoordheid :
September 2006
De zoon van Ahmed Salam wordt uitgenodigd door de Eindhovense studentenvereniging Mosaic om een lezing te houden over de ramadan. Aangekomen op de Technische Universiteit stelt Suhayb een eis: de dames moeten achterin gaan zitten, de heren voorin. De studenten stemmen overrompeld toe.

Volgens mij is hij gewoon bang dat hij een stijve krijgt. Dit soort malloten moeten ze eigenlijk ook geen minuut zendtijd geven, isoleren en anders uitzetten is een betere oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Die Salam eiste bij Pauw en Witteman ook al dat de wijn van tafel ging. Die kerel spoort echt niet en dat is dus een voorbeeld van het beperken van verworden vrijheden. Natuurlijk moet je met elkaar rekening houden maar zulke zaken gaan te ver.

Als de man zoveel aanstoot neemt aan onze maatschappij heeft hij hier niks te zoeken.

Nog een ander voorbeeld van zijn gestoordheid :


Volgens mij is hij gewoon bang dat hij een stijve krijgt. Dit soort malloten moeten ze eigenlijk ook geen minuut zendtijd geven, isoleren en anders uitzetten is een betere oplossing.

Dat ze er nog mee instemmen zeg. Dan geven ze hem dus gewoon gelijk en gaat hij denken dat dit normaal is.
 
Dat ze er nog mee instemmen zeg. Dan geven ze hem dus gewoon gelijk en gaat hij denken dat dit normaal is.

Inderdaad, wij Hollanders geven maar toe en toe en toe. We laten hem de uitzending verlaten als er een minirok in beeld komt. Laat hem lekker naar huis gaan dan!
Als ik met m'n vriendin naar een lezing ga, dan gaat m'n vriendin echt niet 50 meter verderop zitten, omdat een of andere lul de behanger anders geil wordt van d'r.
Flikker toch op met die uber-orthodoxe gasten. Precies wat Eric R zegt, het zijn onze verworven vrijheden dat we hand in hand kunnen lopen met onze vriendin, een glaasje wijn op tafel, dat we een FHM kunnen kopen en Nena aan de muur kunnen hangen.
Vind je dat een slechte manier van leven? Wil ik zelfs je ticket betalen.
 
Die Salam eiste bij Pauw en Witteman ook al dat de wijn van tafel ging. Die kerel spoort echt niet en dat is dus een voorbeeld van het beperken van verworden vrijheden. Natuurlijk moet je met elkaar rekening houden maar zulke zaken gaan te ver.

Als de man zoveel aanstoot neemt aan onze maatschappij heeft hij hier niks te zoeken.

Nog een ander voorbeeld van zijn gestoordheid :
September 2006
De zoon van Ahmed Salam wordt uitgenodigd door de Eindhovense studentenvereniging Mosaic om een lezing te houden over de ramadan. Aangekomen op de Technische Universiteit stelt Suhayb een eis: de dames moeten achterin gaan zitten, de heren voorin. De studenten stemmen overrompeld toe.

Volgens mij is hij gewoon bang dat hij een stijve krijgt. Dit soort malloten moeten ze eigenlijk ook geen minuut zendtijd geven, isoleren en anders uitzetten is een betere oplossing.

Wat ik nog het banaalste vind is dat de studenten hebben ingestemd. Dat er idioten zijn die denken dat het kan om zulke eisen te stellen, oké - er lopen nog altijd meer gekken rond dan dat er vast zitten - maar dat een stel studenten er mee instemt...
Ongehoord... Waarom wil je in godsnaam een lezing over godsdienst van iemand die 'em zo interpreteert?


Als in 'arrogant' bedoel je?
Wellicht was 'niet volslagen irrationeel' een beter keuze dan 'slim' geweest, maar gek veel verschilt het niet.
 
Wat ik nog het banaalste vind is dat de studenten hebben ingestemd.

Jah, dat was ook het eerste wat in mij opkwam. Dat soort praktijken werk je toch niet aan mee zeg, kom nou!:mad:
 
Eigenlijk moeten wij medelijden hebben met de halal-dames. Wij autochtonen zien hen als een relikwie van de middeleeuwen. De moslims zien hen als een groep verwesterde geemancipeerde, kakelende groep dames.
 
haha ik vind dit zo dom, sorry dat ik mijn mening uit maar god/allah is achterhaald en ruikt naar poep! (als ik morgen niet dood ben heb ik gelijk!) je hoort nog van me :D

sorry voor deze post :| was nogal beschonken! Maareh, ik ben er nog steeds en heb vandaag zelfs heel goed nieuws gehad :D Ben zeker het lievelingetje van onze lieve heer!

Ik zal proberen zo min mogelijk op het forum te komen als ik weer eens gezopen heb :D kan me voorstellen dat het irritant is ;)
 
Dat ze er nog mee instemmen zeg. Dan geven ze hem dus gewoon gelijk en gaat hij denken dat dit normaal is.
Yep het zal nooit lukken met de integratie op die manier. Je kan niet verwachten dat een heel land zich aanpast aan een minderheid, die bovendien regelmatig voor overlast zorgt (financiële afhankelijkheid, crimineel gedrag, religieuze eisen). Je moet als overheid duidelijke grenzen opleggen en daar nooit van afwijken. Helaas hebben we te maken met een overheid die geen ruggegraat heeft en over zich laat lopen als een stel laffe homo's.
 
Yep het zal nooit lukken met de integratie op die manier. Je kan niet verwachten dat een heel land zich aanpast aan een minderheid, die bovendien regelmatig voor overlast zorgt (financiële afhankelijkheid, crimineel gedrag, religieuze eisen). Je moet als overheid duidelijke grenzen opleggen en daar nooit van afwijken. Helaas hebben we te maken met een overheid die geen ruggegraat heeft en over zich laat lopen als een stel laffe homo's.

buiten het missen van lef en een ruggegraat hebben ze dan wel weer dit ;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
sorry voor deze post :| was nogal beschonken! Maareh, ik ben er nog steeds en heb vandaag zelfs heel goed nieuws gehad :D Ben zeker het lievelingetje van onze lieve heer!

Ik zal proberen zo min mogelijk op het forum te komen als ik weer eens gezopen heb :D kan me voorstellen dat het irritant is ;)

Word je vader??! :P

Volgens mij ben je vaker beschonken? Je maakt wel vaker van die irritante posts.
 
Die Salam eiste bij Pauw en Witteman ook al dat de wijn van tafel ging. Die kerel spoort echt niet en dat is dus een voorbeeld van het beperken van verworden vrijheden. Natuurlijk moet je met elkaar rekening houden maar zulke zaken gaan te ver.

Als de man zoveel aanstoot neemt aan onze maatschappij heeft hij hier niks te zoeken.

Nog een ander voorbeeld van zijn gestoordheid :


Volgens mij is hij gewoon bang dat hij een stijve krijgt. Dit soort malloten moeten ze eigenlijk ook geen minuut zendtijd geven, isoleren en anders uitzetten is een betere oplossing.

:thumbup: goed verwoord.
 
Back
Naar boven