MuscleMeat

Tegen de oorlog!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by frietbakker

Precies!!! waar haal jij je info? Van de

Jullie snappen toch wel dat informatie uit 1 bron noiot objectief is... je moet je zoveel mogelijk laten informeren en dan je mening vormen, niet alles vanuit 1 bron klakkeloos aanmenen en dan beginnen te roepen.... doen jullie met BB toch ook niet?

Doe ik ook...en ik denk iedereen met een beetje verstand.

Trouwens het zou niet de eerste keer zijn dat er journalisten ontslagen worden in amerika omdat ze de US in deze oorlog in een minder positief daglicht stellen....
Waar heb je dat nu weer gehoord? Van horen zeggen zeker?
 
Ik denk dat ik eind augustus ook op zo'n geheel verzorgde reis naar Iraq ga! Een kijkje nemen bij de huisjes van Saddam, ff wat cultuur op snuiven, bovendien is het r nog mooi weer ook!
 
Originally posted by frietbakker


Is dat zo?? Of heb je het nu over die 3x dat amerika begon te roepen dat ze wat hadden en daarna moesten toe geven dat het om landbouwbestrijdingsmiddelen ging? Laat maar eens een bron zien waarvan het vaststaat dat er daadwerkelijk iets gevonden is, als ik dan geen later bericht kan vinden dat het tegendeel meldt, dan geef ik je gelijk.

Landbouw? Met mosterd en traangas? rare manier van kweken houd jij erop na!!

Bovendien zal het (waarschijnlijk) niet de eerste keer zijn dat amerika bewijs vervalst:
http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=topNews&storyID=2444571
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.cnn.com/2003/US/03/14/sprj.irq.documents/index.html
Persvrijheid en komkommertijd....

En amerika zal geen gezichtverlies meer willen lijden na die 11 sept, en bovendien als er niets gevonden wordt dan zal amerika geen toekomstige oorlog meer kunnen rechtvaardigen! Bovendien heeft zelfs Rumsfeld als voorzichtig geuit dat er misschien wel niets gevonden wordt.... Dus ik vraag me af hoe jij zo zeker weet dat er iets ligt.
Dus een volkerenmoord zie jij als gezichtsverlies lijden? Wel wel...
Maar ze zullen zeker iets vinden, Saddam heeft ze, zonder twijfel..elk verstandig mens weet dit.


Heb je het nu tegen mij of tegen de VS?
Tegen jou want de VS had goede aanwijzingen en bepaalde vormen van bewijzen. Jij beschuldigd echter zonder enige aanwijzing of enig bewijs.
 
Originally posted by frietbakker

Zo komen alle terroristen uit het midden oosten?? Lijkt me sterk dat ze dan aanslagen over de hele wereld kunnen plegen..... Ga ze eerst maar eens in je eigen land zoeken voordat je andere landen plat gooit onder het mom van anti terrorisme....
Natuurlijk kwamen ze uit het midden-oosten, en dan bedoel ik GEBOREN
Een mand met een bron van rotte appelen ga je toch ook niet weggooien?
Nee je haalt de oorzaak weg. Net zoals bij een kanker waar je ook niet de patient weggooit maar het gezwel en dat gezwel is begonnen in ..jawel ..het Midden oosten.

Ipv dat anti amerikanisme zou je beter je bek houden en respect betonen..de uitslag van de oorlog is positief..een dictator is gevallen. En WEER door een Amerikaanse zet..omdat jij met je Europa weer te slap bent om er wat aan te doen. Net als in alle andere oorlogen in Europe en de rest van de wereld.
 
Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by frietbakker
Of zijn die minder erg dan saddam?
Wel om eerlijk te zijn..Saddam was de ergste en de dringendste ja.
 
Originally posted by StillStrong

Landbouw? Met mosterd en traangas? rare manier van kweken houd jij erop na!!
Kan je me ook nieuwsartikelen geven waarin dit bevestigd wordt?

Originally posted by StillStrong

Persvrijheid en komkommertijd....
kunnen we ook zeggen van al het nieuws niet?

