XXL Nutrition

Tegen de oorlog!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by StillStrong

ps: en jezelf laten afmaken voor een rot regime is zeer dom. Zeker als je weet dat je tegen een sterkere vijand nooit kan winnen.


Je moet dit niet door je Nederlandse bril bekijken. Je moet het zien als moslims die hun cultuur aangevallen voelen door ongelovige kapitalisten die voor niks anders respect hebben dan geld (volgens mij).
Als Amerika Europa zou binnenvallen en wil inpalmen zou ik ook vechten tot de dood, ook al weet ik dat er toch niet tegen te winnen valt! Is dat dan dom??
 
Originally posted by admin

Maar als de oorlog een goede regering voortbrengt dan zal dit altijd beter zijn dan nu het geval is. Zowel op economisch vlak als op humanitair vlak.


Tja, ze zijn in ieder geval goed bezig.... Ziekenhuizen en alle openbare gebouwen worden geplunderd. 1 gebouw wordt stevig bewaakt door mariniers. Welk dan?

Juist, het ministerie van olie :D
 
Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

, anders was jij nu een vieze rotte nazi geweest. Naïeve kloot!

En ik leerde meer dan jij, heb waarschijnlijk hogere studies ook!
Ik heb genoeg studie gedaan hiernaar en conclusie blijft hetzelfde dus leer me maar niet hoe het in mekaar zit...

Got that right!


Hebben ze je in de school geen goede manieren en de elementaire vormen van beleefdheid geleerd dan?
Niet dat ik zulke hoge pet op heb van het onderwijs, maar als men hoog onderwijs heeft gevolgd zou men wel in staat moeten zijn tot een volwassen dialoog, toch?
 
Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

elk land heeft wel eens stommiteiten begaan of verkeerd gehandeld. Hadden jullie de vreemdelingen niet binnengehaald dan was er nu geen vreemdelingenprobleem.
Got that right!


Maar dan hadden onze ouders en grootouders wel het vuile werk in de mijnen moeten opknappen destijds...
 
Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

.
En nee ze kunnen niet alles permiteren, maar SHOW SOME DAMN RESPECT!!!

Got that right!


Pffff, de enige waar ik respect voor heb is mijn moeder. Voor de rest eigenlijk bijna voor niemand, laat staan voor die vieze yanks...
 
Re: Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

Ja als je zo gaat beginnen dan heeft geen enkel volk een eigen land.
De wereld is 1 grote hoop kolonies dan....
Je moet ergens de lijn trekken...

Tja..... Waar slaat dat nu op... Waarom die lijn na de kolonisering trekken en niet na WOII....
Let wel, dit is een gewoon argument. Ik wens me niet te verlagen tot het niveau van Stillstrong door een potje te gaan schelden...
 
Originally posted by StillStrong

EN ZE ZIJN ER WEL EN IK GA JE UITLACHEN ALS MEN ZE VINDT!


Indien dat zo is, dan neem ik mijn woorden terug (hiermee bedoel ik niet wat traan gas en mosterdgas, maar MASSAVERNIETIGINGSWAPENSwapens)
 
Originally posted by admin

CNN laat zien wat er gebeurd... het enige wat je hen kan verwijten is dat ze de negatieve kanten van de oorlog minder laten zien dan de positieve.

Maar ben het wel eens met biebabeloeba, zulke regimes horen niet meer te bestaan in deze tijd. En oorlog is jammergenoeg de enige manier om ze van de wereld te verbannen...
Precies!!! waar haal jij je info? Van de
Originally posted by admin

onafhankelijke bron Al Jajeera?

Jullie snappen toch wel dat informatie uit 1 bron noiot objectief is... je moet je zoveel mogelijk laten informeren en dan je mening vormen, niet alles vanuit 1 bron klakkeloos aanmenen en dan beginnen te roepen.... doen jullie met BB toch ook niet?

Trouwens het zou niet de eerste keer zijn dat er journalisten ontslagen worden in amerika omdat ze de US in deze oorlog in een minder positief daglicht stellen....
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by biebabeloeba

Ongelooflijk wat voor een idioot jij bent. Ze zouden het zelf neerleggen... HALLO!!

En er zijn al chemische wapens gevonden moest het je interesseren. (mosterdgas/traangas)
Rest zal volgen...

Is dat zo?? Of heb je het nu over die 3x dat amerika begon te roepen dat ze wat hadden en daarna moesten toe geven dat het om landbouwbestrijdingsmiddelen ging? Laat maar eens een bron zien waarvan het vaststaat dat er daadwerkelijk iets gevonden is, als ik dan geen later bericht kan vinden dat het tegendeel meldt, dan geef ik je gelijk.

