XXL Nutrition

Tegen de oorlog!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Man-Mountain
Ik heb een goede hekel gekregen aan de US regering. Ik hoop dat Saddam ze goed terugpakt, er was helemaal geen bewijs voor wapens en dan maakten ze ook nog eens zon blunder met dat verslag van die Irakese student in de VS. T probleem is nu dat Bush alleen maar olie op t vuur gooit. Bin Laden zal niet stilzitten. Aan de ene kant vind ik dat wel goed. Bom op t witte huis. Misschien ben ik niet helemaal objectief aangezien ik half arabisch ben. :|
Bah...
 
Originally posted by frietbakker
Dat de VS ze vind zal zekers zijn, ze zeggen dat ze weten waar ze zijn en zullen zeker geen gezichtsverlies willen lijden mocht het zo zijn dat Saddam echt niets heeft. Dus ik zal me altijd afvragen of die dingen er echt waren ,in hoeverre amerika het overdrijft en of amerika ze er misschien niet zelf heeft neer gegooid....
Als je er niets van kent zwijg dan aub Iemand beschuldigen zonder bewijs is heel laag.
 
Originally posted by Vince
Waarom net Afghanistan, waarom net Irak? Olie en macht. Juist geraden.
Wrong! Omdat de terroristen allen van het midden Oosten kwamen. Wat ga je dan in Korea doen!

Jullie beschuldigen maar wat zonder nadenken , typisch Europese houding. Ze hadden jullie beter laten stikken toen er hier een zekere dictator voor problemen zorgde!
 
Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

Altijd weer dat gezeik op Amerika, het komt echt me strot uit. Als hun er vroeger niet waren geweest dan was er nu geen Europa. Het enige wat Europa nu moet doen is zen grote bek houden en respect betonen!!!
Amerika wil de olie? De kosten om Irak op te bouwen zijn hoger dan olie ooit kan opbrengen, naïevelingen.
Ik hoop dat er nog eens een grote oorlog zal uitbreken in Belgie of Nederland of Frankrijk.. tussen Islamieten en burgers... en dat Amerika dan niet ingrijpt... eens kijken wat men dan gaat zeggen. "Waarom grijpt de VS nu niet in?" "Waarom laten ze ons nu stikken?" LOSERS!! :mad:


Het wordt eens tijd dat wij ons mannetje zelf leren staan! Waarom die schrik om zelf eens je leven te riskeren voor je land?

Die vieze yanks hoeven wij daarvoor niet nodig te hebben. En als je dan terug gaat naar vroeger, moet je maar ook terug gaan naar heel vroeger. Diegenen die dat land veroverd hebben waren het uitschot van Europa (grotendeels). Dat land is zo machtig geworden door grote misdaden in de geschiedenis van de mensheid!

Het is niet omdat ze die Hitler 50 jaar geleden verslagen hebben dat ze zich nu zomaar alles kunnen permitteren. Trouwens die speedjunk van een Hitler heeft zichzelf verslagen door die Russen aan te pakken in de winter!(dat was eerder de oorzaak dan het tussenkomen van die yanks). Het was grootheidswaanzin van Hitler die hen de das omdeed, net zoals die Bush nu!

Lees er eens wat meer over en vorm objectief een oordeel voor je zulke bullshit post. Geloof niet klakkeloos wat men je wijsmaakte op school of wat je hoort zeggen van je (groot)ouders...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

Het enige wat Europa nu moet doen is zen grote bek houden en respect betonen!!!

Ik hoop dat er nog eens een grote oorlog zal uitbreken in Belgie of Nederland of Frankrijk.. tussen Islamieten en burgers... en dat Amerika dan niet ingrijpt... eens kijken wat men dan gaat zeggen. "Waarom grijpt de VS nu niet in?" "Waarom laten ze ons nu stikken?" LOSERS!! :mad:


Als je dit meent ben je een gore lafaard en een bange wezel.... :p Waarom zouden die Amerikanen hier moeten ingrijpen in een burgeroorlog tegen moslims denk je??
Niet vergeten dat wij Belgen nog altijd de dapperste aller Galliërs zijn! In de Romeinse analen staat vermeld dat Romeinse verkenners hun verslagen aan de Caesar waren: "Het is een woest volk van barbaarse krijgers! Zij drinken bier en spelen met de dobbelstenen!!"
 
Originally posted by frietbakker
Dat de VS ze vind zal zekers zijn, ze zeggen dat ze weten waar ze zijn en zullen zeker geen gezichtsverlies willen lijden mocht het zo zijn dat Saddam echt niets heeft. Dus ik zal me altijd afvragen of die dingen er echt waren ,in hoeverre amerika het overdrijft en of amerika ze er misschien niet zelf heeft neer gegooid....