Originally posted by StillStrong

Dus een volkerenmoord zie jij als gezichtsverlies lijden? Wel wel...
Maar ze zullen zeker iets vinden, Saddam heeft ze, zonder twijfel..elk verstandig mens weet dit.
Ik bedoelde te zeggen dat de VS zich zo machtig achte dat niemand de VS iets kon maken... toen BOEM weg twee torens. Amerika wil laten zien dat met Amerika niet te spotten valt, mochten ze nu niets vinden dan staat dat ook niet zo goed op de CV van de VS wel?

[
Originally posted by StillStrong

Tegen jou want de VS had goede aanwijzingen en bepaalde vormen van bewijzen. Jij beschuldigd echter zonder enige aanwijzing of enig bewijs.
Dan mij jij vertellen waarom Bush maar een handjevol mensen op zijn hand heeft? Waarom is het merendeel van Europa tegen de oorlog (politiek gezien), en denk jij dat al die miljoenen mensen in europa en amerika de straat op zijn gegaan om te demonstreren om te laten zien hoe eens ze het ermee waren?
 
Originally posted by StillStrong

HAHAHAHAHAHAHA!!! Europa beak er meer van , naïeve idioot.

En ten derde ben je een naïeve gek die dringend een brilletje moet opzetten als ie naar tv kijkt.

 
Re: Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

Volwassen dialoog? Met een idoot als jij? Onmogelijk!

Waarom zitten hier nog moderators??
 
Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by frietbakker

Ik ben blij dat jij bereidt bent om je onder het dictatorschap van Bush te scharen omdat jij geen leger hebt.

Jij hoeft me niets te leren jochie, ik ben zelf hoog geweest in het Belgisch leger. Ben alleen niet zo naïef om te denken dat het een beetje grote oorlog aan kan...

Oef ik denk dat dat uitschot niet gegaan is uit idealen of moedigheid, maar omdat ze in europa zekers de doodstraf kregen en het onbekende is beter dan een zekere dood. Bovendien ben ik blij dat die Amerikanen HUN land hebben groot gemaakt met het bevechten van de inboorlingen daar (indianen), en van die knakker zijn er gelukkig nog maar paar. En het harde werk is tijdens een X aantal jaren toch meerendeel gedaan door de slaven daar dacht je ook niet?
Heel triestig hoe iemand zo een verdraaid beeld kan geven aan de echte situatie... Ik zou me diep schamen in jouw schoenen kerel.

Ik ben van mening dat ze dat respect ernstig beschadigd hebben, ook mede dankzij de houding tegenover de VN die ze hebben.
De VN = VS zonder VS is er geen VN. De VS is de wereldleider, de grootmacht, en dan kan je nog janken en zagen over dat je zelf niet in de pap te brokken hebt, of je kan aannemen dat de VS enkel via gerechtvaardigde en legale resoluties heeft gehandeld, notabene goedgekeurd door de VN zelf.

Jij lijkt meer een Amerikaan dan een Europeaan, en volgens mij heb je hiernaar alleen studie gedaan vanuit een subjecteif oogpunt, jij geeft namelijk Amerika gelijk zonder ook maar eens te kijken of die oorlog wel gerechtvaardigd is. Uit welke berichten heb jij namelijk het omomstotelijke bewijs kunnen vinden dat Irak massavernietigingswapens en biologische wapens heeft? Amerika heeft zelfs dat bewijs niet kunnen leveren!
Als je zo lang in deze omgeving gefunctioneerd hebt dan krijg je daar een extra zintuig voor ;)
ps: ik ben op en top Europeaan, maar wel een met een flinke bagage aan ervaring en zelfrelativering.
 
Originally posted by frietbakker

Ik ben blij dat je dan meer kijk dan alleen de propaganda van de VS...... ook al laat je er niet veel van blijken...

Over die journalist:
http://www.nbc4columbus.com/news/2074832/detail.html
Zoals ik al verwachtte verdraai jij de feiten, hij werd ontslagen omdat hij voor een andere tv zender rapporteerde, dat is tegen de regels en als je je daar niet aan houd, dan moet je maar vertrekken. Ben ik het 100% mee eens!
 
Originally posted by frietbakker


Waarom is het merendeel van Europa tegen de oorlog (politiek gezien), en denk jij dat al die miljoenen mensen in europa en amerika de straat op zijn gegaan om te demonstreren om te laten zien hoe eens ze het ermee waren?

