AndroidHealthClinic

Tegen de oorlog!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by StillStrong

Misschien als je wat meer naar Amerikaanse bronnen luisterd dan hoor je nog eens de echte gebeurtenissen.
Ohw ik moet alleen naar amerikaanse bornnen luisteren, wat is er gebeurd met je laten informeren uit verschillende kampen?? Deed jij toch ook?? Maar zou jij mij die amerikaanse bronnen eens kunnen geven?

Originally posted by StillStrong

Niet als de reporter met beelden de bewijzen voorlegd...
Die net zo makkelijk te verdraaien zijn als iets anders........ Dat is nu propaganda.


Originally posted by StillStrong

Waarom? Omdat ze een dictator in 25 dagen laten vallen hebben? Ik zou blij zijn als dat op mij CV zou staan!
Ik hoop snel dat ze alle dictators van de wereld even opzij schuiven.....

Originally posted by StillStrong

Omdat Bush een idioot is...maar dat wil niet zeggen dat heel zijn regering dat is.
En waarom hebben zij dan niet wat beter hun best gedaan om de rest te overtuigen?
 
Laatst bewerkt:
Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by frietbakker

Wie bepaalt dat en hoe?
Normaal het land zelf, maar aangezien het volk geen stemrecht heeft, moeten buitenstaanders dit maar opknappen.
Diplomatie onder de VN en Internationale gemeenschap is 12 jaar mislukt...het werd meer dan hoog tijd dat Saddam ermee stopte. Of wilde jij nog 12 jaar verder discusieren met een gestoorde gek die enkel naar zen eigen dictatoriale bedoelingen kijkt?
 
Originally posted by StillStrong

Men ziet dat als rapporteren, info verstrekken aan een andere tv zender zonder toestemming van de tv zender waar je voor werkt... Dan zeg je... No comment
Zijn de regels, hij is te ver gegaan en daar moet hij maar de gevolgen van dragen.

Maw als je een journalist bent, ben je geen persoonlijkheid meer. Zodra je iets gevraagt wordt als persoon moet je je muil houden omdat je journalist bent??
 
En waarom hebben zij dan niet wat beter hun best gedaan om de rest te overtuigen?
Ze doen niets anders, en sommigen hebben het licht gezien waaronder de eerste minister van GB. Later zijn er zelfs andere landen bijgedraaid waardoor er toch wel heel wat Internationale steun was. En nu het goed afgelopen is, draaid bijna iedereen bij.
Maar ik ga hier verder niet op in, ik heb gezegd wat ik te zeggen had en je doet ermee wat je wil. Ik ben echt blij met de uitslag van de oorlog, nog nooit zijn er zo weinig burgerslachtoffers gevallen door deze fantastische nieuwe technologie en nog nooit is een regime op zulke korte tijd tenonder gegaan.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

Dus nadat de VS verschillende malen jouw vel hebben gered en dat van vele anderen wil jij met je 'verenigd Europa' een oorlog beginnen samen met een gestoord land als Noord Korea tegen de VS?
I rest my case...
Verschillende malen... wanneer was dat dan allemaal? En wie heeft het over een oorlog beginnen?? Je kan ook besluiten om geen handel meer te drijven met amerika toch? En jij wil alvast een oorlog tegen noord korea beginnen, ik ben blij dat je allemaal zo erg op de hoogte bent van politieke siatuaties, ik denk dat jij vast een hele goede president zou zijn.

Originally posted by StillStrong

Heb ik niet nodig hoor, praat je liever zo onder tafel.
En dat waardeer ik zeer... Het is heel volwassen van je.. veel beter dan gewoon hard roepen!


Originally posted by StillStrong

Ik zit af en toe in de VS, omdat het daar een mooi land is oa. en dan ben ik van de Eeropees gezeik af van die ondankbaren..
Dus waarom blijf je dan niet wat langer, totdat je 90 bent ofzo....?


Originally posted by StillStrong

Juist niet, ALLES is juist op toeval en gevoel gebeurd. De technologie kwam pas nadat de uitvinding was gebeurd. En de uitvinding kwam er door ervaring en gevoel.
Uitvinden kwamen er niet door gevoel!! Er is goed over nagedacht voordat er iets geprobeerd werdt, als het niet werkte, opnieuw over nadenken. Je gaat mij niet vertellen dat jij je veilig voelt in een auto die op 'gevoel' is ontworpen en in mekaargeschroefd is!