Bovendien zal het (waarschijnlijk) niet de eerste keer zijn dat amerika bewijs vervalst:
http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=topNews&storyID=2444571
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.cnn.com/2003/US/03/14/sprj.irq.documents/index.html

En amerika zal geen gezichtverlies meer willen lijden na die 11 sept, en bovendien als er niets gevonden wordt dan zal amerika geen toekomstige oorlog meer kunnen rechtvaardigen! Bovendien heeft zelfs Rumsfeld als voorzichtig geuit dat er misschien wel niets gevonden wordt.... Dus ik vraag me af hoe jij zo zeker weet dat er iets ligt.

StillGoingStrong

Als je er niets van kent zwijg dan aub Iemand beschuldigen zonder bewijs is heel laag.
Heb je het nu tegen mij of tegen de VS?
 
Originally posted by StillStrong

Wrong! Omdat de terroristen allen van het midden Oosten kwamen. Wat ga je dan in Korea doen!

Jullie beschuldigen maar wat zonder nadenken , typisch Europese houding. Ze hadden jullie beter laten stikken toen er hier een zekere dictator voor problemen zorgde!
Zo komen alle terroristen uit het midden oosten?? Lijkt me sterk dat ze dan aanslagen over de hele wereld kunnen plegen..... Ga ze eerst maar eens in je eigen land zoeken voordat je andere landen plat gooit onder het mom van anti terrorisme....
 
Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

Altijd weer dat gezeik op Amerika, het komt echt me strot uit. Als hun er vroeger niet waren geweest dan was er nu geen Europa. Het enige wat Europa nu moet doen is zen grote bek houden en respect betonen!!!
Amerika wil de olie? De kosten om Irak op te bouwen zijn hoger dan olie ooit kan opbrengen, naïevelingen.
Ik hoop dat er nog eens een grote oorlog zal uitbreken in Belgie of Nederland of Frankrijk.. tussen Islamieten en burgers... en dat Amerika dan niet ingrijpt... eens kijken wat men dan gaat zeggen. "Waarom grijpt de VS nu niet in?" "Waarom laten ze ons nu stikken?" LOSERS!! :mad:

Uhu, nou ik ben harstikke blij toen dat amerika hier is binnen gevallen TIJDENS de 2e wereld oorlog. Maar ja, was er oorlog met Irak? Nee..... En waarom inderdaad Irak? Waarom gaan ze niet stennig lopen schoppen in andere landen met een dictator? Of zijn die minder erg dan saddam?
 
Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

Het wordt tijd dat jijinziet dat je geen leger hebt, en dus weerloos staat. Riskeer je leven dan maar..danbenje even dom als die zelfmoord commandos van Saddam.
Ik ben blij dat jij bereidt bent om je onder het dictatorschap van Bush te scharen omdat jij geen leger hebt.

Originally posted by StillStrong

Och och, gaan we zo beginnen? Als de eerste amerikanen het uitschot van Europa was, wat waren jullie dan? De overschot die te laf/bang was om andere werelddelen te ontdekken?
Ze hebben geen misdaden begaan, ze hebben hun eigen land groot gemaakt door er voor te vechten en hard werken! Iets wat jij als domme Belg niet kan. Ga nog een beetje verder terug, elk land heeft wel eens stommiteiten begaan of verkeerd gehandeld. Hadden jullie de vreemdelingen niet binnengehaald dan was er nu geen vreemdelingenprobleem. Die vieze yankees hebben jou sorry ass komen redden, anders was jij nu een vieze rotte nazi geweest. Naïeve kloot!
Oef ik denk dat dat uitschot niet gegaan is uit idealen of moedigheid, maar omdat ze in europa zekers de doodstraf kregen en het onbekende is beter dan een zekere dood. Bovendien ben ik blij dat die Amerikanen HUN land hebben groot gemaakt met het bevechten van de inboorlingen daar (indianen), en van die knakker zijn er gelukkig nog maar paar. En het harde werk is tijdens een X aantal jaren toch meerendeel gedaan door de slaven daar dacht je ook niet?

Originally posted by StillStrong

BULL SHIT !!! Hitler was nooit verslagen geweest zonder de VS, als je dat niet inziet dan ben je nog stommer dan ik dacht!
De VS hebben ingegrepen toen hij in Belgie, Nederland ed binnenviel, heeft niets met Rusland te maken.
En nee ze kunnen niet alles permiteren, maar SHOW SOME DAMN RESPECT!!!
Ik ben van mening dat ze dat respect ernstig beschadigd hebben, ook mede dankzij de houding tegenover de VN die ze hebben.