Hmmmz, dat waren gewoon een stel hippie's die altijd wel ergens tegen demostreren. Nu ze beelden op TV zien van irakezen die huilen van blijdschap, amerikaanse soldaten kussend verwelkomen, het stambeeld van saddam verwoesten en saddam zijn regime vervloeken zijn de meeste al niet meer zo erg tegen de oorlog. Je hebt altijd het stel mensen wat zegt: 'ik ben tegen oorlog! Waarom lossen we het niet vredelievend op?' Soms moet r gewoon geweld gebruikt worden. Dadelijk als het weer allemaal netjes opgebouwd is DAN zul je ze niet meer horen...

Als je het mij vraagt: plat!!! plat!!! platwalzen!!! :)
 
Maar dat neemt niet weg dat Bush niet beter naar de rest van de wereld had moeten luisteren. Ik ben niet weg van Bush, maar ik zie hem toch nog net wat liever als Saddam.
 
Originally posted by frietbakker

Kan je me ook nieuwsartikelen geven waarin dit bevestigd wordt?

Misschien als je wat meer naar Amerikaanse bronnen luisterd dan hoor je nog eens de echte gebeurtenissen.

kunnen we ook zeggen van al het nieuws niet?
Niet als de reporter met beelden de bewijzen voorlegd...

Ik bedoelde te zeggen dat de VS zich zo machtig achte dat niemand de VS iets kon maken... toen BOEM weg twee torens. Amerika wil laten zien dat met Amerika niet te spotten valt, mochten ze nu niets vinden dan staat dat ook niet zo goed op de CV van de VS wel?
Waarom? Omdat ze een dictator in 25 dagen laten vallen hebben? Ik zou blij zijn als dat op mij CV zou staan!

Dan mij jij vertellen waarom Bush maar een handjevol mensen op zijn hand heeft? Waarom is het merendeel van Europa tegen de oorlog (politiek gezien), en denk jij dat al die miljoenen mensen in europa en amerika de straat op zijn gegaan om te demonstreren om te laten zien hoe eens ze het ermee waren?
Omdat Bush een idioot is...maar dat wil niet zeggen dat heel zijn regering dat is.
 
Re: Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

Jij hoeft me niets te leren jochie, ik ben zelf hoog geweest in het Belgisch leger. Ben alleen niet zo naïef om te denken dat het een beetje grote oorlog aan kan...
Dus dan maar meteen plat gaan liggen met de keel naar de sterkste? Bovendien zou een verenigd europa best sterk staan tegen over amerika, nog meer met de steun van azie. Die hebben het namelijk ook niet zo op die amerikanen.....

Originally posted by StillStrong

Heel triestig hoe iemand zo een verdraaid beeld kan geven aan de echte situatie... Ik zou me diep schamen in jouw schoenen kerel.
Ik ben blij dat je tenminste met goede argumenten en bronnen komt waaruit mijn ongelijk blijkt!

Originally posted by StillStrong

De VN = VS zonder VS is er geen VN. De VS is de wereldleider, de grootmacht, en dan kan je nog janken en zagen over dat je zelf niet in de pap te brokken hebt, of je kan aannemen dat de VS enkel via gerechtvaardigde en legale resoluties heeft gehandeld, notabene goedgekeurd door de VN zelf.

De oorlog was ZONDER goedkeuring van de VN!! En ja de VN is slap geweest ja! DAT moet anders, daarom voel ik wel iets voor een verenigd europa op dit moment, om tegen de VS te zeggen dat ze wel wat minder arrogant mogen doen. En volgens jou redenering heeft de VS wereldheerschappij, nou dat is dan lekker, ik wil nog altijd geloven dat landen hun eigen koers mogen kiezen.... Maar wat doe jij nog hier? Waarom zit je niet in amerika?

Originally posted by StillStrong

Als je zo lang in deze omgeving gefunctioneerd hebt dan krijg je daar een extra zintuig voor ;)
ps: ik ben op en top Europeaan, maar wel een met een flinke bagage aan ervaring en zelfrelativering.
Nou ik ben blij dat je zo blind vertrouwd op je gevoel... maar bedenk wel dat mensen nog nooit grote dingen hebben gespresteerd op gevoel, zoals ruitereizen, autos bouwen, etc. Dat is allemaal met logisch verstand gebeurd.
 