Ik durf hier met 100% zekerheid te stellen dat er geen zijn. Trouwens daarstraks het nieuws gezien over die gezochte topwetenschapper van Saddam die zichzelf aangaf?
 
Originally posted by biebabeloeba

Ongelooflijk wat voor een idioot jij bent. Ze zouden het zelf neerleggen... HALLO!!

En er zijn al chemische wapens gevonden moest het je interesseren. (mosterdgas/traangas)
Rest zal volgen...


Traangas HAHAHAHAHAAHHAAAA
:p
 
Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by Olimantado



Het wordt eens tijd dat wij ons mannetje zelf leren staan! Waarom die schrik om zelf eens je leven te riskeren voor je land?
Het wordt tijd dat jijinziet dat je geen leger hebt, en dus weerloos staat. Riskeer je leven dan maar..danbenje even dom als die zelfmoord commandos van Saddam.

Die vieze yanks hoeven wij daarvoor niet nodig te hebben. En als je dan terug gaat naar vroeger, moet je maar ook terug gaan naar heel vroeger. Diegenen die dat land veroverd hebben waren het uitschot van Europa (grotendeels). Dat land is zo machtig geworden door grote misdaden in de geschiedenis van de mensheid!
Och och, gaan we zo beginnen? Als de eerste amerikanen het uitschot van Europa was, wat waren jullie dan? De overschot die te laf/bang was om andere werelddelen te ontdekken?
Ze hebben geen misdaden begaan, ze hebben hun eigen land groot gemaakt door er voor te vechten en hard werken! Iets wat jij als domme Belg niet kan. Ga nog een beetje verder terug, elk land heeft wel eens stommiteiten begaan of verkeerd gehandeld. Hadden jullie de vreemdelingen niet binnengehaald dan was er nu geen vreemdelingenprobleem. Die vieze yankees hebben jou sorry ass komen redden, anders was jij nu een vieze rotte nazi geweest. Naïeve kloot!

Het is niet omdat ze die Hitler 50 jaar geleden verslagen hebben dat ze zich nu zomaar alles kunnen permitteren. Trouwens die speedjunk van een Hitler heeft zichzelf verslagen door die Russen aan te pakken in de winter!(dat was eerder de oorzaak dan het tussenkomen van die yanks). Het was grootheidswaanzin van Hitler die hen de das omdeed, net zoals die Bush nu!
BULL SHIT !!! Hitler was nooit verslagen geweest zonder de VS, als je dat niet inziet dan ben je nog stommer dan ik dacht!
De VS hebben ingegrepen toen hij in Belgie, Nederland ed binnenviel, heeft niets met Rusland te maken.
En nee ze kunnen niet alles permiteren, maar SHOW SOME DAMN RESPECT!!!

Lees er eens wat meer over en vorm objectief een oordeel voor je zulke bullshit post. Geloof niet klakkeloos wat men je wijsmaakte op school of wat je hoort zeggen van je (groot)ouders...
Objectief? Hahaha jij lijkt meer een Islamiet dan een Europeaan!
En ik leerde meer dan jij, heb waarschijnlijk hogere studies ook!
Ik heb genoeg studie gedaan hiernaar en conclusie blijft hetzelfde dus leer me maar niet hoe het in mekaar zit...

Ik ben een gare haan!
Got that right!
 
Laatst bewerkt:
Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by Olimantado



Als je dit meent ben je een gore lafaard en een bange wezel.... :p Waarom zouden die Amerikanen hier moeten ingrijpen in een burgeroorlog tegen moslims denk je??
Niet vergeten dat wij Belgen nog altijd de dapperste aller Galliërs zijn! In de Romeinse analen staat vermeld dat Romeinse verkenners hun verslagen aan de Caesar waren: "Het is een woest volk van barbaarse krijgers! Zij drinken bier en spelen met de dobbelstenen!!"
Hahahaha je hebt nog geen deftig leger! Wat ga jij doen tegen eenburgeroorlog! Heb je de rellen niet gezien in Brussel? Politie en leger erbij hahahaha!
LOSERS!! Bid maar dat het nooit gebeurd en dat je op je blote knieen komt janken voor die 'vieze yankees'!
 
Originally posted by Olimantado



Ik durf hier met 100% zekerheid te stellen dat er geen zijn. Trouwens daarstraks het nieuws gezien over die gezochte topwetenschapper van Saddam die zichzelf aangaf?
EN ZE ZIJN ER WEL EN IK GA JE UITLACHEN ALS MEN ZE VINDT!
 
Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

Hahahaha je hebt nog geen deftig leger! Wat ga jij doen tegen eenburgeroorlog! Heb je de rellen niet gezien in Brussel? Politie en leger erbij hahahaha!
LOSERS!! Bid maar dat het nooit gebeurd en dat je op je blote knieen komt janken voor die 'vieze yankees'!