Originally posted by StillStrong

Saddam had het geld, de mogelijkheid en het motief om ze te produceren. Er zijn vroeger bewijzen gevonden in fabrieken dat hij die wapens maakte.
Dus waarom zou een geschifte dictator, in het nauw gedreven ze niet gebruiken? Omdat hij dan aan heel de Internationale gemeenschap toegeeft dat Bush gelijk had.
Saddam had helemaal niets! Na de laatste golfoorlog heeft ie helemaal niets gehad/gemaakt. Daartoe had hij de mogelijkheden niet, die fabrieken waren niet toegestaan door de VN, en er werd streng gecontroleerd!! Bovendien gas dat ie eventueel had gemaakt is nu niet meer te gebruiken, behalve mosterds gas! En ik zou ook liever mijn heerschappij, land en welvaart opgeven ipv alles te gebruikem om het tegen te houden!! Ik keur saddam niet goed, maar die oorlog is begonnen om de verkeerde redenen....

Originally posted by StillStrong

Dat wilde hij niet, dus mogelijk heeft hij ze verstopt, vernietigd of is gestopt met de productie. maar hij heeft ze in elk geval gehad zoveel is zeker.
Ik ben blij dat dat zeker is, dat herhaaldelijke inspecteurs geen enkele aanwijzing hebben gevonden en dan de Almiachtige VS dat ook niet heeft, maar ik ben blij dat jij zo blind vertrouwt in de VS...
 
Originally posted by frietbakker


Maw als je een journalist bent, ben je geen persoonlijkheid meer. Zodra je iets gevraagt wordt als persoon moet je je muil houden omdat je journalist bent??
Kijk naar de omstandigheden..kijk naar de stituatie en denk dan logisch na.
 
Originally posted by StillStrong

Ze doen niets anders, en sommigen hebben het licht gezien waaronder de eerste minister van GB. Later zijn er zelfs andere landen bijgedraaid waardoor er toch wel heel wat Internationale steun was. En nu het goed afgelopen is, draaid bijna iedereen bij.
Maar ik ga hier verder niet op in, ik heb gezegd wat ik te zeggen had en je doet ermee wat je wil. Ik ben echt blij met de uitslag van de oorlog, nog nooit zijn er zo weinig burgerslachtoffers gevallen door deze fantastische nieuwe technologie en nog nooit is een regime op zulke korte tijd tenonder gegaan.
Dan vraag ik me nog steeds af waarom het die intelligente mensen aan het begin van de oorlog niet gelukt is.... En nu mag jij de oogkleppen weer opzetten voor het misbruik van de VS tegenover Irak... Food for OIL?? :S ze gooien net zelf dat land plat! mogen ze ook zelf voor de wederopbouw op draaien...
 
Originally posted by frietbakker

ze gooien net zelf dat land plat! mogen ze ook zelf voor de wederopbouw op draaien...

Daar hebben ze al heel veel mooie contractjes voor afgesloten! Het word dadelijk voor de irakezen ook mogelijk een Big Mac te eten! :)
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by frietbakker
Verschillende malen... wanneer was dat dan allemaal? En wie heeft het over een oorlog beginnen?? Je kan ook besluiten om geen handel meer te drijven met amerika toch? En jij wil alvast een oorlog tegen noord korea beginnen, ik ben blij dat je allemaal zo erg op de hoogte bent van politieke siatuaties, ik denk dat jij vast een hele goede president zou zijn.

Geen handel meer met Amerika? Lol doe je best hoor jongen, begin maar met je PC :rolleyes:


En dat waardeer ik zeer... Het is heel volwassen van je.. veel beter dan gewoon hard roepen!
Somige mensen zijn HARDhorig.


Dus waarom blijf je dan niet wat langer, totdat je 90 bent ofzo....?
Omdat dat jou zaken niet zijn...


Uitvinden kwamen er niet door gevoel!! Er is goed over nagedacht voordat er iets geprobeerd werdt, als het niet werkte, opnieuw over nadenken. Je gaat mij niet vertellen dat jij je veilig voelt in een auto die op 'gevoel' is ontworpen en in mekaargeschroefd is!
Er word pas nagedacht eens het idee er is, en het idee komt meestal bij de meeste uitvindingen dmv een toevallige gebeurtenis, ga de geschiedenis boeken er maar op na.


Saddam had helemaal niets! Na de laatste golfoorlog heeft ie helemaal niets gehad/gemaakt. Daartoe had hij de mogelijkheden niet, die fabrieken waren niet toegestaan door de VN, en er werd streng gecontroleerd!! Bovendien gas dat ie eventueel had gemaakt is nu niet meer te gebruiken, behalve mosterds gas! En ik zou ook liever mijn heerschappij, land en welvaart opgeven ipv alles te gebruikem om het tegen te houden!! Ik keur saddam niet goed, maar die oorlog is begonnen om de verkeerde redenen....
Er is maar 1 antwoord hierop: naïviteit.


