Re: Re: Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!
Originally posted by frietbakker
Dus dan maar meteen plat gaan liggen met de keel naar de sterkste? Bovendien zou een verenigd europa best sterk staan tegen over amerika, nog meer met de steun van azie. Die hebben het namelijk ook niet zo op die amerikanen.....
Dus nadat de VS verschillende malen jouw vel hebben gered en dat van vele anderen wil jij met je 'verenigd Europa' een oorlog beginnen samen met een gestoord land als Noord Korea tegen de VS?
I rest my case...
Ik ben blij dat je tenminste met goede argumenten en bronnen komt waaruit mijn ongelijk blijkt!
Heb ik niet nodig hoor, praat je liever zo onder tafel.
De oorlog was ZONDER goedkeuring van de VN!! En ja de VN is slap geweest ja! DAT moet anders, daarom voel ik wel iets voor een verenigd europa op dit moment, om tegen de VS te zeggen dat ze wel wat minder arrogant mogen doen. En volgens jou redenering heeft de VS wereldheerschappij, nou dat is dan lekker, ik wil nog altijd geloven dat landen hun eigen koers mogen kiezen.... Maar wat doe jij nog hier? Waarom zit je niet in amerika?
Ik zit af en toe in de VS, omdat het daar een mooi land is oa. en dan ben ik van de Eeropees gezeik af van die ondankbaren..
Nou ik ben blij dat je zo blind vertrouwd op je gevoel... maar bedenk wel dat mensen nog nooit grote dingen hebben gespresteerd op gevoel, zoals ruitereizen, autos bouwen, etc. Dat is allemaal met logisch verstand gebeurd.
Juist niet, ALLES is juist op toeval en gevoel gebeurd. De technologie kwam pas nadat de uitvinding was gebeurd. En de uitvinding kwam er door ervaring en gevoel.
Saddam had het geld, de mogelijkheid en het motief om ze te produceren. Er zijn vroeger bewijzen gevonden in fabrieken dat hij die wapens maakte.
Dus waarom zou een geschifte dictator, in het nauw gedreven ze niet gebruiken? Omdat hij dan aan heel de Internationale gemeenschap toegeeft dat Bush gelijk had.
Dat wilde hij niet, dus mogelijk heeft hij ze verstopt, vernietigd of is gestopt met de productie. maar hij heeft ze in elk geval gehad zoveel is zeker.