En de allochtonen hebben hier wel een leger dan?
Je raaskalt....
 
Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong




Objectief? Hahaha jij lijkt meer een Islamiet dan een Europeaan!



Ik ben half Arabisch, maar ben Christene en voel me Belg...
 
Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

Och och, gaan we zo beginnen? Als de eerste amerikanen het uitschot van Europa was, wat waren jullie dan? De overschot die te laf/bang was om andere werelddelen te ontdekken?
Ze hebben geen misdaden begaan, ze hebben hun eigen land groot gemaakt door er voor te vechten en hard werken! Iets wat jij als domme Belg niet kan.


Hoezo, hun EIGEN land grootgemaakt?? ???
 
Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by Olimantado


En de allochtonen hebben hier wel een leger dan?
Je raaskalt....
Hoeven ze niet te hebben, ze vormen 1 keer een groepje en de politie schijt al in zen broek. Heb het zelf meegemaakt.
 
Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by Olimantado



Hoezo, hun EIGEN land grootgemaakt?? ???
Ja als je zo gaat beginnen dan heeft geen enkel volk een eigen land.
De wereld is 1 grote hoop kolonies dan....
Je moet ergens de lijn trekken...
 
Re: Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

Hoeven ze niet te hebben, ze vormen 1 keer een groepje en de politie schijt al in zen broek. Heb het zelf meegemaakt.

Vorm dan ook een groepje en geef ze een pak rammel. Omdat de politie lafaards zijn, hoeven jullie dat toch ook niet te zijn? Maar nee, te laf om zelf wat te doen. Alles moet mooi gestructureerd en georganiseerd zijn.

Kom gewoon eens zelf op voor je rechten en durf er voor te vechten en te sterven. In dat opzicht vond ik die zelfmoordcommando's inderdaad niet dom, maar enorm heldhaftig, als je je leven durft te geven voor je idealen!!

Dat is nog wat anders dan de slijmbal spelen voor die yanks omdat je ze nodig hebt, mocht er wat gebeuren...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En als je niet inziet dat die oorlog in Irak ging om olie en wraag jegens 11 september (Al Quaïda heeft overigens niks te maken met Irak) dan ben je enorm dom...

Waarom laat men de Joden in de Gaza rustig doorgaan met Palestijnen uitmoorden, terwijl dat land wel degelijk van de Palestijnen IS. Sharon heeft een hoop meer op zijn kerfstok dan Saddam Hoessein! Pas op, ik wil het regime van Hoessein niet goedpraten. Maar de Joden zorgen voor veel kapitaal in Amerika en worden daarom gesteund.

Als je een beetje menslievend bent en gezond verstand hebt, keur je zulke dingen niet goed...
 
Originally posted by Olimantado


Vorm dan ook een groepje en geef ze een pak rammel. Omdat de politie lafaards zijn, hoeven jullie dat toch ook niet te zijn? Maar nee, te laf om zelf wat te doen. Alles moet mooi gestructureerd en georganiseerd zijn.

Kom gewoon eens zelf op voor je rechten en durf er voor te vechten en te sterven. In dat opzicht vond ik die zelfmoordcommando's inderdaad niet dom, maar enorm heldhaftig, als je je leven durft te geven voor je idealen!!

Dat is nog wat anders dan de slijmbal spelen voor die yanks omdat je ze nodig hebt, mocht er wat gebeuren...
Ik wil wel, maar de meeste Belgen of Nederlanders hebben niet die groepshouding. Kijk maar wat er in Nederland gebeurd was met die kerel die doodgeslagen werd door een buitenlander. Iedereen stond erop te kijken en niemand deed wat.
De waarheid is dat Belgie en Nederland paradijzen zijn voor profiteurs.. ze hebben hier vrij spel, kunnen eigen politieke partijen stichten terwijl ze genaturaliseerd zijn door schijnhuwelijken.. etc etc.. het is hier 1 puinhoop en het zal er niet op beteren. Ik ben voor het idee van een sterker Europa...maar ze doen er niets aan daarom moet je niet teegen de VS zeiken ..als je er zelf niet veel van bakt.

ps: en jezelf laten afmaken voor een rot regime is zeer dom. Zeker als je weet dat je tegen een sterkere vijand nooit kan winnen.
 
Laatst bewerkt:
Europa bakt er stukken meer van dan de VS.(en dan heb ik het niet over leger, wapens en bommen etc...) De laatste 50 jaar is hun beleid redelijk humaan te noemen.
Dat kan van de VS niet gezegd worden. Eigenlijk zijn zij een agressor in de wereldpolitiek. Maar daar wordt wel wat aan gedaan, als zij de Aziaten gaan treiteren, denk ik!
 
Back
Naar boven