Ik ben blij dat dat zeker is, dat herhaaldelijke inspecteurs geen enkele aanwijzing hebben gevonden en dan de Almiachtige VS dat ook niet heeft, maar ik ben blij dat jij zo blind vertrouwt in de VS...
Ik vertrouw op mijn eigen ogen, ervaring en mensenkennis.
 
Originally posted by frietbakker

Dan vraag ik me nog steeds af waarom het die intelligente mensen aan het begin van de oorlog niet gelukt is.... En nu mag jij de oogkleppen weer opzetten voor het misbruik van de VS tegenover Irak... Food for OIL?? :S ze gooien net zelf dat land plat! mogen ze ook zelf voor de wederopbouw op draaien...
Ik zou als Irakees maar al te graag die Duivelse olie ruilen voor een boterham op mijn bord!
 
Originally posted by Rob G


Daar hebben ze al heel veel mooie contractjes voor afgesloten! Het word dadelijk voor de irakezen ook mogelijk een Big Mac te eten! :)
Idd en wat is er mis met ruilhandel, een eeuwenoude manier om te handelen en werkt tot op vandaag de dag nog altijd perfect.
De VS hebben het land trouwens niet platgegooid hoor, de Militaire en belangrijke doelwitten van het regime zijn gedeeltelijk vernietigd. Het overgrote deel van Irak is zo miserabel door jarenlange tirranie van een dictator die enkel zijn eigen zakken vulde.
 
Rustig jongens, rustig :) De waarheid zit waarschijnlijk ergens in het midden...
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: altijd hetzelfde!

Originally posted by StillStrong

Geen handel meer met Amerika? Lol doe je best hoor jongen, begin maar met je PC :rolleyes:
What? Pc's worden veel al in aziatische landen gemaakt kerel....

Originally posted by StillStrong

Somige mensen zijn HARDhorig.
Misschien als je nog harder roept dat je me overtuigd van jouw gelijk....


Originally posted by StillStrong

Omdat dat jou zaken niet zijn...
Wil je dan alsjeblieft niet zo zeiken over omstandigheden waar je niet bereid toe bent om ze te verbeteren?

Originally posted by StillStrong

Er word pas nagedacht eens het idee er is, en het idee komt meestal bij de meeste uitvindingen dmv een toevallige gebeurtenis, ga de geschiedenis boeken er maar op na.
Het klopt dat uitvindingen door toeval min of meer aan de basis staan, maar daarna gaan ze niet op gevoel verder, die boeken over die uitvindingen staan vol met wetenschap niet met gevoel!

Originally posted by StillStrong

Er is maar 1 antwoord hierop: naïviteit.
Het blijft wachten op de dag dat er (n)iets gevonden wordt.... Want hetzelfde kan van jou gezegd worden....

Originally posted by StillStrong

Ik vertrouw op mijn eigen ogen, ervaring en mensenkennis.
Zo te zien heb jij ook het grote licht in de VS gezien, nu het zover is kan jij je ogen voor de rest sluiten....
 
Sow, ff deze topic weer terug halen :)

Ik heb dus van de week de film 'bowling for columbine' gekeken en ik raad jullie (en vooral stillstrong) aan om deze film te kijken!!! indrukwekkend!
 
Was dat zekers van plan ja. is ie al uit dan?
En Rob, voordat je een topic weer naar boven haalt, eerst toestemming vragen he :finger:
 
Jeps dat is hij zeker. Ik vond hem trouwens wel een klein beetje tegenvallen, maar zeker aangrijpend! Zitten leuke stukjes in.
 
Originally posted by StillStrong

Jullie beschuldigen maar wat zonder nadenken , typisch Europese houding. Ze hadden jullie beter laten stikken toen er hier een zekere dictator voor problemen zorgde!


Ik heb nog verder wat de geschiedenis bestudeert de laatste week. Hier wil ik nog even aanstippen dat ik ervan overtuigd ben dat die yanks zich aanvankelijk niet in WOII wilde mengen. Het is pas na de aanval op Pearl Harbour dat ze zich gaan moeien zijn...
Ook uit eigenbelang dus!
 
Originally posted by Olimantado



Ik heb nog verder wat de geschiedenis bestudeert de laatste week. Hier wil ik nog even aanstippen dat ik ervan overtuigd ben dat die yanks zich aanvankelijk niet in WOII wilde mengen. Het is pas na de aanval op Pearl Harbour dat ze zich gaan moeien zijn...
Ook uit eigenbelang dus!

Daar hoef je niet van overtuigd te zijn ; dit staat letterlijke in amercaanse regerinsbesluiten van begin jaren 40
 
Originally posted by Shadum


Daar hoef je niet van overtuigd te zijn ; dit staat letterlijke in amercaanse regerinsbesluiten van begin jaren 40


Waarom wordt daar dan steeds zo over doorgedramd dat ze ons komen bevrijden zijn??
 
Back
Naar boven