Originally posted by StillStrong

Objectief? Hahaha jij lijkt meer een Islamiet dan een Europeaan!
En ik leerde meer dan jij, heb waarschijnlijk hogere studies ook!
Ik heb genoeg studie gedaan hiernaar en conclusie blijft hetzelfde dus leer me maar niet hoe het in mekaar zit...
Jij lijkt meer een Amerikaan dan een Europeaan, en volgens mij heb je hiernaar alleen studie gedaan vanuit een subjecteif oogpunt, jij geeft namelijk Amerika gelijk zonder ook maar eens te kijken of die oorlog wel gerechtvaardigd is. Uit welke berichten heb jij namelijk het omomstotelijke bewijs kunnen vinden dat Irak massavernietigingswapens en biologische wapens heeft? Amerika heeft zelfs dat bewijs niet kunnen leveren!
 
Originally posted by Olimantado
Europa bakt er stukken meer van dan de VS.(en dan heb ik het niet over leger, wapens en bommen etc...) De laatste 50 jaar is hun beleid redelijk humaan te noemen.
Dat kan van de VS niet gezegd worden. Eigenlijk zijn zij een agressor in de wereldpolitiek. Maar daar wordt wel wat aan gedaan, als zij de Aziaten gaan treiteren, denk ik!
HAHAHAHAHAHAHA!!! Europa beak er meer van , naïeve idioot.
Ten eerste is er in Europa meer oorlog dan 1 om het even welk ander werelddeel. Ten tweede hebbende Britten net zoals de Amerikanen het licht WEL gezien. En ten derde ben je een naïeve gek die dringend een brilletje moet opzetten als ie naar tv kijkt.
 
Originally posted by Olimantado



Je moet dit niet door je Nederlandse bril bekijken. Je moet het zien als moslims die hun cultuur aangevallen voelen door ongelovige kapitalisten die voor niks anders respect hebben dan geld (volgens mij).
Als Amerika Europa zou binnenvallen en wil inpalmen zou ik ook vechten tot de dood, ook al weet ik dat er toch niet tegen te winnen valt! Is dat dan dom??
De Irakezen die hem steunen zijn door hem betaald stomme kloot, het volk zelf HAAT saddam en HOUD VAN bush. Ze hebben alle standbeelden en afbeeldingen zelf kapotgemaakt! Zet jij je naïeve extreem links Arabische bril maar af.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Olimantado



Tja, ze zijn in ieder geval goed bezig.... Ziekenhuizen en alle openbare gebouwen worden geplunderd. 1 gebouw wordt stevig bewaakt door mariniers. Welk dan?

Juist, het ministerie van olie :D
Dat materiaal is gestolen van de bevolking! Door een dictator! Ze hebben er juist recht op! Daarom laten de Amerikanen het toe. Maar nu zijn ze al bezig met de politie terug op de been te krijgen etc.

En van dat ministerie van olie is jouw verzinsel, het is niet alleen voor olie maar voor alles he kwibus!
 
Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by Olimantado



Hebben ze je in de school geen goede manieren en de elementaire vormen van beleefdheid geleerd dan?
Niet dat ik zulke hoge pet op heb van het onderwijs, maar als men hoog onderwijs heeft gevolgd zou men wel in staat moeten zijn tot een volwassen dialoog, toch?
Volwassen dialoog? Met een idoot als jij? Onmogelijk!
 
Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by Olimantado



Maar dan hadden onze ouders en grootouders wel het vuile werk in de mijnen moeten opknappen destijds...
Tja hadden ze maar niet zo stom moeten zijn... iemand werk geven betekend nog niet dat je ze een levenslang gratis onderhoud geeft voor verschillende latere generaties! (OCMW, dop, sociale huisvesting etc)
 
Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by Olimantado



Pffff, de enige waar ik respect voor heb is mijn moeder. Voor de rest eigenlijk bijna voor niemand, laat staan voor die vieze yanks...
Dus je hebt geen respect voor mensen op dit forum die elke dag jouw stomme vragen beantwoorden?Je hebt geen respect voor de staat die jouw dop betaald?
Nou dan kan ik begrijpen waarom dit een zinloze discussie is.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by Olimantado


Tja..... Waar slaat dat nu op... Waarom die lijn na de kolonisering trekken en niet na WOII....
Let wel, dit is een gewoon argument. Ik wens me niet te verlagen tot het niveau van Stillstrong door een potje te gaan schelden...
Ja als jij terug gaat in het verleden dan kan ik dat ook, en dan liefst zo ver mogelijk, zodat iedereen gelijk gesteld word!!

Europa NU vergelijken met Amerika in de kolonisatie is een beetje onevenredig verdeeld vind je niet?!?
 
Originally posted by Olimantado



Indien dat zo is, dan neem ik mijn woorden terug (hiermee bedoel ik niet wat traan gas en mosterdgas, maar MASSAVERNIETIGINGSWAPENSwapens)

Chemische wapens zoals traan - en mosterd gas behoren wel degelijk tot de verboden wapens! Maar ik verwacht niet dat jij elke regel in de VN resoluties kent :rolleyes:
 
Back
Naar boven