Originally posted by Olimantado
Ik speelde dat spelletje ook toen ik 8 jaar was..'alles wat je zegt ben je zelf'

Als je niets te zeggen hebt, zwijg dan.
 
Originally posted by StillStrong

Zoals ik al verwachtte verdraai jij de feiten, hij werd ontslagen omdat hij voor een andere tv zender rapporteerde, dat is tegen de regels en als je je daar niet aan houd, dan moet je maar vertrekken. Ben ik het 100% mee eens!

It was wrong for Mr. Arnett to grant an interview to state-controlled Iraqi TV -- especially at a time of war -- and it was wrong for him to discuss his personal observations and opinions in that interview. Therefore, Peter Arnett will no longer be reporting for NBC News and MSNBC."
Hij rapporteerde helemaal niet voor een andere tv zender! Hij werd geinterviewd en gaf zijn persoonlijke meningen. Maar ja dat mag niet, als gerespecteerd journalist mag je niet je eigen mening geven in een interview van een ander tv station.

Ik verdraai helemaal geen feiten, señor!
 
Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

Wel om eerlijk te zijn..Saddam was de ergste en de dringendste ja.
Wie bepaalt dat en hoe?
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by frietbakker
Dus dan maar meteen plat gaan liggen met de keel naar de sterkste? Bovendien zou een verenigd europa best sterk staan tegen over amerika, nog meer met de steun van azie. Die hebben het namelijk ook niet zo op die amerikanen.....

Dus nadat de VS verschillende malen jouw vel hebben gered en dat van vele anderen wil jij met je 'verenigd Europa' een oorlog beginnen samen met een gestoord land als Noord Korea tegen de VS?
I rest my case...

Ik ben blij dat je tenminste met goede argumenten en bronnen komt waaruit mijn ongelijk blijkt!
Heb ik niet nodig hoor, praat je liever zo onder tafel.


De oorlog was ZONDER goedkeuring van de VN!! En ja de VN is slap geweest ja! DAT moet anders, daarom voel ik wel iets voor een verenigd europa op dit moment, om tegen de VS te zeggen dat ze wel wat minder arrogant mogen doen. En volgens jou redenering heeft de VS wereldheerschappij, nou dat is dan lekker, ik wil nog altijd geloven dat landen hun eigen koers mogen kiezen.... Maar wat doe jij nog hier? Waarom zit je niet in amerika?
Ik zit af en toe in de VS, omdat het daar een mooi land is oa. en dan ben ik van de Eeropees gezeik af van die ondankbaren..


Nou ik ben blij dat je zo blind vertrouwd op je gevoel... maar bedenk wel dat mensen nog nooit grote dingen hebben gespresteerd op gevoel, zoals ruitereizen, autos bouwen, etc. Dat is allemaal met logisch verstand gebeurd.
Juist niet, ALLES is juist op toeval en gevoel gebeurd. De technologie kwam pas nadat de uitvinding was gebeurd. En de uitvinding kwam er door ervaring en gevoel.
Saddam had het geld, de mogelijkheid en het motief om ze te produceren. Er zijn vroeger bewijzen gevonden in fabrieken dat hij die wapens maakte.
Dus waarom zou een geschifte dictator, in het nauw gedreven ze niet gebruiken? Omdat hij dan aan heel de Internationale gemeenschap toegeeft dat Bush gelijk had.
Dat wilde hij niet, dus mogelijk heeft hij ze verstopt, vernietigd of is gestopt met de productie. maar hij heeft ze in elk geval gehad zoveel is zeker.
 
Originally posted by frietbakker



Hij rapporteerde helemaal niet voor een andere tv zender! Hij werd geinterviewd en gaf zijn persoonlijke meningen. Maar ja dat mag niet, als gerespecteerd journalist mag je niet je eigen mening geven in een interview van een ander tv station.

Ik verdraai helemaal geen feiten, señor!
Men ziet dat als rapporteren, info verstrekken aan een andere tv zender zonder toestemming van de tv zender waar je voor werkt... Dan zeg je... No comment
Zijn de regels, hij is te ver gegaan en daar moet hij maar de gevolgen van dragen.
 
Back
Naar boven